Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil google optimere min side (ligesom alle andre)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg engang har fået mere gang i www.autosnak.dk, så kan du sagtens købe billig reklame hos os.

Ved nogle af jer eksperter om banners egentlig opfattes som links, og om et banner hos et højt profileret site vil give en bedre ranking?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy B. Torpegaard:

Thomas Rosenstand:
Og de bruges altså heller ikke til at highlighte noget som helst.

Siger du, en sides description ikke bruges til at highlighte i søgning?

Næ - hvorfor spørger du om det?

Du skriver om meta keywords - og det gør jeg også.

Teksten i meta description highlightes i søgeresultaterne - men det var jo ikke description tagget, det handlede om her ;-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dofs:

Når jeg engang har fået mere gang i www.autosnak.dk, så kan du sagtens købe billig reklame hos os.

Ved nogle af jer eksperter om banners egentlig opfattes som links, og om et banner hos et højt profileret site vil give en bedre ranking?

Bannere kører oftest via en counter og ofte via et affiliate system, og så er der ikek noget direkte link.

Men hvis banneret linker direkte uden "omstillinger" til den side, der reklameres for, giver det et link.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy B. Torpegaard:
Og indtil i hvert fald sidste sommer havde keywords fortsat en betydning i forhold til ranking på Yahoo.

Det er Bing der i dag leverer Yahoo's søgeresultater - undtagen i Japan, der er det faktisk Google der skal levere dem fremover.

Hverken Yandex eller Baidu bruger META-keywords, og AltaVista får søgeresultaterne af Yahoo. Så sig mig lige hvilken søgemaskine det er, du mener bruger META-keywords.

Derudover vil det i alle fald være et komplet åndssvagt sted at starte. Så sorry, men dit gode råd om at starte der er virkelig et dårligt råd :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er sgu nok bare blevet gamle, Mikkel :-) God weekend!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)