Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside løsning søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har iøjeblikket denne hjemmeside - http://www.thai-invest.dk/ med salg af ferieboliger i Thailand. Den ligger i Thailand og al administration derfra.

Det er blevet alt for besværligt for mig at skulle sende opl./billeder/tekst mv. hver gang jeg skal ændre en lille ting, så nu vil jeg have en jeg nemt kan opdatere selv.

Da jeg allerede kender Dandomain rigtig godt fra min slikbutik - http://www.sliknet.dk/shop/frontpage.html

er det jo nærliggende at købe en billig løsning hos dandomain igen, og så få en til at lave et fint design til mig.

Den skal ikke kunne noget særligt - blot indeholde en række  informationssider og de projekter jeg sælger.

Men er der en smartere løsning ? , og hvad med mailen og domænet jeg har - kan jeg bare flytte det ?

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper...

Du skal være velkommen til at tage kontakt til os, og høre hvad vi kan gøre for dig - Vi vil meget gerne hjælpe dig med dit projekt...

Vi har mange års erfaring med udvikling af mindre, mellem og de helt store komplekse webløsninger...

Læs mere om os på www.sucramma.dk, og igen, du skal være yderst velkommen til at tage kontakt til os, så vil vi gerne hjælpe dig med den bedst mulige løsning...

Mvh
Sucramma

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker.

Nu er jeg mest ude efter en simpel og billig løsning, da jeg ikke bruger siden ret meget - blot vil jeg kunne lægge lidt ny tekst og friske billeder på løbende som projekterne skrider frem og bliver solgt.

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette kan vi nu også sagtens hjælpe dig med :)

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Følgende ville nok være en fin løsning for dig:

1. Wordpress til selve sitet, så kan du selv styre opdatering med mere, se eventuelt http://wordpress.dk/ 

2. Bruge google apps til mail på dit domæne. Det koster nogle 100 kr om året at have en konto, jeg kan ikke huske det præcise beløb

Det er ikke sikkert at du behøves at flytte det gamle site, det burde være nok at ændre DNS pegningen

/Niels

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper.

Jeg antager at du ønsker et website til dette projekt, ikke en webshop. Der er vel ingen der lige smider et hus i Thailand i indkøbskurven :-)

Mon ikke Wordpress eller Sitemagic CMS (sitemagic.dk) er det du søger? Her får du en simpel løsning som er nem at vedligeholde. Sidstnævnte er også super nem at lave designs til. Du kan evt. kontakte Focus2Web.dk, hvis du ønsker hjælp til designdelen.
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:
Jeg antager at du ønsker et website til dette projekt, ikke en webshop. Der er vel ingen der lige smider et hus i Thailand i indkøbskurven :-)

Så ville jeg ihvertfald tage hatten af og gratulere. Online impulskøb af huse med kreditkort, det kender vi alle sammen *G*

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:
Jeg antager at du ønsker et website til dette projekt, ikke en webshop. Der er vel ingen der lige smider et hus i Thailand i indkøbskurven :-)

Så ville jeg ihvertfald tage hatten af og gratulere. Online impulskøb af huse med kreditkort, det kender vi alle sammen *G*

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som allerede nævnt vil jeg da også mene at Wordpress er oplagt for dig... 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der wordpress - det var det jeg ledte efter - tror jeg Smile super.

En webshop havde givet mange udfordringer :) grais fragt ? , returret osv. Smile

Jeg har fået nogle pm , om hjælp til opsætning - takker - jeg kommer tilbage på dem.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)