Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på tilbud om søgemaskineoptimering

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:

Fordi langt hovedparten af de henvendelser, jeg har modtaget om SEO arbejde i over ti år, har hurtigt kunne afsløres som værdiløst.
Efter min mening findes der ganske, ganske få SEO, AdWords og konverteringseksperter, og de par håndfulde eksperter finder du her på Amino. Der er ikke flere, selv om vi bare her i Danmark har behov for 100 gange flere.
Får du en henvendelse fra en webekspert, så check ham ud her på Amino. Er han ikke blandt de flittige bloggere eller ekspertblogger, der er flittige til at dele ud af deres viden, så glem ham.

Enig i stortset alt det du skrev. Men der er altså personer/firmaer, som levere gode SEO ydelser, men som ik er at finde på Amino. Enkelte af dem har en profil, som de sjældent benytter...

Så du kan nemt finde andre eksperter/dygtige folk i DK, som blot benytter sig af andre "reklame" kanaler end Amino ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Men sjældent har jeg hørt SÅ mange direkte fokerte informationer om SEO. Jeg håber virkelig ikke der er nogen der lytter på det.

Sådan en almindelig dødelig som jeg, ikke aner hvad du taler om. Jeg kan IKKE skelne vrøvl fra seriøsitet, og det er vi rigtig mange, der ikke kan.

Hvad skal vi så måle på, hvis vi vil købe varm luft? Referencer? De er ikke en pot pis værd, hvis kunden er lige så uvidende som jeg er. Stille målbare krav op? Jeg er da fløjtende ligeglad om vi ligger øverst. Vi skal sælge et produkt, ikke deltage i en konkurrence om at hoppe højest.

Mvh Maria

 

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Maria F:

Sådan en almindelig dødelig som jeg, ikke aner hvad du taler om. Jeg kan IKKE skelne vrøvl fra seriøsitet, og det er vi rigtig mange, der ikke kan.

Hvad skal vi så måle på, hvis vi vil købe varm luft? Referencer? De er ikke en pot pis værd, hvis kunden er lige så uvidende som jeg er. Stille målbare krav op? Jeg er da fløjtende ligeglad om vi ligger øverst. Vi skal sælge et produkt, ikke deltage i en konkurrence om at hoppe højest.

Mvh Maria

Mine metoder er alternative i forhold til de, som bruges her. En del af mine er automatiserede og derfor kan jeg tilbyde det til en billigere penge. Alt er med rapport og er testet både af mig selv og andre, som jeg har solgt til tidligere på andre fora =)

 

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Maria F:
Jeg kan IKKE skelne vrøvl fra seriøsitet

Det er lige meget hvad du skal købe, hvis du er så "lost", som du beskriver der, så løber du en stor risiko for at købe katten i sækken.

En god måde, at forsikre dig er, at vælge en leverandør som har været mange år i markedet. Tiden har det med at uddryde dem der ikke leverer en ordentlig vare :)

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
En god måde, at forsikre dig er, at vælge en leverandør som har været mange år i markedet. Tiden har det med at uddryde dem der ikke leverer en ordentlig vare :)

Der er desværre intet godt argument imod dette, men jeg håber dog, at jeg være i stand til at bevise mit værd herinde på trods af, at jeg er ny =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO Konge @ I og med at du har stået imod 3-4 dages intensiv kritik, vil jeg mene, at du er ret godt på vej allerede. 

Held og lykke med at holde i ½-1 år - det kunne være ganske imponerende, hvis du modbeviste 96 % af fordommene herinde! Wink

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:
Held og lykke med at holde i ½-1 år - det kunne være ganske imponerende, hvis du modbeviste 96 % af fordommene herinde! Wink

 

Sig, hvad du vil, men jeg synes nu ikke 5 henvendelser er helt tåbeligt. Vil selvfølgelig sørge for at få anmeldelser af de, som konverterer til salg =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

"Synes ikke godt om"...

Selvfølgelig er der mange flere gode SEO folk derude end den sølle håndfuld herinde. Forskellen er bare at de har travlt med at levere et godt stykke arbejde, hvorimod dem herinde har travlt med at promovere sig selv, mens de gør et desperat forsøg på at holde "nye" amino-eksperter fra fadet. 

Jeg er med garanti den eneste der vil indrømme at det forholder sig sådan, da frygten for dårlig omdømme og dårlig amino karma afholder folk fra at sige hvad de virkelig mener, når sådan noget vrøvl bliver hældt ud på forummet...

Yeaaah i said it :)

 

Go aften til jer alle

 

 

 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

TimP:

Egentlig så blander jeg mig ikke så meget i diskussionerne her, man risikere hurtigt at miste lidt mere end bare hatten, men mon ikke der findes nogen SEO folk derude som kan deres kram, som bare ikke synes amino er der hvor man henter alt sin street credit?

Der skal ikke herske nogen tvivl om at der findes mange fuskere derude, og jeg skal ikke kunne sige hvem der fusker og hvem der ikke gør. Jeg tror måske mere man skal bruge trådstarters udtaleser som en rettersnor frem for en facitliste.

Jeg tror ikke der er ret mange SEO folk som opfatter Amino som et decideret SEO forum, hvor man udveksler ideer og erfaringer, så det har du ret i efter min mening.

Det er vel snarere et sted hvor iværksættere kan nyde godt af gode råd fra flere eksperter som gerne deler ud af deres viden. Der er Amino jo en fantastisk resource, ikke bare indenfor SEO, men for iværksætteri generelt.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

TimP:

Egentlig så blander jeg mig ikke så meget i diskussionerne her, man risikere hurtigt at miste lidt mere end bare hatten, men mon ikke der findes nogen SEO folk derude som kan deres kram, som bare ikke synes amino er der hvor man henter alt sin street credit?

Der skal ikke herske nogen tvivl om at der findes mange fuskere derude, og jeg skal ikke kunne sige hvem der fusker og hvem der ikke gør. Jeg tror måske mere man skal bruge trådstarters udtaleser som en rettersnor frem for en facitliste.

Jeg tror ikke der er ret mange SEO folk som opfatter Amino som et decideret SEO forum, hvor man udveksler ideer og erfaringer, så det har du ret i efter min mening.

Det er vel snarere et sted hvor iværksættere kan nyde godt af gode råd fra flere eksperter som gerne deler ud af deres viden. Der er Amino jo en fantastisk resource, ikke bare indenfor SEO, men for iværksætteri generelt.

Yes

 

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)