Det er en god ide at droppe at svare de anonyme opkald, for allerede der er det jo en smule useriøst. Jeg havde iøvrigt en af de sjove sælgere i røret forleden. Han startede ud med at sige "jeg håber ikke jeg forstyrrer dig mere end jeg plejer"- Sjovt i betragting af, at han aldrig har ringet til mig før. Måske mente han "mere end jeg plejer at forstyrre alle de andre"...
Det er en god ide at droppe at svare de anonyme opkald, for allerede der er det jo en smule useriøst. Jeg havde iøvrigt en af de sjove sælgere i røret forleden. Han startede ud med at sige "jeg håber ikke jeg forstyrrer dig mere end jeg plejer"- Sjovt i betragting af, at han aldrig har ringet til mig før. Måske mente han "mere end jeg plejer at forstyrre alle de andre"...
Mit bud ville være at I har talt sammen tidligere. Du skal vide at vi "teletorrorister" ikke sidder og ringer på et produkt dag ind og dag ud. Og så har man ikke været i gamet ret længe inden man rammer de samme igen og igen og igen... Jeg er så bare ramt af at folk som regel kan kende min stemme /dialekt, det skaber tiltider lidt forviklinger, men så kan vi jo grine lidt af det
Til trådstarter: Du er sikker på det ikke er noget personligt? Det har jeg oplevet selv -og det var bestemt ikke en sælger-der-ikke-ville-snakke-alligevel.
Tjaa, skal ikke kunne sige om det er noget personligt - ved ikke hvem det skulle være der finder sådan noget morsomt hver dag i en måned og åbenlyst sidder et sted hvor man i baggrunden kan høre andre snakke i hvad jeg kun kan gå ud fra, er telefon :o)
Dog tog jeg telefonen idag, da den ringede og der fik jeg en YDERST ihærdig sælger fra Telia Erhverv... Muligvis de bruger det at ringe op i en måned først for lige at pisse folk lidt af, det skal jeg ikke kunne sige :o) men fik dog virkelig brugt "er ikke interesseret", "er godt tilfreds" og "nej tak" i de 5 minutter han med og uden tone forsøgte at sælge...
Kan være man er heldig det nu er overstået - finder jeg vel ud af på mandag når det måske eller måske ikke starter igen :o)
Dette er reglerne i england, så får de sgu det lært :-)
On 1 February 2011 new legislation came into force, with a maximum penalty of £2,000,000 for companies that issue silent calls more than once a day to the same customer.