Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man bliver hurtigt populær med et CVR! Fortæl din historie!

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften siger,

man bliver godt nok hurtigt populær :)

Fik mit cv for en lille uge siden.

har allerede modtaget følgende:

5 brev, 2 fra skat om at jeg skal indberette moms, 3 fra forskellige firmaer som tilbyder dit og dat.

3 telefonopkald, en fra Dana og en fra en anden fagforening jeg ikke lige nåede at høre navnet på(han ringede sgu midt i skoletiden) samt et regnskabsfirma.

fire mails. alle indeholdende endnu flere tilbud til iværksættere.

Og så er der sikkert også noget jeg har glippet pga. travlhed.

Lad os høre jeres historier, fra eventuel opstart til nu? :) Bliver strømmen ved i samme tempo?

 

Mvh Mejner T.

MT Distribution

 

ps. Jeg forbeholder mig retten til hundrede stavefejl og kommafejl da jeg sidder i skolen og ikke ligefrem er vågnet endnu Skype-Giggle

Mejner Therkildsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mejner

Jeg blev også lidt bestormet i starten (5 år siden) - er idag lidt forbløffet over, at det egentlig ikke gik værre med tanke på hvor nemt og enkelt det er at få oplysninger om nystartede virksomheder.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det slutter ikke der - Du vil med stor sandsynlighed høre fra Børsen, Easypark, diverse teleselskaber  og en masse andre. Jeg har mindst en gang om ugen en i røret :-)

Dbh

Benny

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

He, jeg kan godt huske det. Men desværre, populariteten daler gevaldigt allerede efter første år. Det var kun lige i de første par måneder, nogen gad at henvende sig til mig, og derefter kom der en bølge annoncehajer, men de findes vist ikke mere. 

Måske skulle den type virksomheder planlægge deres marketing lidt smartere. Når man lige er startet, så orker man bare ikke at snakke med sælgere, men hvis en sælger ringede er år efter og starter med at sige: "Nå nu har du være i gang i et år, var det ikke noget at..." - det vil være en kanon-indgang til salg (uden at jeg iøvrigt er salgskyndig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Benny Straby:

Og det slutter ikke der - Du vil med stor sandsynlighed høre fra Børsen, Easypark, diverse teleselskaber  og en masse andre. Jeg har mindst en gang om ugen en i røret :-)

Dbh

Benny

Du er heldig! ;-)

Skal vi ikke bytte telefon!!!?? Tror i snit jeg har en om dagen :O

Vidste ikke der var så meget regnskabshjælp, autoværksteder, telefonselskaber, markedsførings-"eksperter", der kyldede deres penge efter TM :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med din virksomhed.

I denne uge har jeg indtil videre modtaget et opkald fra Falck, Dana og Børsen. Krak er også slemme til at ringe, synes jeg.

Hav en god dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg ikke bytte :-) Den ene gang i om ugen er rigeligt. Det undre mig dog, at det tit er de samme der ringe igen og igen, og dette til trods for at jeg venligst har bedt dem om at slette mig :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik så sent som i går et opkald fra en telefonsælger fra TDC, men ellers har jeg fået breve fra revisor-firmaer, a-kasser og jeg modtager ugentligt opkald. Bl.a. fra de gule sider. Nogle er mere venlige end andre. Derudover får jeg ofte opkald fra nogle som vil samarbejde - det er jo fint nok, men mange af dem er meget søgte. 
Det er fint at modtage breve. Det er let at smide ud, og det er mere afslappende. Et opkald (ofte fra privat nummer, hvis det er en telefonsælger) er belastende! Derfor køber jeg heller ikke telefonsælgere til at gøre det. Hvis jeg vælger at ringe til folk (med formål at skaffe en kunde) så ville jeg ansætte en som virkelig havde sat sig ind i virksomheden (og selvfølgelig linde-media). 

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke genkende det. Har stort set aldrig fået opkald, post eller andet crap. Det kan tælles på én hånd for de seneste år ;-)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis alle opkaldene er irriterende, kan jeg anbefale en reklamebeskyttelse på cvr.dk.

Skulle nogen alligevel ringe dig op, kan jeg anbefale telefonservice hos f.eks. CityCallCenter, som er fantastiske til at fange sælgere i opløbet. Jeg har ikke talt med en sælger i evigheder. :)

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)