Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af SEO på CykelCentralen.dk ønskes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg bad om et seo venligt site er det lykkes?. Vær venlig at knyt en kommentar her.

Efter en måned er pagerank stadig 0. Men der kan gå måneder før der sker noget ikke eller ?

Pagerank: http://www.prchecker.info/

Siden er lavet i Drupal 7.0

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

lav bare branches bedste side med fleste info og videre formidle siden rundt omkring så kommer den af sig selv nogle gange længere tid end andre , med gå ikke op i så meget pagerank da den ikke altid helt visende for om du ligger nummer 1 . for hvad vis alle links ikke kommer fra relevante steder der hjælper dine søgeord maks. op ad på google.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man klikker på menupunkterne får man engelske navne i adressefeltet.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Tak Gita du har ret det må jeg også lige se at få rettet. Siden er lavet af Indere det derfor.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden svarer både med og uden www.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:
Hej jeg bad om et seo venligt site er det lykkes?. Vær venlig at knyt en kommentar her.
Et kort svar er nej det er det ikke.

Der er så mange steder hvor man kan og bør gøre det anderledes, et seo venligt site er ikke kun det at der er mulighed for at skrive metadata og titles. Det handler i høj grad også om at indtænke søgemaskinevenlighed i selve løsningen og den måde som de enkelte templates er bygget op.

Her er hvor jeg blandt andet ser problemer:

  • For korte titles
  • ringe udnyttelse af H1
  • links på billeder uden brug af nofollow
  • ingen alt eller title på billeder
  • Mulighed/risiko for Duplicate Content på flere punkter
  • brug af h2 overskrifter forkerte steder
  • ingen brug af h1 overskrifter på forskellige sider
  • manglende optimering af hjemmesidens hastighed, resultat er langsom hjemmeside
  • ingen brug af metadescription

i det hele taget, fokus forkerte steder i forhold til den måde løsningen er bygget op, fx som beskrevet manglende h2, brugen af h2 de forkerte steder, manglende h1, links på billeder, frem for at nedtone de links og fokuserer på tekstlinks osv osv.

Det var lige det jeg så på din hjemmeside.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Svar fra dem:

These are improvements on to base Drupal install and actually arent required at the moment. There are 100s of things that can be done for improving the websites but all cant be done / fit into the first phase.
Drupal by default is search engine friendly in terms of its URLs, headings (h1/h2) etc.
let me show u the theme we used:

this is the theme we used http://drupal.org/project/genesis for your website which is already optimized for SEO
the points he has raised are ok and can be integrated.. but they will require extra work on the website... and we can do that in 2nd phase

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Svar fra dem:

These are improvements on to base Drupal install and actually arent required at the moment. There are 100s of things that can be done for improving the websites but all cant be done / fit into the first phase.
Drupal by default is search engine friendly in terms of its URLs, headings (h1/h2) etc.
let me show u the theme we used:

this is the theme we used http://drupal.org/project/genesis for your website which is already optimized for SEO
the points he has raised are ok and can be integrated.. but they will require extra work on the website... and we can do that in 2nd phase

er det deres svar på det jeg har skrevet eller hvordan?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeps! Men husk nu også det er forholdsvist billigt ind til videre

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Yeps! Men husk nu også det er forholdsvist billigt ind til videre

OKI

Men men.

Det er jo netop det jeg siger, en løsning er ikke søgemaskinevenlig bare fordi der er brugervenlige URLS, og mulighed for at bruge fx h1 og h2 overskrifter. I selve løsningen skal de bruges korrekt de steder hvor du som ejer, ikke selv har muligheden for at ændre dette. Og på en søgemaskinevenlig måde som tilgodeser og giver indeholdet det helt rigtige fokus. dette gælder selvfølgelig også for de steder hvor du selv har mulighed for at påvirke/styre det, men det er jo løsningen jeg kigger på om er søgemaskinevenlig eller ikke.

Du spurgte leverandøren efter en SEO venlig hjemmeside, og spørger nu på amino, om den nu også er det. Til det er og bliver svaret nej.

Til det de skriver så er der efter min mening ikke noget der heder "behøves ikke lige nu" hvis det der blandt andet gør en løsning SEO venlig mangler, så er den jo ikke SEO venlig.

De skriver så senere at det er noget de kan implementerer i anden omgang, jeg troede nu at siden var færdig?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)