Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmeligt nummer ... ? Irriterende opkald

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide at droppe at svare de anonyme opkald, for allerede der er det jo en smule useriøst. Jeg havde iøvrigt en af de sjove sælgere i røret forleden. Han startede ud med at sige "jeg håber ikke jeg forstyrrer dig mere end jeg plejer"- Sjovt i betragting af, at han aldrig har ringet til mig før. Måske mente han "mere end jeg plejer at forstyrre alle de andre"...

Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du i ikke sætte din mobil til at blokere for netop det nummer - altså anonym?

Efter en periode kan du åbne op for det.

Hvis ikke det er muligt, er det her da så lige en opfordring til teleselskaberne om at tilbyde denne service.

 

Thomas

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man kan godt blokere hemmeligt nummer,  men det blokere alle hemlige numre.

Og det ønskede TS ikke

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Halskov:

Det er en god ide at droppe at svare de anonyme opkald, for allerede der er det jo en smule useriøst. Jeg havde iøvrigt en af de sjove sælgere i røret forleden. Han startede ud med at sige "jeg håber ikke jeg forstyrrer dig mere end jeg plejer"- Sjovt i betragting af, at han aldrig har ringet til mig før. Måske mente han "mere end jeg plejer at forstyrre alle de andre"...

 

Mit bud ville være at I har talt sammen tidligere. Du skal vide at vi "teletorrorister" ikke sidder og ringer på et produkt dag ind og dag ud.  Og så har man ikke været i gamet ret længe inden man rammer de samme igen og igen og igen...    Jeg er så bare ramt af at folk som regel kan kende min stemme /dialekt, det skaber tiltider lidt forviklinger, men så kan vi jo grine lidt af det Big Smile

Til trådstarter: Du er sikker på det ikke er noget personligt? Det har jeg oplevet selv -og det var bestemt ikke en sælger-der-ikke-ville-snakke-alligevel. 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa, skal ikke kunne sige om det er noget personligt - ved ikke hvem det skulle være der finder sådan noget morsomt hver dag i en måned og åbenlyst sidder et sted hvor man i baggrunden kan høre andre snakke i hvad jeg kun kan gå ud fra, er telefon :o)

Dog tog jeg telefonen idag, da den ringede og der fik jeg en YDERST ihærdig sælger fra Telia Erhverv... Muligvis de bruger det at ringe op i en måned først for lige at pisse folk lidt af, det skal jeg ikke kunne sige :o) men fik dog virkelig brugt "er ikke interesseret", "er godt tilfreds" og "nej tak" i de 5 minutter han med og uden tone forsøgte at sælge...

Kan være man er heldig det nu er overstået - finder jeg vel ud af på mandag når det måske eller måske ikke starter igen :o)

 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet det samme, efter en del gange lod jeg være med at svare - efter en uge eller to, kom der ikke flere opkald.

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Kunne være sælger og især telia sælger fra div koncerner.

ARG! :S

 

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du at vide om han ringede fra telia eller fra et telemarketingbureau?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er reglerne i england, så får de sgu det lært :-)

 

On 1 February 2011 new legislation came into force, with a maximum penalty of £2,000,000 for companies that issue silent calls more than once a day to the same customer.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er pointen med "silent calls" ?
Virksomheden får da ikke solgt noget, og det virker da ikke som mere end spild af tid.

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)