Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man bliver hurtigt populær med et CVR! Fortæl din historie!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var faktisk svært at tage telefonen i starten uden det var endnu en sælger, og der kom flere gange om ugen breve fra A-Kasser, forsikringer, teleselskaber osv..

Kan huske jeg var noget irriteret over det.

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, de kan få mit t.. i kog! Jeg synes de fleste af dem er så påtrængende, at man er nødt til at være ganske grum for at slippe af med dem igen.

De eneste telefonsælgere jeg taler med mere end ti sek. er dem fra BørnsVilkår og alt andet støttehalløj. De er søde venlige og ringer med en god sag. Der har jeg et svagt punkt - jeg kan ikke sige nej. Dog vil jeg ikke have deres kaffe, armbånd og andet mærkeligt de sender med.

Charlotte

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke haft virksomhed i lang tid, og synes jeg fik mange opkald fra telesælgere FØR jeg blev selvstændig! =)

Det mest professionelle salgsarbejde jeg er blevet præsenteret skete igår, da jeg fik en stor konvolut fra USA. Deri lå en masse markedsføringsmateriale på dansk, en bestillingseddel og så en fornem lille kuglepen med mit eget firmanavn trykt på :).. 

Ved ikke hvor mange de har sendt rundt omkring, men har svært ved at forestille mig, at det kan betale sig for dem :)

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at vi alle hader telefonsælgere.

Men tænk lige over hvem I har i røret. Det er en som bare skal tjene til føden. Vedkommende kan sjældent gøre for at netop jeres telefonnr. er dukket op på skærmen.

Hvis man overhovedet ikke er interesseret, så sig venligst: Det har jeg ikke behov for/interesseret i.

- og så overgiver de fleste sig faktisk, fordi deres telefonminutter er givet bedre ud hos nogen der viser lidt mere interesse.

Seneste blev jeg kontaktet af et telefonselskab (kan ikke huske hvem) - men sagen er den at jeg har 3 som udbyder og er faktisk bundet til dem det næste stykke tid. Jeg afbrudte sælgeren midt i hans store salgstale og sagde: "Det er fint nok - men jeg er bundet de næste mange måneder, så det er slet ikke aktuelt". Så sagde han bare: "Fair nok, du må have en god dag".

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

CharlotteR:

Uha, de kan få mit t.. i kog! Jeg synes de fleste af dem er så påtrængende, at man er nødt til at være ganske grum for at slippe af med dem igen.

De eneste telefonsælgere jeg taler med mere end ti sek. er dem fra BørnsVilkår og alt andet støttehalløj. De er søde venlige og ringer med en god sag. Der har jeg et svagt punkt - jeg kan ikke sige nej. Dog vil jeg ikke have deres kaffe, armbånd og andet mærkeligt de sender med.

Charlotte

Har du overvejet at støtte direkte?

Er du nogensinde blevet lovet at når du ikke køber deres kaffe, men vælger at støtte den gode sag alligevel, - at det hele så går ubeskåret? Og har du nogensinde prøvet at spørge om dokumentation :)?

Har du overvejet om de kører en forretningsmodel med deres TM-firmaer der er åben for omverdenen? Det har jeg - og de fleste velgørenhedsfirmaer holder det hemmeligt hvor stor kommisionsprocenten er.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender også turen, har især haft mange der ville sælge rengøringsmidler til firmaet (som jeg har i mit private hjem)

Min bedre halvdel elsker hvis det er nogle der vil sælge computer pogrammer, især forde det er noget han slet ikke er inde i, så fortæller han glædeligt at han er helt tilfreds med sin Comador 64. Wink

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbeltpost.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke man skal lave sjov med telefonsælgere. Vis dem lidt respekt, sig du ikke er interesseret og smid røret på. Ingen grund til aktivt at sørge for, at andre mennesker får en dårlig dag - om de er sælgere eller ej.

Jeg får cirka én til to opringninger hver dag. Mest fra forsikringsselskaber og Buy Aid. Tager dog aldrig telefonen i det tidsrum, de ringer, så det løser fint sig selv.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hej

Ja jeg synes da lige det er på sin plads at I får en lille hilsen med på vejen fra en af de der irreterende telefonterrorister Big Smile

Der ligger jeg ved ikke hvor mange tråde rundt omkring herinde, så vi næsten ikke tør ringe op til nogen der er oprettet herinde... 

Men ikke desto mindre sker det ca en gang om måneden, at der er en der skaber sig over at blive ringet op. De andre 160 timers ringetid bliver brugt på behagelig samtale med folk der respekterer den person i den anden ende af røret. Dermed ikke sagt at de nødvendigvis er interesserede i det produkt der tilbydes, men at de går i en fornuftig dialog og takker nej på et anstændigt grundlag, og ikke fordi de synes sælgeren er en idiot!!

Og min personlige holdning er at det siger mere om den der hidser sig op på en telesælger, end det gør om sælgeren (jaaaaa-jeg ved nogle er mere vedholdende end andre, de ringer jo også til mig.  )  Og hvem ringer jeg til når jeg har brug for noget i mit firma? Tjaaa.. i hvert fald ikke ham der ikke kunne tale pænt og høfligt til mig...  Teleterrorister har også behov for it-support, hjemmesider, kaffe, coaching, rengøring..... husk det Coffee og skål i eftermiddagskaffen.

Venlig hilsen Jannie

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest funky jeg har oplevet i forbindelse med at jeg havde CVR, var da Silkeborg Politi & Idræt ringede i forbindelse med at de gerne ville høre om jeg kunne være interesseret i at donere noget til Politiets idrætsdag, så de havde mulighed for at løbe hurtigere og deraf fange flere tyveknægte :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)