Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ledig domæne 10 februar - 3 dage senere er det registreret

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Kasper det er jo jf. WHOIS registreret d. 13 februar...

Kan ikke se hvorfor du tror jeg har taget fejl :)

 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Det er heller ikke noget kritik af det site der er kommet op ej heller deres indhold. Det er super og bedre end jeg selv kunne have gjort det.

Det er mere forløbet med, at det for første gang nogensinde registreres 3 dage efter min domænesøgning hos Nettonet.dk

Har ikke nævnt at domænet var ledigt til en eneste person.

Hej Maelstrom

Det jeg mente med indhold på sitet - var at vist der havde været indhold på tvserie.dk dateret før så havde det jo unægteligt sat sagen i et andet persektiv.

Men som du selv skriver det er registreret d.13. Det er ikke utænkeligt at nogen har set din søgning og tænkt - Tja.. det napper jeg da lige

 - Kasper

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:

Jamen Kasper det er jo jf. WHOIS registreret d. 13 februar...

Kan ikke se hvorfor du tror jeg har taget fejl :)

Hej

Nej kan godt se hvad du mener - Det jeg tænkte i var om du havde testet et andet domæne tvserier.dk eller en anden "skrivefejl" , men det kan sgu nok ikke forklares sådan

Er ejer offentlig? Så kunne du jo sammenligne med ejer af nettonet.dk f.eks.

 - Kasper

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Schademan:

Maelstrom:

Jamen Kasper det er jo jf. WHOIS registreret d. 13 februar...

Kan ikke se hvorfor du tror jeg har taget fejl :)

 

Hej

Nej kan godt se hvad du mener - Det jeg tænkte i var om du havde testet et andet domæne tvserier.dk eller en anden "skrivefejl" , men det kan sgu nok ikke forklares sådan

Er ejer offentlig? Så kunne du jo sammenligne med ejer af nettonet.dk f.eks.

 - Kasper

Der er umiddelbart ingen sammenhæng, så det er nok blot et tilfælde. Nu er tvserie jo et meget søgt ord, så self. er der nok bare en anden der har fået ideen.

Jeg søger dog fremover kun på dk-hostmaster :(

 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maelstrom

Jep - eller brug en udenlandsk..

De er nok næppe så pokkers interesserede i at købe danske domæner ;o)

Vi finder jo nok ikke lige ud af om det er et tilfælde eller ej, men ærgeligt du ikke lige nåede at købe domænet. Næste gang må du lige hive dankortet op af lommen med det samme

 - Kasper

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja :) Pokkers også, men kan da glæde mig over, at de har brugt det så godt som de har.

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Schademan:

Hej Maelstrom

At du har sendt dig selv en mail tager vel ikke forbehold for at du har skrevet forkert eller at domænetesteren har vist forkert?

 - Kasper

 

Mit tidligere svar, svare dig vidst. Der har næppe været tale om en fejl, da domænet var ledigt da han skrev sin mail

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidens første indlæg blev udgivet 19 February 2011. :-)

 

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super ærgeligt, og det viser også bare, at man skal bestille STRAKS man har fundet et godt domæne! Det er stadig ingen garanti, da DK-hostmaster vist ikke viser data realtime (altså kan domænet været blevet bestilt nogle timer før) og jeg kunne også godt forestille mig, at der rent teknisk kan være noget kø, fra man registrerer domænet hos sin domæneudbyder, til det reelt er bestilt hos DK-hostmaster.

Jeg har selv oplevet at bestille to domæner, og se dem oprettet i administrationen og det hele hos Struernet, men da jeg nogle dage senere tjekkede whois, så var de blevet registreret af en anden, som jeg iøvrigt kender og deler fornavn med. Nogle gange ER ting der virker "lidt for tilfældigt" altså helt tilfældige!

Man kan så undre sig over, at tv-serie ikke har været registreret før! (medmindre det har været "udløbet" men man plejer da at kunne se første reg. dato ikke?)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu slet ikke for at hænge netonet ud, kender ikke virksomheden.

Der findes dog sider hvor man kan søge domæner, som så registrerer hvad man søger efter af domæner. Især når det drejer sig om udenlandske domæner. På den måde køber de domænet før dig og derefter kræver de så penge for den. Der findes jo mange virksomheder derude som godt vil betale for en domæne navn, som de oprindeligt ønskede sig.

I dit tilfælde tror jeg bare at det er en tilfældighed. For hjemmesiden ser profesionell og seriøs ud, med masser af seriøst og godt indhold.

Jeg bruger personligt altid one.com til at søge domæner, for der kan man se .com og alle de andre også, og har aldrig haft bøvl eller været mistænkelig :-)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)