Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg være sikker på han ikke snyder mig?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode svar :)

Jeg kan fortælle at 1. er på 2000,-. Så det er vel begrænset hvor meget jeg kan gøre? Advokat, retsag og hvad det ellers indebære, er vel ikke værd at overveje i den her situation?

Jeg har både hans adresse, telefon og har alle e-mail og samtaler på skype. Så nu er det vel bare at kaste sig ud i det?

 

Mvh.

-Alexander 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Du glemte at fortælle mig om du er at læse til Skolelære?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

AlexanderGodsk:

Hej derude

Jeg står i en situation, hvor jeg har fået et godt tilbud igennem freelancer.

Jeg skal have lavet en hjemmeside, og der er en gut fra Roskilde der kan lave den for mig. Men jeg bor desværre i Vejle, og vi er begge studerende, så det er lidt svært, at mødes, især også fordi at projektet ikke koster det store.

Vi har aftalt at det bliver betalt i rater, 1/3 først, og 2/3 når det hele er færdigt.

Vi har stort set aftalt det hele, og han kan lave alle de krav jeg stiller, og han er helt indforstået med opgaven.

Men kan jeg være sikker på at han ikke snyder mig, og hvad kan jeg gøre for at han ikke gør det?

Jeg har set nogle referencer, han har lavet tidligere, men hvad kan jeg gøre?

 

På forhånd, tak :-)

 

Hej.

Du har jo fået alle de råd du har brug for i tråden.

I virkelighedens verden er det en kendsgerning at man godt kan "tabe bukserne" selv om man går med både livrem og seler og samtidig har elastik i dem.

Der vil uanset love og tagne forholdsregler altid väre et tillidsbegreb.

Noget andet er, at du i din profil präsenterer dig som 17 årig gymnasieelev (og aktiehandler?).

Er der ikke et helt andet problem, nemlig indgåelse af bindende kontrakt som 17 årig?

venlig hilsen Sören

 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)