Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil google optimere min side (ligesom alle andre)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hedensted
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop www.autofix.nu

I dag har vi et rimeligt stort budget på adWords, men kunne godt tænke mig flere klik og mere omsætning til billigere penge (Selvfølgelig)

Mine spørgsmål er så:

- Kan man selv lave ændringerne på siden der skal til for at få bedre organiske placeringer, ellers skal jeg betale mig fra det? 

- Hvis jeg selv skal igang skal jeg nok søge hjælp i form af et kursus. Men hvilket kursus kan anbefales?

- Hvis i mener jeg bedste er at betale sig fra det - hvilket firma kan så anbefales?

 

Håber på gode svar, så jeg kan øge min indtjening Wink

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale en kombination, du er nødt til at vide lidt om det selv, primært for at du ikke køber katten i sækken, derudover der der også nogle ting du kan lave selv mens andre slet ikke giver mening at give sig ud i.

Så vil foreslå du starter med at google "Søgemaskineoptimering" evt sammen med "Guide" og "Blogs",evt.køber den her bog http://www.seo-lex.dk/

Derefter er du kvalificeret til at tage beslutning om hvad du  vil gøre :-)

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens selv lave ændringerne. I stedet for et kursus, ville jeg anbefale dig at købe SEO 2.0 eller SEO-lex (eller begge). Hvis du læser en af de to bøger, og implementerer de ting du lærer, vil du uden tvivl kunne opnå meget.

Man kan nå utroligt langt SEO-mæssigt ved blot at lære en del, følge lidt med og yde en indsats.

Hvis du vil betale dig fra det, er forfatterne på ovenstående bøger nok de bedste bud på kompetente løsninger. 

/JG

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt sted at starte er da helt sikkert at få gang i lidt metatags - også selvom det ikke længere er vej nr. 1 til din side via google. Men du har nu disse søgeord på forsiden: bilstereo, thule, tagboks, biltilbehør, alpine, hertz, pioneer, navigation, autoglym. Og det er jo ikke dækkende for, hvad din "biks" tilbyder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens selv lave det, hvis du har tiden til at sætte dig ind i SEO og implementere det på din hjemmeside, men det kan godt tage noget tid, så hvis du ikke har lyst til det er det selvfølgelig bedst du betaler dig fra det. Hvis du mener du har tiden og lysten til at sætte dig ind i SEO, så vil jeg, som de andre, anbefale SEO-Lex og selvfølgelig at følge med her på Amino og andre SEO-fora.

Held og lykke med det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy B. Torpegaard:

Et godt sted at starte er da helt sikkert at få gang i lidt metatags - også selvom det ikke længere er vej nr. 1 til din side via google. Men du har nu disse søgeord på forsiden: bilstereo, thule, tagboks, biltilbehør, alpine, hertz, pioneer, navigation, autoglym. Og det er jo ikke dækkende for, hvad din "biks" tilbyder.

Hvorfor mener du, han skal bruge kræfter på det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

sørg for der er nogle sider der linker til din hjemmeside ifølge yahoo site er der kun 37 links til din hjemmeside

mest tekst  mangler forsiden tekst  er lavet i et billedet mest, lav det om til alm. tekst google kan læse , uden tekst hjælper links ikke meget .

Derved mangler der meste tekst på siden , sæt dig et mål lav branches bedste side , med fleste info der videre formidler en masse viden om dit emme

Her par tips hvordan du kan videre formidle din hjemmeside , husk en god passion er vigtigt for at vinde kampen http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det mener jeg, at han skal af den simple årsag, at det er et meget nemt sted at starte. Det er rigtigt, at der er mange mange flere steder at sætte ind også. Manden efterlyste (tror jeg nok) tips til, hvordan han kunne komme i gang med SEO, og det er et udmærket sted at begynde. Derudover er der alle de andre tips, som nævnes, med tekst i stedet for billeder, links, der peger på hans side, tilføjelse af url til diverse crawlere osv osv... og så sælger jeg ikke SEO, så jeg har ikke et bestemt produkt at sælge :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy B. Torpegaard:

Det mener jeg, at han skal af den simple årsag, at det er et meget nemt sted at starte. Det er rigtigt, at der er mange mange flere steder at sætte ind også. Manden efterlyste (tror jeg nok) tips til, hvordan han kunne komme i gang med SEO, og det er et udmærket sted at begynde. Derudover er der alle de andre tips, som nævnes, med tekst i stedet for billeder, links, der peger på hans side, tilføjelse af url til diverse crawlere osv osv... og så sælger jeg ikke SEO, så jeg har ikke et bestemt produkt at sælge :-)

Jamen hvorfor? Det er jo faktuelt, at Google overhovedet ikke læser meta keywords. Og så er det, jeg er nysgerrig efter, hvorfor du mener, han skal starte der? I forhold til SEO vil det være lige så effektivt for ham at plante nogle tulipaner.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er andre søgemaskiner end google derude, og det er fortsat relevant at have metatags og tilføje en meta description af siden. 

Og så er mit spørgsmål, om det nu også er så meget arbejde at udføre? På den tid, vi har brugt her på at svare lidt frem og tilbage, så kunne han være færdig med meta data og komme videre med den øvrige optimering af sin side. OG så er det med til at give en generel forståelse af, hvordan sider er bygget op.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)