Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb - Complete Relaunch! ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer, 

For en forvokset måned siden lanceret vi MaxiWeb - som vores webhotels-salg, hvor vi har automatiseret alt imellem himmel og jord, for at kunne håndtere ordre uden den store ventetid, og bekostning. Overraskende nok, har vi allerede fået en hel del kunder, og det er naturligvis multivationen for at vi skal videre til næste step. 

Vores målsætning med MaxiWeb er at blive så store at det bliver en rentabel-forretning, men igen aldrig større, end at vi kan finde ud af at behandle kunderne efter en høj standard som de fortjener. Altså vi er ikke ude på at udkonkurrere de store spillere, som eksempelvis One.com - men vi vil langt hellere fokusere på at yde en fantastisk service til vores produkter.

Udfra den idé, har vi så redesignet MaxiWeb, og det vil vi meget gerne have responds på. De budskaber vi gerne vil sende ud, er at vi fokusere meget på kundetilfredshed, at vi er en fleksibel samarbejdspartner, samt at vi er ret gode til at drifte vores sites - og generelt har en høj oppetid.

Hvad syntes du om MaxiWeb-designet? Rammer vi plet, for at komme ud til vores målgruppe? Eller hvad syntes du? 

På forhånd tusind tak! :-) Og fortsat god søndag :)

De bedste hilsner fra Team MaxiWeb.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Udmærket site. Har et par forslag: brug færre farver, kald Jeres kontor for adresse i stedet for "fysisk lokalitet" - det lyder pænt nørdet.. Hvad med at afholde gratis seminarer hvor I inviterer folk til at høre om forskellige emner som SEO, administrering af domæner etc. etc. Det vil nok blive i mødekommet af mange nystartede iværksættere som ikke har så meget styr på IT. Det vil også stå i skarp kontrast til one.com der gør alt for at have så lidt med deres kunder at gøre aht. optimering af indtjening.

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tusind tak for din feedback!

Det er da en kanon idé, med at lave nogle mini-fordrag/seminar!! Det er kun et spørgsmål om tid, før jeg misbruger din idé! ;-) Burde vi så finde nogle lokaler et par steder i landet, for at trække mange til? :)

Det er netop relationen til kunden, at de også har en føling af at de er rent faktisk meget kompetente mennesker gemt bag supportens facade, og ikke bare en tilfældig support-medarbejder, man skal bruge halvdelen af tiden med at diskutere med :)

Vores mål er netop at skabe løsninger, som er sjove for begge parter - hvor one.com osv, bukker sammen, hvis det ikke lige passer ind i deres rammer.

Fysisk lokalitet, kan jeg sgu godt give dig ret i :) Og den er hermed rettet! ;)

Og ja, før var vores side blå i toppen og ellers grå og kedelig - derfor har vi lige pt - leget lidt med farve-paletten :) Men nu når jeg tænker over det, kan det godt være vi skal holde os til lidt mindre antal farver :)

Takker og bukker mange gange for din feedback!

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jannik

Sitet er grundlæggende rigtig godt. Her er dog mine observationer og kommentar:

Når man vælger en navigation i toppen, ville det være rart hvis man kunne se hvilket hovedmenupunkt man er under. Eks. vis bevarer den mørkeblå farve som ved mouse over. 

Default dk valg i søgning efter domaine, det er primært danske kunder du sigter efter, vil jeg tro. 

Syntes lidt at designet på den tabel over produkter står lidt i kontrast til resten af sitet. Du bør vælge en farve på dine aktion knapper. I tabellen er de blå men i søgning efter domainer er den orange. Din switch mellem webhotel privat og webhotel business, virker lidt forkert, lav evt. en aktion knap der hedder Se Webhotel Business/privat. Mouseover identificering på din bestil knap mangler og knappen bør nok gøres større. 

Der er generelt, som der også er blevet bemærket for mange fontstørrelser og farver på fonte, list designs. Det er lidt svært at se hvad der høre til hvad på forsiden. 

Logo ej klikbart.

Footer med domaine priser ikke klart hvad det er. Flyt evt. betalingsinfo ned i footer (ikke helt sikker på om det holder).

Teksten trænger til en gennemgang for stavefejl.

Din topbanner roterer det virker forstyrende for mig, ved ikke om andre har det på samme måde. 

Support siden er på engelsk, bør nok være på dansk.

 

Det var en hurtig gennemgang, håber du kan bruge kommentarerne. Held og lykke med forretningen.

 

Mange hilsner René

 

 

 

 

 

 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkeligt imponerende arbejde! :) 

Jeg sad her den anden dag og tænkte på, at siden godt kunne bruge et facelift, og det har den såsandeligt også fået. Imponerende arbejde, meget indbydende side! :)

Det er svært at sige noget, som at de andre ikke har sagt. Dog;

  • Området på forsiden der angiver betalingsmåder ligner noget fra en scamside - det var mit umiddelbare indtryk. Det kan nok godt laves bedre.
  • Allernedst er der en underlig, lodret streg til venstre for firmainformationerne. Ville du ikke være flottere at skrive informationerne vandret, fjerne stregen og det kæmpestore mellemrum dernede?

Flot arbejde derudover! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Billedet skifter for hurtigt! Jeg læser meget grundigt og derfor også langsomt, og jeg kan ikke nå at læse billedet, før det skifter. :)

Ellers rigtig flot side!Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Billedet skifter for hurtigt! Jeg læser meget grundigt og derfor også langsomt, og jeg kan ikke nå at læse billedet, før det skifter. :)

Ellers rigtig flot side!Yes

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Enig i at banner går for hurtigt. Prøv evt. at tweeke pausetime attributten på din nivoslider. Alternativt kunne du overveje at sætte navigation på, måske endda både/og.

Mange hilsner René

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhhh hvor er i herlige ! :D Titusind tak for jeres feedback!

Vil lige gå det hele igennem imorgen med friske øjne, og melde tilbage, når jeg har vendt det med programmøren ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)