Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AJAX og SEO - Ekspert søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg står med en problemstilling ift. at gøre en større Ajax-applikation, SEO-venlig. 

Det drejer sig mere præcist om produktlister på en webshop, som er indpakket i Ajax (og derfor JavaScript). Dette er selvfølgelig langt fra optimalt. Derfor søger jeg en person som har 100% styr på hvordan en sådan, meget omfattende, Ajax løsning kan gøres SEO-venlig. 

Jeg skal bruge en person som kan komme med et meget konkret, afprøvet, teknisk løsningsforslag, ikke holdnings snak eller links til fx Google anvisninger.

Skriv til mig her i tråden, eller via PM.

Vi tales ved.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kunne se noget teknisk, så menes jeg da at jeg har haft god held med at lave linket til siden, altså href="hvadsidenhedder" og så sørge for at have en websafe udgave af denne(!), det kan jo eksempelvis loades med ?noajax=1 eller lignende.
I javascripten sørger man så for at det ikke er linket i HREF man følger, men derimod hvad javascriptet dikterer.

Det kan garanteret gøres på mange andre smarte måder, rent kodemæssigt og brugervenligt synes jeg blot at det må være den rigtige måde :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær:
Jeg står med en problemstilling ift. at gøre en større Ajax-applikation, SEO-venlig. 

Jeg har arbejdet meget med netop AJAX og tilsvarende, lidt mere avancerede, tekniske SEO-udfordringer. Du er velkommen til at smide en PM eller sende en email på mikkel@demib.com så kan jeg lave et tilbud til dig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)