Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmeligt nummer ... ? Irriterende opkald

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu gennem den seneste måneds tid oplevet at der hver evig eneste dag modtages et opkald fra et hemmeligt nummer, dog uden der nogensinde er en i den anden ende. Det vil så sige, kan svagt høre en snakken som om andre sidder og snakker i telefon, men den der ringer mig op, siger intet og lægger blot på måske 5-10 sekunder efter jeg har taget telefonen. Det er efterhånden voldsomt irriterende og er mere eller mindre blot holdt op med at reagere på når den ringer. Skulle nogen ringe fra privat nummer og virkelig vil have fat i mig, må de vel lægge en besked.

Er der andre herinde der har prøvet det samme? Er der nogen som helst måde man kan finde ud af hvem det er der ringer en op? Overvejer at ringe til oplysningen, men har en god ide om at de enten ikke kan eller vil oplyse det.

At skulle skifte nummer vil næsten være for træls, da det vil sætte gang i mange administrative ændringer rundt omkring og er egentlig ret glad for nuværende nummer. Ønsker næsten heller ikke at blokere for opkald fra hemmelige numre, da der stadig er mange der ringer på den måde, uden de nødvendigvis er f.eks. telefonsælgere.

Men vil rigtig gerne høre om andre kender til det - måske en løsning Smile

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet ringet op fra hemmeligt nummer de sidste to uger. Har ikke noget at tage den, men det er ikke normalt. Eller fik dog svaret én gang, hvor en kvinde på gebrokkent engelsk (østeuropæisk accent) spurgte om chefen var til stede. Jeg svarede "Nej" ;-)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtager dagligt et til flere opkald med hemmeligt nummer, men jeg svarer aldrig på hemmeligt nummer, så jeg ved ikke om det er releteret.

Jeg tager aldrig telefonen hvis det er hemmeligt nummer, da jeg før hen har brugt rigtig meget tid med at tale med alle mulige og umulige og useriøse sælgere og bedragere, annoncehajer m.m.

Hvis den som ringer mig op, har seriøs interesse i at tale med mig, så må de ligge en besked og så vender jeg altid tilbage....

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt er det nogle konkurrenter hos mig der ringer og laver sjov og vil prøve og lave en falske strip booking, jeg beder dem om at udfylde bookingformularen på min hjemmesiden og ikke med et hemmeligt telefon nummer , så kan jeg finde nummer på krak.dk , men der kommer ikke nogle booking

jeg er dog også træt af annoncehajer der prøver at sælge værdi løse annoncer , der ringer på hemmeligt telefon nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den der ringer op dog i det mindste sagde noget istedet for at lege stilleleg, så vidste man dog hvor det kom fra

 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også prøvet det. En hel del endda og der bliver enten små snakket i baggrunden eller bare lagt på. Rimelig irriterende. Men har desværre ingen gode råd eller forklaringer på det. Jeg tager den altid, hvis jeg når den.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt tager jeg IKKE telefonen når det er hemmeligt nummer når jeg er på arbejde, det er kun hvis jeg har tid til det, netop fordi det for det meste er pressende sælgere, hvoraf de fleste ikke fatter de første 3-5 nej tak de får.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man er CVR-registreret kan man få reklamebeskyttelse ved at sende CVR en mail.

Det har stoppet rigtig mange irriterende opkald til min mobil. De første 6 måneder jeg havde firma, var der ingen grænser for hvor mange mobilabonnementer, forsikringer og Adwords jeg kunne have købt.

En sjælden gang imellem er der stadig en der ringer på fastnet telefonen, som er registreret til mig privat - men eftersom jeg også er på Robinsonlisten, kan jeg også her få diverse sælgere overbevist om, at det er en fejl, at de har ringet, og at de ikke skal gentage det.

Big Smile

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det samme tidspunkt hvergang?

Du får ikke noget ud af at kontakte oplysningen.

Du kan evt politianmelde det.

 

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja løsninger er at der bliver krav om at vise numre ved telefonsalg.

Og store bøder ved "silent calls"  

Problemet opstår når opkaldssystemet er fejlkonfigeret eller at sælger er et dumt svin,  som hellre snakker med sin sidemand/kvinde i stedet for at snakke med den man ringer til.

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)