Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil google optimere min side (ligesom alle andre)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Jamen hvorfor? Det er jo faktuelt, at Google overhovedet ikke læser meta keywords.

E der ikke andre søgemaskiner der bruger dem? Ellers bør de jo helt fjernes så der ikke bruges plads på dem.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:

Thomas Rosenstand:
Jamen hvorfor? Det er jo faktuelt, at Google overhovedet ikke læser meta keywords.

E der ikke andre søgemaskiner der bruger dem? Ellers bør de jo helt fjernes så der ikke bruges plads på dem.

Tænkte også om ikke, der er andre søgemaskiner, hvor det betyder noget. Nok er Google internettets Konge, men det kunne være, at man var knapt så underlagt Google, hvis man kunne få kunder via andre kanaler!? Eller?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy B. Torpegaard:
Der er andre søgemaskiner end google derude, og det er fortsat relevant at have metatags og tilføje en meta description af siden. 

Det er der da bestemt. Hvilke af dem benytter meta keywords til ranking?

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tommy B. Torpegaard:
Der er andre søgemaskiner end google derude, og det er fortsat relevant at have metatags og tilføje en meta description af siden. 

Det er der da bestemt. Hvilke af dem benytter meta keywords til ranking?

Ok, men vis de bruges til et eller andet, så bør de vel også være der.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved, anvender AltaVista dem fortsat... især har AV været kendt for at kunne give lidt ekstra trafik på siden, hvis keywords indeholdt kendte taste- og stavefejl. Det er helt sikkert rigtigt, at de er på vej ud til fordel for så meget andet, men når man tænker på, at det tager omkring 2½ minut at starte dit program op, indtaste tags, gemme og uploade det nye indhold, lukke program og maskine ned og tage dig en kop kaffe, kan jeg ikke helt se, hvorfor du er så meget imod, at de bliver plottet med i puljen...

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og indtil i hvert fald sidste sommer havde keywords fortsat en betydning i forhold til ranking på Yahoo. Og så vidt jeg ved, er meta tags i det hele taget med til fortsat at highlighte tekst i forhold til folks søgning på google... hvorvidt søgning matcher indhold.

Men jeg udgiver mig på ingen måde for at være SEO ekspert, så jeg tror mere på dig end på mig selv 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy B. Torpegaard:

Og indtil i hvert fald sidste sommer havde keywords fortsat en betydning i forhold til ranking på Yahoo. Og så vidt jeg ved, er meta tags i det hele taget med til fortsat at highlighte tekst i forhold til folks søgning på google... hvorvidt søgning matcher indhold.

Men jeg udgiver mig på ingen måde for at være SEO ekspert, så jeg tror mere på dig end på mig selv 

Godt så. Så når jeg og Matt Cutts fra Google fortæller dig, at meta keywords på INGEN måde bruges af Google - så vil du godt tro på det. Det har vi så hermed fortalt dig :-) Og de bruges altså heller ikke til at highlighte noget som helst.

Alta Vista - nå ja. Jeg havde glemt den fandtes. Får du megen trafik fra den? Jeg tvivler på, der er mange danske søgninger på den, og det var jo et dansk site uden internationalt publikum, der blev spurgt ud fra. Om de stadig kigger meta keywords? Ingen anelse.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at få nogle andre til at kigge på det for dig. Søgemaskineoptimering er bestemt ikke simpelt, og hvis du skal sætte dig ind i det helt fra bunden af, vil den tid du bruger nok være lagt en del bedre ud, ved at lave det du rent faktisk er god til og brænder for :-)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Og indtil i hvert fald sidste sommer havde keywords fortsat en betydning i forhold til ranking på Yahoo. Og så vidt jeg ved, er meta tags i det hele taget med til fortsat at highlighte tekst i forhold til folks søgning på google... hvorvidt søgning matcher indhold.

Men jeg udgiver mig på ingen måde for at være SEO ekspert, så jeg tror mere på dig end på mig selv 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Og de bruges altså heller ikke til at highlighte noget som helst.

Siger du, en sides description ikke bruges til at highlighte i søgning?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)