Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man bliver hurtigt populær med et CVR! Fortæl din historie!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er intet som at have en sekretær / telefondame til at tage de værste telesælgere Smile - De penge er SÅ godt givet ud

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre siger du Skype-Giggle

Jeg siger heldigt :)

Og ja, ring dog for pokker om et år :) Jeg har godt nok ikke råd til nogen af delene. Og har lige fået distributionsrettighederne på et produkt her i Danmark (Man kommer sgu langt hvis man er ærlig, selvom man kun er 18!). Så alle mine penge går på at købe produktet, og så at komme ud til butikkerne samt forbrugeren (:

 

Alt det andet må sgu komme bagefter, og så har man nogle søde forældre som er glade for at hjælpe en når regnskabet skal laves, og iværksætter kurset er også en stor hjælp :)

 

Mvh Mejner T.

 

MT distribution

Mejner Therkildsen

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Henrik Lichtenberg:

He, jeg kan godt huske det. Men desværre, populariteten daler gevaldigt allerede efter første år. Det var kun lige i de første par måneder, nogen gad at henvende sig til mig, og derefter kom der en bølge annoncehajer, men de findes vist ikke mere. 

Måske skulle den type virksomheder planlægge deres marketing lidt smartere. Når man lige er startet, så orker man bare ikke at snakke med sælgere, men hvis en sælger ringede er år efter og starter med at sige: "Nå nu har du være i gang i et år, var det ikke noget at..." - det vil være en kanon-indgang til salg (uden at jeg iøvrigt er salgskyndig)

Glemte helt at citere dig Hans, så kan andre også se hvem jeg henvendte mig til Big Smile

 

Mvh Mejner T.

MT Distribution

Mejner Therkildsen

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver kun ringet op af National Geographic. Huh?

Men det lyder da som om, at jeg har en hel del at glæde mig til. Jeg har selv været telefonsælger i et halvt år, men det var dog til private. Det giver alligevel en anden indsigt i det. 

Tro det eller ej, men det er ikke alle telefonsælgere, der er onde og glubske mennesker. :)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Jeg bliver kun ringet op af National Geographic. Huh?

Men det lyder da som om, at jeg har en hel del at glæde mig til. Jeg har selv været telefonsælger i et halvt år, men det var dog til private. Det giver alligevel en anden indsigt i det. 

Tro det eller ej, men det er ikke alle telefonsælgere, der er onde og glubske mennesker. :)

Lige præcis. Jeg har selv arbejdet i Telemarketingsbranchen i 3 års tid bl.a. som salgskoordinator.

For det første. Ja der er mange sælgere der er alt for påtrængende og "glubske mennesker"

99,99% ønsker ikke at blive ringet op at Telefonsælgere, da de har et lidt dårligt ry.

Derfor skal telefonsælgere, som jeg ser det og jeg fokusere på i virksomheden, differentiere sig mest muligt fra "den typiske telefonsælger" Skabe tillid, forhold, god kemi med kunden. Bl.a. sætte sig ind i virksomheden, kundens behov og ønsker osv.

En påtrængende sælger, og salg pr. impulskøb især hos virksomheder, går bare ikke sammen. Her skal der være tæt kommunikation pr. mail, genopkald, ofte i flere uger.

/Man kan også sige at nu længere tid man bruger på en kunde, nu sværre har kunden ved at sige nej, da det er lidt pressende. :)

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var så "heldig" på en anden måde.

På min firma adresse er der også en masse andre firmaer og ved et uheld så fik alle de mit mobilnummer. Så det endte med at mit nummer var registret på krak.dk og der ringede vognmænd for at spørge om hvor de skulle læsse varerne af osv.

Jeg fik heldigvis krak til at slette nummeret så det kun er mig der har det nu.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg var så "heldig" på en anden måde.

På min firma adresse er der også en masse andre firmaer og ved et uheld så fik alle de mit mobilnummer. Så det endte med at mit nummer var registret på krak.dk og der ringede vognmænd for at spørge om hvor de skulle læsse varerne af osv.

Jeg fik heldigvis krak til at slette nummeret så det kun er mig der har det nu.

 

Haha, hvor uheldigt! Lyder som en værre omgang! :o)

 

- Jeg har kun fået 2 reklamebreve, og nogle enkelte telefonsælgere, fra akasser, tdc og de gule sider - de gule sider ringede omkring 2 gange om ugen, selvom jeg de gange aldrig fik taget den pga. diverse årsager... Så de ringede bare igen og igen, i flere uger.. Confused

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg var så "heldig" på en anden måde.

På min firma adresse er der også en masse andre firmaer og ved et uheld så fik alle de mit mobilnummer. Så det endte med at mit nummer var registret på krak.dk og der ringede vognmænd for at spørge om hvor de skulle læsse varerne af osv.

Jeg fik heldigvis krak til at slette nummeret så det kun er mig der har det nu.

 

Haha, hvor uheldigt! Lyder som en værre omgang! :o)

 

- Jeg har kun fået 2 reklamebreve, og nogle enkelte telefonsælgere, fra akasser, tdc og de gule sider - de gule sider ringede omkring 2 gange om ugen, selvom jeg de gange aldrig fik taget den pga. diverse årsager... Så de ringede bare igen og igen, i flere uger.. Confused

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt lukke munden på telefonsælgerne....  Mange af os har prøvet gode og dårlige dage af disse telefonsælgere, men og kan sagtens huske det første 5-6 uger med det... Der efter blev jeg sur over deres manglende evne i at sætte sig i kundens situation.  Med en bestemt/grov tone afbryder jeg sælgeren og gør opmærksom på at han kan kun sælge noget, hvis han ligger en ordrer på stedet - dut - dut - dut -dut - dut.

Eller som andre har forslået - et øjeblik, jeg skal lige snakke færdig i den anden telefon.. og lader bare tlf. ligge...

 

mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om at have sjov med dem.

Prøv at spil gal, paranoid, sindssyg, spørg underlige counter spørgsmål osv.

Jeg har aldrig købt noget over tlf, men har haft en masse sjove samtaler.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)