Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nr 5 på google ??

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

Jeg har for ca 1 måned siden fået lavet en ny hjemmeside. Dvs Design alene.

Tekster har jeg haft meget billige forfattere til. Jeg har efterfølgende læst meget om seo,

og har ud fra det redigeret de tilsendte tekster, og rettet dem i forhold til, det faglige.

Kan det være rigtigt at jeg ligger nr 5 på google, med mit vigtigste søgeord, som er : nye tagrender

????

 

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.

Hos mig ligger du også nummer 5 - tillykke med det.

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her. Stort tillykke

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan..

Det kan godt passe at du gør det, - ligger nr. 5 - det gør du ihvertfald også hos mig.. Tillykke med det!;-)

Generelt set, ser det vist ud som om du er meget godt på vej, uden at jeg vil gøre mig til ekspert.. Men du har 90 indgørende links til din side iflg. yahoo siteexplorer, så du skal have lavet noget linkbuilding til din side, 90 er ikke ret meget..

Derudover synes jeg også du har en opgave med dine sidetitler, - bla. har du en som hedder "skal du have nye tagrender.... - og-så-en-hel-masse-andet".. Prøv at læse her: http://seoanalyst.dk/det-perfekte-seo-title-tag/ - og se om det giver mening for dig..

Din titel på din forside er heller ikke god, - dit firmanavn har efter min bedste overbevisning ikke noget at gøre i en sidetitel - hvorfor skulle det står der?- m.m. du har et virkeligt stærkt brand... Der skal stå dine primære søgeord.. Også få givet dit logo i topbanner en titel også, -også med søgeord i.. - ikke noget med "til forside" eller "hjem" eller lign.. Om du så skal have flere billeder, på siden eller om de skal være "skjulte" som tekstlinks er nok en smagssag, - men jeg ville nok foretrække at have dem alle som "synlige" billeder, for mig gør tekst + billeder siden lidt mere "appetitlig" frem for at blive mødt med en side som umiddelbart kun består af en masse tekst..

Håber du kan bruge det..:)

vh/ Ulrik

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lægge mærke til hvor kort din titel er i forhold til de andre. Endda lidt intetsigende for en udenforstående.

"Tagservice" kan sagtens misforståes. Prøv at se din:

JC Tagservice - Alt i tagrender og tagisolering nedenunder dit indlæg. Det ser meget mere sigende ud for et menneske. Så har du også ordet tagrender med.

Jeg kan så ikke huske hvad der er optimalt mht størrelse af Meta Title tags men jeg ville satse på en lidt længere og dermed mere sigende.

Mon ikke der er flere tips fra de kvikke herinde...

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået!

Du skal arbejde på at få flere indgående links, som en anden også skriver. og derudover se at få nogle flere besøgende, som kan være med til at få din side højere op på google. Måden til dette er selvfølgelig at have noget godt og relevant indhold på siden!

held og lykke.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ekstra lille ting. Hvis du prioriterer "nye tagrender" som vigtigt burde der vist også være et sigende link med det - til noget relevant.

Det er ikke en ekspertudtalelse, men blot logik i min verden?! Min logik kan fejle. Jeg ville gøre det. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de vise ord. Jeg skal få det ændret asap.

Linkbuilding er jo nok den store hurdel. Jeg arbejder også på at få

nogle videoer med kunder der udtaler sig.

Jeg ved ikke om Mouseover effekten er god eller dårlig.........

 

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. Jeg ved du har ret, men min overbelastede webmaster kan ikke følge med lige nu.

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved du har ret. Min webmaster er overbelastet af alle mine skøre ideer, men det skal blive rettet.

tak for tippet.

 

'

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)