Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sagsøgt af kendt mærke

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svar alle sammen :)

 

Vi har i dag indgået forlig på et beløb, som begge parter var nogenlunde tilfreds med.

 

Vi gør som Thomas siger, og bruger en advokattime på at få set papirene igennem, så vi kommer sikkert ud på den anden side.

 

Tak for hjælpen!

 

Hvis der er nogle, som selv står i samme situation, og gerne vil have en snak, så skriv jeres mail i denne tråd, og jeg vil tage kontakt til jer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Mit ård ville være at i  skal ikke betale noget

Hvis i bliver ved med at få rykker osv osv skal i blot går konkurs med aps(det koster ikke noget)så kan i omregistrere jeres hjemmeside i et nyt aps og sørge for ikke at sælge disse varer.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvor er der dog mange direkte tåbelige "råd" i denne tråd... Smid papirene ud og overveje at lad vær med at betale (det beløb som man bliver enig med det krænkede firma om), er nok det dummeste man kan gøre i sådan en situation!
Vil selv samme personer også anbefale, at man smider evt inkasso papire ud?

Hvis man vil løse en krænkelse seriøst og billigst muligt, så er der kun en vej, og det er dialog med et krænkede firma. Om man selv føre dialogen alene eller om det går via en advokat, det afhænger meget af egne evner, og sagens karakter...

Og ligefrem at foreslå, at man går konkurs, og så bare sælger videre i et nyt selskab, det er BIIIIIIIIP. Det bliver det ik mere lovligt af. Det er heller ik lovligt at køre for hurtigt, så længe det sker i en ny bil!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er I sikre på at der ikke er tale om fusk her....

Jeg har for nogle år siden haft en lignende sag, hvor jeg blev beskyldt for at havde importeret og ville sælge kopi produkter. Det var ikke en kopi og det vare til eget brug og pludselige hørte jeg ikke mere fra advokaten.

Jeg har også hørt om andre sager hvor man bliver kontaktet og bedt om at destruere deres varer og føre bevis for det - så vil sigtelserne frafaldes.

Så det er ude I kan godt lyde lidt lunkent - er I sikre på at pågældende advokat virke tegner det firma hvis varer I har solgt. og må man spørge hvem advokat firmaet er?

I ønskes alt muligt held og lykke

 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thyring:

Vi har i dag indgået forlig på et beløb, som begge parter var nogenlunde tilfreds med.

 

Vi gør som Thomas siger, og bruger en advokattime på at få set papirene igennem, så vi kommer sikkert ud på den anden side.

Yes

Jeg synes faktisk, at det er friskt gjort at tage sagen i egen hånd. Hvis I har lavet noget forkert, har styr på at den der stiller krav faktisk har noget at komme efter - og er en repræsentant fra det pågældende mærke - så er fedt at I tager ansvar for det.
Indgår et forlig som alle er tilfredse med og kommer videre.

Det er der mange der mange der kunne lære noget af.

Godt at høre at I har fundet en løsning. Pøj pøj fremover.

Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sgu et skidt råd du gi'r der af en helt masse åbenlyse årsager.

Hvis de afkræves 50k. og ved et forlig måske får det ned i 20k. er det sgu et dårligt regnestykke.

Det er fedt med et forum hvor folk kan øse af deres erfaring, iderigdom etc.....men det du foreslår er altså direkte stupidt.

Thomas

Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thyring:

Tusinde tak for svar alle sammen :)

 

Vi har i dag indgået forlig på et beløb, som begge parter var nogenlunde tilfreds med.

 

Vi gør som Thomas siger, og bruger en advokattime på at få set papirene igennem, så vi kommer sikkert ud på den anden side.

 

Tak for hjælpen!

 

Hvis der er nogle, som selv står i samme situation, og gerne vil have en snak, så skriv jeres mail i denne tråd, og jeg vil tage kontakt til jer :)

Tillykke med det - det føles godt at tage tyren ved hornene ik'?

Thomas

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tillykke med forliget. Håber lige i vil skrive herinde hvis sagen udvikler sig yderligere, jeg fornemmer at pengene ikke er overdraget endnu

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)