Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uoverskuelig gæld :(

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk lige det sidste han har skrevet, det er et gammelt indlæg. :)

// Daniel Poulsen

 

Tilmeldt 20. Feb 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 10 person

Selvfølgeligt ønsker jeg også et STORT tillykke til G Chris.

Men du skal jo så også huske på, at det er andre mennesker (som dig og mig) som nu skal betale for dine pubertøse åndssvagheder og økonomiske uansvarligheder.

Hvad har du lært? kunne være interressant at høre.

Bjarne 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
G_Chris:

Jeg vil lige opdatere denne tråd, selvom den er gammel.
 


jeg fik søgt gældssanering selvom det så meget sort ud og jeg fik den. Kendelsen gav et beløb som jeg så fik skaffet og nu er jeg gældfri. Samt er jeg flyttet sammen med min kæreste og vi har fået en lille datter. :)



Jeg vil samtidigt sige 1000 tak til Bertil fra www.sag-partners.dk for hans tid og ekspertise :)

God weekend. 



Dejligt at høre og tillykke med det hele!
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:
efter en firmalukning (som Skat var skyld i),

 

Hej Carl

Har selv været der for år tilbage og blev erklæret konkurs af told og skat, men hvordan kan det være deres skyld ?

Du har jo brugt de penge som du retteligt skulle have betalt til told og skat, (altså den fælles samfundskasse), som din "bank" i håb om at du nåede at få pengene ind inden de forfaldt til betaling ! Og som sagt, har selv prøvet det, men told og skat er en hård og ubarmhjertig kreditor.

Det jeg mener er at i bund og grund er det jo DIN skyld og ikke alle de andres. Vær en mand og tag skylden på dig, ligesom jeg har måttet. Jeg foretog nogle fejldispositioner og mistede min primære kunde og brugte altså de penge jeg skulle have betalt til told og skat i et forsøg på at komme igennem krisen.

Med venlig hilsen

Søren

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

G_Chris:

Jeg vil lige opdatere denne tråd, selvom den er gammel.
 

jeg fik søgt gældssanering selvom det så meget sort ud og jeg fik den. Kendelsen gav et beløb som jeg så fik skaffet og nu er jeg gældfri. Samt er jeg flyttet sammen med min kæreste og vi har fået en lille datter. :)


Jeg vil samtidigt sige 1000 tak til Bertil fra www.sag-partners.dk for hans tid og ekspertise :)

God weekend. 

 

Hip hip hurra ...nu er verden så lys for dig og din lille famile ... men husk nu at træd varsomt og ikke gå i diverse fest fælder fordi du nu igen er FRI

held og lykke med fremtiden til jer alle

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre at det hele er endt som det er. :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Søren , har du hørt Carl's historie herinde, siden du svarer som du gør?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

G_Chris:
Kendelsen gav et beløb som jeg så fik skaffet og nu er jeg gældfri

Hej Chris

Hjertelig til lykke med det hele. Det beviser jo, at en gæld næsten aldrig er helt uoverskuelig. Det kræver bare en høj bakke at stå på - eller en mand med overblikket Smile. Ham lyder det jo til, at du fandt i Bertil.

Alt godt for fremtiden. Erfaring er ikke det værste at gå videre i livet med.

Fra Tisvilde
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Fra  TWWP Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er det bare en dejlig tråd at følge, netop fordi den ender som den gør og man kan se, at alle Jer fantastisek mennesker derude, tager kvindens problem alvorligt, lægger Jeres telfonnumre og Jeres personlige råd. Det varmer...

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Hørstrup:

@ Søren , har du hørt Carl's historie herinde, siden du svarer som du gør?

 

Nej, det har jeg ikke. Men skifteretten erklærer altså ikke folk konkurs uden grund, så Carl har ikke haft sine ting iorden, -længere er den jo ikke. Der kan være alle mulige grunde til at Carl ikke har haft styr på det ene eller det andet i forhold til skat, men det er jo hans ansvar og ikke skats. Og han har eller ikke fået bragt tingene iorden inden mødet i skifteretten, så hans udlægning af historien er jo egentligt irrelevant, specielt fordi vi ikke kan få historien fra modpartens side (skat´s).

Hilsen Søren

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)