Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye website

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har udarbejdet en ny (revideret) web-site som jeg har den fornøjelse med at den ved en søgning på "Kompensationsplaner" ligger helt i toppen på google !!!

Andre gode søge strenge giver gode placeringer. Men jeg ville meget gerne høre jeres mening om den - bemærk at der ikke er en egentlig e-trade men alene en vareoversigt med nr. for bestiling via mail !

Hvad mener i om:
1. links også de interne
2. mængden af information og sites
3. lay-outet
4. farverne
5. andet

På forhånd tak for hjælpen   Idea

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Aminoer,

Jeg har udarbejdet en ny (revideret) web-site som jeg har den fornøjelse med at den ved en søgning på "Kompensationsplaner" ligger helt i toppen på google !!!

Andre gode søge strenge giver gode placeringer. Men jeg ville meget gerne høre jeres mening om den - bemærk at der ikke er en egentlig e-trade men alene en vareoversigt med nr. for bestiling via mail !

Hvad mener i om:
1. links også de interne
2. mængden af information og sites
3. lay-outet
4. farverne
5. andet

På forhånd tak for hjælpen   Idea

 

 

 

 

Går ud fra at der er tale om: www.jomacompany.dk ?

Eller er dit indlæg et gækkebrev forud for Påsken? :-)

Ej, seriøst...jeg er ikke vild med det. Det er meget ordinært, synes jeg.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Jo det er den !

Kan du uddybe det lidt ? Star

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan jeg godt: Det ligner noget fra internettes start. Eller rettere sagt - fra da jeg først kom på internettet i 1999! :-)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det er rigtig godt med nogle få velvalgte billeder, men du kan overveje, om det er de rigtige billeder du har fundet.

Viser billedet af en glad kvinde, der taler i telefon, at der er tale om "personlig udvikling"? Hvad med at finde et foto at noget der spirer/kommer op af jorden - en plante eller en blomst?

"Tænk stort og start småt - få din egen virksomhed". Dette foto er bedre, hvis du ønsker at signalere, at vi er små på jorden, men ønsker at komme ud i det store verdensrum. 

Mvh

Holger

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny,

Tak for din tilbagemelding !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holger,

Tak for din tilbagemelding - spændende at du ser perseptionen således - giver anledning til overvejelser tak for det!Yes  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Her kommer lidt konstruktivt kritik fra mig.

1) Understregning af links er et no-go, i den tidsperiode vi befinder os i nu.

2) Synes egentlig mængden af information og sites er tilpas. 

3) Jeg synes din side har brug for en gevaldig make-over. Der er stort set ikke noget layout. Prøv at se på nogle templates og få inspiration ud fra dem. http://www.templatemonster.com/website-templates.php 

Dit layout er ikke tidssvarende. Prøv at tage kontakt til en grafiker, der kan hjælpe dig med designet. Din side vil aldrig blive opfattet som seriøs og professionel med det nuværende look. Beklager.

4. Farverne? 

5. Dine billeder er af alt for dårlig kvalitet. En anden sag er, er du sikker på at der ikke er copyright på de billeder du har lagt op?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vivi Gamkjær Vroue:

Hejsa.

Her kommer lidt konstruktivt kritik fra mig.

1) Understregning af links er et no-go, i den tidsperiode vi befinder os i nu.

2) Synes egentlig mængden af information og sites er tilpas. 

3) Jeg synes din side har brug for en gevaldig make-over. Der er stort set ikke noget layout. Prøv at se på nogle templates og få inspiration ud fra dem. http://www.templatemonster.com/website-templates.php 

Dit layout er ikke tidssvarende. Prøv at tage kontakt til en grafiker, der kan hjælpe dig med designet. Din side vil aldrig blive opfattet som seriøs og professionel med det nuværende look. Beklager.

4. Farverne? 

5. Dine billeder er af alt for dårlig kvalitet. En anden sag er, er du sikker på at der ikke er copyright på de billeder du har lagt op?

For at være ærlig, John, så var Vivis feedback godt. Jeg vil supplere med forslag om punkt-opstilling. Det er der intet krav om, men på den måde teksten står, ville det være godt at bryde. Dine afsnitsstørrelser er fine, men der er kun brødtekst. Du har punkt-opstilling fx på siderne Virksomheden og Forretningsudvikling.

Øverst har du en overskrift:

om Team Marketing.
- og dine muligheder for at opbygge forretning på deltid.

Fjern punktummet efter Team Marketing. Fjern også punktummet efter "...på deltid", fordi der er tale om en overskrift. Ellers er overskriften fin-fin.

Afsnittet, der starter med "Du - er lige nu - tæt på information om..." ville jeg ændre. Jeg er faktisk ikke sikker på, hvad det er, du mener, så jeg kan ikke engang give forslag.

Lidt senere skriver du "Mange virksomheder tilbyder Network Marketing...", men i banneret foroven starter du med "network marketing". Det er inkonsekvent. I banneret skal network starte med stort N, mens der i brødteksten skal stå "network marketing" - med mindre Network Marketing er et egentligt navn.

Jeg kunne godt fortsætte med at give forslag til rettelser, men jeg tror egentlig, at hjemmesiden har bedst af hvad Vivi så ubarmhjertigt kalder det, "en gevaldig make-over". Du har jo allerede skrevet en masse brugbart. Det skal sådan set bare rettes til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej john sommer

er  du  opmærksom   på  om  din  side  lever  op  til  betingelser  for  hvorledes   Forever  Living Products  tillader  at  deres  navn  bliver  taget  forfængeligt  i  webside sammenhæng???

jeg  mener  du  ikke  er i  overenstemmelse   og  du  risikerer   at  få  et  dask  over  nakken   fra  hovedkontoret  der

det  har  ikke  noget  at  gøre  med  om  din  side  er  er fin  og flot   Nutidig  eller  noget  fra  Internettets  start 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)