Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype: Modtager lyd, men sender ikke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forgæves søgt at hjælpe en Skype-bruger med lyden. Efter at have rodet her og det nu sådan, at jeg godt kan ringe ud via Skype og høre en anden person, men vedkommende kan ikke høre mig.

Blandt ting, jeg har gjort, er:

- Afinstalleret lydkort og installeret det i Enhedshåndtering (SoundMax)

- Tjekket at headsættet fungerer i minijack-stikkene både foran og bag på computeren

- Tjekket Skypes indstillinger, og når jeg tester mikrofonen, så viser indikatoren indgående lyd, men der sendes ikke noget videre

- Tjekket Windows lyd-indstillinger, at mikrofonen ikke er på mute

Jeg har købt et nyt headset med USB-stik i stedet for mini-jack, men jeg tvivler på, at det er det, der skal til.

Er der nogen her, der har gode ideer?

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på der ikke skal en driver til? :-)

Ellers - så kan du evt. prøve at Google det, og se om andre har haft problemer med det. :-)

Husk at Google med mikrofonens navn.

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Storm:
Er du sikker på der ikke skal en driver til? :-)

Ellers - så kan du evt. prøve at Google det, og se om andre har haft problemer med det. :-)

Tak for svar. Nej, jeg er ikke sikker på, der ikke skal en driver til, men jeg ville forvente, at Skype havde egne drivere. Har du forslag til drivere? Der er ikke noget navn på mikrofonen. Det ligner et kineser-produkt...

Jo, jeg har Googlet det mange gange, men ikke fundet noget brugbart svar. Der er masser af forum-indlæg om lignende problemer, men ikke helt det samme, eller også er det en tråd om Linux, jeg lander i, og dem, jeg hjælper, har en Windows-maskine.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)