Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mp3 afspiller på side

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, er ved at kode en hjemmeside selv, uden brug af wordpress eller lignende, for et danseband......

 

Har lige fået nogle mp3 filer tilsendt.

 

Har flere spørgsmål i den forbindelse:

 

1: Har en Mac er forholdvis ny i denne, og filerne ligger ligesom inde i mailen, med en player, hvordan får jeg dem over på min egen computer?

Skal jeg trykke på arkiver?

Har nemlig prøvet dette, men der skete ikke noget den bad ikke hvor den skulle arkiverer det henne så nu ved jeg ikke hvor jeg har arkiveret dem henne???

 

2: Er det muligt på en eller anden måde, kun at tage 1 minut af hver sang, således at folk ikke bare kan downloade alle sangene, de står for at skulle udgive en cd...... har hele adobes programmer

 

3: Er det svært at få mp3 afspiller på en helt almindelig HTML side?

 

Hilsner Lone :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du er nød til at uddybe dette, da jeg ikke helt ved hvad du mener. Hvis de ligger i en mail som vedhæftede filer så burde du kunne downloade dem ned på din computer. Ellers så bed dansebandet om at pakke mp3-filerne ned i en Zip eller Rar fil og sende dem til dig igen.

 

2. Det er muligt. Jeg kan lave det til dig i flash, det koster dog lidt. Du kan også allerede før du ligger dem op din server, gøre dem kortere gennem et gratis lydredigeringsprogram. 

 

3. Hvor svært det er kommer an på hvor godt du er kendt med HTML og lignende kodning. Ønsker du en special lavet afspiller, med eget design, kan jeg lave den som jeg sagde, med flash. Du kan igen gøre det gratis gennem plugins, vær dog opmærksom på at din bruger "Hvis de ikke allerede har det" Skal downloade det plugin som du vælger at afspille den i. Her skal du også tage højde for Mac OS/Windows og Linux brugere. Jeg ved ikke helt hvordan et windows media player plugin vil virke på en Mac eller Linux f.eks.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:

1. Du er nød til at uddybe dette, da jeg ikke helt ved hvad du mener. Hvis de ligger i en mail som vedhæftede filer så burde du kunne downloade dem ned på din computer. Ellers så bed dansebandet om at pakke mp3-filerne ned i en Zip eller Rar fil og sende dem til dig igen.

 

2. Det er muligt. Jeg kan lave det til dig i flash, det koster dog lidt. Du kan også allerede før du ligger dem op din server, gøre dem kortere gennem et gratis lydredigeringsprogram. 

 

3. Hvor svært det er kommer an på hvor godt du er kendt med HTML og lignende kodning. Ønsker du en special lavet afspiller, med eget design, kan jeg lave den som jeg sagde, med flash. Du kan igen gøre det gratis gennem plugins, vær dog opmærksom på at din bruger "Hvis de ikke allerede har det" Skal downloade det plugin som du vælger at afspille den i. Her skal du også tage højde for Mac OS/Windows og Linux brugere. Jeg ved ikke helt hvordan et windows media player plugin vil virke på en Mac eller Linux f.eks.

Har fundet ud af at downloade mp3 filerne til min computer......

Kan jeg ikke bruge noget som adobe soundbooth eller det videoredigeringprogramder er med, hvad hedder ellers det gratis program du skriver om?

 

Ang. flash og specielbyggede players er dette ikke nødvendigt skal bare have en standard simpel player.......... Er rimeligt inde i html og css.......

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke udelukke at du kan bruge disse programmer, jeg kender dem ikke. Men så længe at de kan redigere i lydfiler kan jeg ikke se noget galt i at bruge dem.

Nu står jeg ikke selv og skal korte lydfiler ned, men jeg kan give et forsøg i at finde et.

http://www.ventones.com/ er bygget til at afkorte lydfiler. Jeg har ikke selv prøvet det, men de siger det skulle være det bedste. Det kræver at du registrere dig gratis hos dem for at kunne downloade det. 

Jeg faldte faktisk lige over den her fede afspiller. Du kan se om den er til at arbejde med.
http://www.flashmp3player.org/demo.html


Simpel HTML player
http://www.scriptwell.net/howtoplaysound.htm 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu prøvet soundbooth og det fungerer fint med at afkoret filerne men når jeg afspiller dem uden for programmet er de meget lave...............

 

Det der ventones kan jeg ikek få lov til at registrerer mig på, den bliver ved med at sige at mine passwords ikke matcher..............

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hvad jeg kan se på Youtube, så kan du få den til at skrue op for lyden som du gemmer med. Hvordan kunne jeg ikke se, men det kan være at du kan bruge det her link til mere end hvad jeg kunne.

How To Increase Song Volume Using SoundBooth:

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak på prøve at se den video, men kan simpelthen ikke finde hoved og hale i det link du sendte over en simpel mp3 afspiller........

Det behøver ikke være andet end sådan en grå lille bar hvor man kan trykke play pause og stop........

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke bruge det link til noget, kunne ikke se hvad han lavede og problemet er heller ikke indei soundbooth men når man afspiller mp3 en udenfor programmet........

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag kopi af samtlige mp3 filer - og åben dem enkeltvis i Soundbooth. 

Forkort dem hver især til 1 minuts længde, og eventuel lav en 3 sekunders fadeout i slutningen af den forkortede sang. 

Gem dine 1 minuts sange et sted hvor du ved hvor de er, og upload dem derefter til serveren.

Evt. brug http://www.flashmp3player.org/ for implementering af afspiller.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Prüsse:

Tag kopi af samtlige mp3 filer - og åben dem enkeltvis i Soundbooth. 

Forkort dem hver især til 1 minuts længde, og eventuel lav en 3 sekunders fadeout i slutningen af den forkortede sang. 

Gem dine 1 minuts sange et sted hvor du ved hvor de er, og upload dem derefter til serveren.

Evt. brug http://www.flashmp3player.org/ for implementering af afspiller.

Takker, sidder dog og kæmper med implementeringen af den flashplayer du nævner, men tror der er noget galt med flashmp3player.html da jeg skulle køre den som de sagde så viste den ikke noget..... og når jeg  har indsat diverse koder og ændret stien til mine mp3 filer til min mappe der hedder sange, og uploader det hele, kommer der intet frem..........

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)