Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt program til at holde PC´eren i god form

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg tit støder ind i fantastiske tilbud om programmer, der kan rydde op på og optimere min PC´er, så jeg kan undgå fejlmeddelser mb. Den ene lyder mere fantastisk end den anden.

Senest Registry Victor hvor jeg ligefrem loves en ny computer!

Jeg oplevere tiltagende situationer, hvor min win 7 ikke gør som jeg vil, så jeg ville da gerne ofre en skilling for at gøre mit liv nemmere med min PC.

Er der nogle med erfaringer og/eller anbefalinger?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

SLOW-PCfighter har jeg fra andre hørt skulle være super god
 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

CC-Cleaner kan også være en mulighed

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brian Schou Larsen:

Jeg synes jeg tit støder ind i fantastiske tilbud om programmer, der kan rydde op på og optimere min PC´er, så jeg kan undgå fejlmeddelser mb. Den ene lyder mere fantastisk end den anden.

Senest Registry Victor hvor jeg ligefrem loves en ny computer!

Jeg oplevere tiltagende situationer, hvor min win 7 ikke gør som jeg vil, så jeg ville da gerne ofre en skilling for at gøre mit liv nemmere med min PC.

Er der nogle med erfaringer og/eller anbefalinger?

Hej Brian,

Jeg har ikke nogen nævneværdig erfaring med de to omtalte programmer - det som jeg gennem min virksomhed har erfaret er, at det der gør mest performance mæssigt, er at slå diverse programmer fra som starter i baggrunden når du starter din pc.

Dette gøres ved at gå ned i Start -> og skrive "msconfig" (såfremt du er på Windows 7), så skulle du gerne se at den finder et program der hedder msconfig. Du trykker nu Enter.

Så åbner programmet (det spørger noget om du vil give det administratortilladelser :-)).

Så kan du under den sidste "tab" finde de programmer som starter. Slå alle de programmer fra du VED du ikke har brug for. Såfremt du ikke føler dig sikker i dette er du velkommen til at kontakte mig på telefon 28 76 35 46 så kan vi hjælpes ad.

Du beskriver du hare nogle fejlmeddelser der dukker op. Hvad er det for nogle? 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Hej Brian,

Jeg har ikke nogen nævneværdig erfaring med de to omtalte programmer - det som jeg gennem min virksomhed har erfaret er, at det der gør mest performance mæssigt, er at slå diverse programmer fra som starter i baggrunden når du starter din pc.

Dette gøres ved at gå ned i Start -> og skrive "msconfig" (såfremt du er på Windows 7), så skulle du gerne se at den finder et program der hedder msconfig. Du trykker nu Enter.

Så åbner programmet (det spørger noget om du vil give det administratortilladelser :-)).

Så kan du under den sidste "tab" finde de programmer som starter. Slå alle de programmer fra du VED du ikke har brug for. Såfremt du ikke føler dig sikker i dette er du velkommen til at kontakte mig på telefon 28 76 35 46 så kan vi hjælpes ad.

Du beskriver du hare nogle fejlmeddelser der dukker op. Hvad er det for nogle? 

Ægte Amino-åndYes

Er det under start, hvor jeg skal fjerne krydser?


Det jeg bøvler med er at min browser ustandselig fryser og skal genstartes.
Og enkelte programmer kan jeg ikke få til at starte op. Der kommer bare nedenstående:

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dine problemer med Internet Explorer og EnkeltFakturering skyldes sikkert andre programmer.

Du kan roligt slå alle dem fra jeg umiddelbart kunne se:
Adobe Version Cue CS4 - Intet behov for dene
uTorrent - Går ikke ud fra du bruger dit Torrent program kontant (ellers lad den være)
AcroTray- Adobe Acrobat Distiller - Ingen grund til denne, det starter når du starter Adobe Acrobat Distiller anyway.
Adobe Acrobat - Ingen grund til denne - starter når du starter programmet selv
Adobe Reader and Acrobat Manger - samme som før
Adobe Acrobat - 2 gange, det går ikke godt for Adobe hva? ;-)
Microsft Office 2010 - Kan næppe se hvad dette er, you don't need it.
DivX Update - Nej, du tjekke om dine codec/afspiller altid er opdateret.
DivX download Manager Service - nej, se overstående
RealPlayer (32bit) - Du behøver ikke at RealPlayer starter hver gang.
Microsoft Office Onenote - Behøver du hellere ikke. 
Adobe System, Inc. Adobe Gam...  - Ingen grund til denne, det starter når du starter Adobe.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på disse 2 programmer

Soluto

Ccleaner

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Dine problemer med Internet Explorer og EnkeltFakturering skyldes sikkert andre programmer.

Du kan roligt slå alle dem fra jeg umiddelbart kunne se:
Adobe Version Cue CS4 - Intet behov for dene
uTorrent - Går ikke ud fra du bruger dit Torrent program kontant (ellers lad den være)
AcroTray- Adobe Acrobat Distiller - Ingen grund til denne, det starter når du starter Adobe Acrobat Distiller anyway.
Adobe Acrobat - Ingen grund til denne - starter når du starter programmet selv
Adobe Reader and Acrobat Manger - samme som før
Adobe Acrobat - 2 gange, det går ikke godt for Adobe hva? ;-)
Microsft Office 2010 - Kan næppe se hvad dette er, you don't need it.
DivX Update - Nej, du tjekke om dine codec/afspiller altid er opdateret.
DivX download Manager Service - nej, se overstående
RealPlayer (32bit) - Du behøver ikke at RealPlayer starter hver gang.
Microsoft Office Onenote - Behøver du hellere ikke. 
Adobe System, Inc. Adobe Gam...  - Ingen grund til denne, det starter når du starter Adobe.

Ser det rigtigt ud nu:

Men har oplevet flere programmer, der ikke vil starte op efter jeg har fået Win 7:

F.eks. Enkelt Fakturering, der endda har sendt mig deres seneste opdaterede... Andre, der har denne oplevelse med win 7?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

John Bakken:

Tag et kig på disse 2 programmer

Soluto

Ccleaner

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg har naturligvis kørt Ccleaner, men uden det har afhjulpet mine problemer.

Vedr. Soluto - det er ikke min opstart af PC (der alligevel kun sker et par gange om ugen), der volder mig irritation, men afvikling eller retter mangel på samme, af nogle programmer samt frysning af browser (også Firefox, så Explorer skal ikke have på hatten denne gang!).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian jeg har haft selvsamme problem med mit win7, med frysning af explorer, og at den ikke ville starte det op osv.

Jeg ved ikke om det skyldes virus eller diverse, men efter en formatering virkede det perfekt igen.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)