Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god forretningsplan til banken

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kassinger,

 

Først og ffremmest vil jeg sige at du lyder 'helt klar' til at tage springet. Ildsjæl og gå-på-mod har stor betydning for det arbejde der ligger foran dig.

Jeg har tidligere hjulpet et par Aminoer med et re-view af deres forretningsplaner - og du skal være velkommen til at benytte dig af dette. Du kan sende til mig på handberg7480@gmail.com.

Jeg vil også gerne give dig adressen til min blog http://forretningsplanen.blogspot.com hvor du kan finde gode råd og input de forskellige afsnit du bør have med i din plan.

 

Jeg ved at du skriver at du skal bruge planen til dit møde med banken - det er sikkert også rigtig, men husk at arbejdet med din forretningsplan i høj grad også er et mentalt arbejde der sikre at du kommer rundt i alle kroge af din virksomhed - og får det maksimale ud af forretningen.

Go' vind !

Claus

Fra Valby
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Dorte og Claus

Tusind tak for skøn opbakning og tilbud omn hjælp! - Det vil jeg benytte mig af! :-)

Med risiko for at lyde en tand for "smart", så vil jeg sige at selvom forretningsplanen var tiltænkt banken, så har jeg i arbejdet med denne, fået det store overblik og alle detaljer omkring min virksomhed er jeg jo blevet tvunget til at tage stilling til, for ikke at nævne også kunne beskrive efterfølgende samt finde argumenter og begrundelser for hvorfor "det" kan sælge og hvad jeg egentlig "kan"....har været uvurderligt!!! og selv om jeg er helt bleg i kinderne af at arbejde i døgndrift, har det også været så utrolig fedt at gøre....Arbejdet herefter som skal omsættes i praksis blir jeg så meget nemmere da jeg har en helt klar og meeeeget detaljeret handleplan - og som i begge siger, er det et rigtig godt redskab også at benytte løbende samt til at kunne fastholde og/eller ændre ting som alligevel ikke hænger sammen...

Bare alt forarbejdet har jo gjort det at lægge budgetter væsentligt nemmere!...

Jeg ved at forarbejdet er gjort godt og får det også tjekket på alle leder og kanter, så jeg burde efterfølgende kunne gå i banken og VIDE, at der er styr på det :-)

Men spændende er det altså!.... Jeg er faktisk allerede begyndt at holde receptionstalen inden i mit hoved! :0)...så kan man tale om at være forud for virkeligheden...haha

God vind til jer begge

Mvh Helle

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)