Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nr 5 på google ??

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ligger også nummer 5 her på Nye tagrender.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Kan se du er på Google places, men du har ikke lavet en ejerregistreret fortegnelse. Registrere du dig, så kan du også angive din hjemmesides adresse og få mere trafik til din side på den måde. Kan absolut betale sig.

Dit tlf. nummer på google places er forskellig fra den du har på din hjemmeside !!

Du har kun angivet en kategori (=søgeord du gerne vil findes på) hvor du kan angive 5 søgeord.

 

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt. Jeg har registreret mig for længe siden uden at tænke på seo.

Men det kommer.

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at være en lyseslukker, men jeg har hørt mange sige at hvis din hjemmeside er ny så kan den sagtens komme til at ligge i toppen af søgeresultaterne, indtil Google har vurderet din side noget bedre, og dermed fundet den "retmæssige" placering af din hjemmeside i søgeresultaterne - så du skal ikke blive overrasket hvis du pludselig ligger længere tilbage i søgeresultaterne.

Men det er selvfølgelig super godt at du ikke ligger på den lade side, og er tilfreds med din nuværende placering, men i stedet for prøver at blive ved med at forbedre din hjemmeside, med den indstilling skal du nok komme op i søgeresultaterne Yes

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft og brugt domænet i 5 år, så jeg ved ikke om det spiller ind ?

 

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet aldre er efter hvornår google opdager din siden og da der ikke er lavet meget i starten ser google din hjemmesiden som en ny hjemmeside, derved går aldre efter hvornår google opdaget siden og gerne hvornår der kom en del gode sider der linket til din hjemmeside

Jan christiansen:

Jeg har haft og brugt domænet i 5 år, så jeg ved ikke om det spiller ind ?

 

vh Jan

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Domænet aldre er efter hvornår google opdager din siden og da der ikke er lavet meget i starten ser google din hjemmesiden som en ny hjemmeside, derved går aldre efter hvornår google opdaget siden og gerne hvornår der kom en del gode sider der linket til din hjemmeside

Jan christiansen:

Jeg har haft og brugt domænet i 5 år, så jeg ved ikke om det spiller ind ?

 

vh Jan

 

Ja som Mikael siger, så kan det godt være lidt komplekst hvornår google "har vurderet din side helt igennem", det kan godt være den allerede har gjort det, og det kan også være at google stadig ser siden som ny. Men så længe du stadig arbejder aktivt med SEO, så har det jo ikke den store betydning om siden tager er dyk på et tidspunkt, for du skal nok komme op igen

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)