Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en rigtig god webshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har hjemmesiden www.chienbizarre.com og skal investere i en webshop løsning. Jeg har undersøgt en masse og det samme har min web designer men jeg kunne godt tænke mig at få Jeres bud på de bedste løsninger.

Der skal kunne betales med internationale kredit kort -jeg har DIBS ind over.

Der skal integreres et CMS system, det er der ikke nu.

Webshop modulet skal kunne integreres i mit nuværende design, eller ændres såfremt jeg ændrer nuværende design.

Kunderne skal kunne logge ind, og deres historik skal gemmes. Shoppen skal helst kunne køres sammen med et økonomi system og kunne fungere på flere sprog, omregne valuta etc.

Hvis I har nogle funktioner I syntes vil passe til min side som skal integreres i shop-delen, hører jeg meget gerne fra Jer -Det er min første hjemmeside, så jeg er åben for forslag:)

Mvh. Louise Victoria

 

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart så vil vi anbefale Dynamicweb E-Com - Dette er fuldt integreret med Dynamicweb eget CMS system.... Du kan læse meget mere om Dynamicweb på www.dynamicweb.dk

Skulle du bruge noget til at implementere din webløsning, så kan vi også hjælpe dig - Vi er partner med Dynamicweb, og eksperter i at implementere løsninger i Dynamicweb CMS, samt Dynamicweb e-Com

Du kan læse mere om os og hvad vi evt kan gøre for dig på www.sucramma.dk

Mvh
Sucramma
www.sucramma.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise

Vi tager 9.995,- for en komplet køreklar webshop baseret på Magento systemet (se demo her). Prisen er inkl. hosting og betalingsgateway første år men uden integration til økonomisystem (du må iøvrigt gerne skrive hvilket system du bruger her i tråden, det tror jeg vil hjælpe flere af os).

Du kan se mere her.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal ændre dit design når du alligevel skal i gang med webshopdelen.

Det har sikkert været sjovt at lave for designeren (ven/kæreste?) - men tænk seriøst over at din nye shop skal konvertere og sælge.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med det Michael?

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du selv implementere en færdig løsning, eller skal det gøres for dig?

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise!

Det er nemt og enkelt for dig at have en webshop fra mit firma. Webshoppen leveres som en global adresse/URL, hvis link på en eller anden måde sættes ind på din nuværende hjemmeside.

Du kan vælge en af de sprogpakker, som eksisterer i systemet eller lave din egen en (du kan ikke have to sprogpakker samtidigt). Lignende kan du vælge hvad som helst valuta, men du kan kun have en valuta for hver webshop. Hvis du gerne vil have en ekstra sprogpakke eller valuta skal du have en ekstra webshop. Med min webshopløsning kan du sagtens have flere webshopper, som bliver lagt ind på din hjemmeside.

Webshoppen er integreret med PBS ePayment (Netss eget betalingsmodul) og du skal derfor skifte fra DIBS til PBS ePayment. PBS ePayment koster 300 kr./måned (uden moms), hvis du har kun Dankort-aftalen og 800 kr./måned (uden moms), hvis du har både Dankort-aftalen og aftalen til internationale kort. Du kan administrere betalinger enten via din Butiksmanager eller dit PBS ePayment.

Webshoppen inkluderer regnskaber for betalinger og ordrer.

Chuuuuu

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Louise Victoria:

Hvad mener du med det Michael?

Jeg tror han mener at der skal noget mere call-to-action på siden og bedre usability, end hvad din grafiker har designet lige nu. Du kan evt. kontakte 1902 Software som blandt andet vist nok har lavet freelancer delen her på siden. De har rimelige priser pga. outsourcing men ser rigtig professionelle ud og har nogle gode referencer. Jeg går i hvert fald selv og overvejer dem til et kommende webshop projekt. 

Men der er helt sikkert også mange andre gode, så det er bare at sidde og kigge lidt rundt her på amino :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)