Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på tilbud om søgemaskineoptimering

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Var kommentaren rettet til mig?

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Bjarne.

Vil du ikke være venlig, at definerer hvad du betegner som en ekspert indenfor søgemaskineoptimering, for jeg er lidt i tvivl om hvad du mener når du omtaler bloggere og ekspertbloggere fra Amino som søgemaskineeksperter og de værende de eneste på markedet.

Med andre ord - mener du at de eneste folk der kan udøve seo i Danmark, er registrerede brugere her på Amino?

Jeg kan godt se idéen i, at advarer andre brugere mod at benytte sig af seo folk som benytter div. blackhat teknikker, og hvis du kunne specifierer hvem det er du omtaler, ville det være endnu bedre.

For mig at se virker det som om du selv arbejder med seo og ønsker at kunderne skal vælge dig fremfor de leverandører de benytter i dag.

På sin vis må det vel egentligt være meget rart for dig, at nogen af de kunder som henvender sig til dig har haft problemer med deres tidligere leverandør så du nu kan tjene en skilling på at rette det op for dem?

Det er vel bare mere forretning til dig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hustler SEO firmaer, får over 10 opkald om dagen med de såkaldte SEO firmaer, der prøver at snakke ørende af en med guld og grønne skove. Der er kun 2 SEO folk ud af 100 der faktisk hjælper deres kunder og ik prøver at få så mange firmaer ind som muligt i samme branche for at hustle dem alle til at betale for at ligge over de andre....

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO-Kongen:

Jeg prøver selv at skabe mig et navn i SEO, fordi jeg har nogen sider som rangerer på 1. side af google, og jeg mener selv mine priser er konkurrencedygtige. Jeg ved godt, at jeg har mødt modstand herinde (på trods af, at jeg kun har været her én dag), men det er fordi mine metoder er en tand anderledes, end hvad der normalt udbydes, men det har i hvert fald virket for mig =)

Fuck janteloven, men alligevel: du opretter dig på et nyt forum som 'SEO Kongen' og forsøger at sælge dine ydelser med det samme. 

Et godt råd: hvis du vil skabe dig et navn, der giver associationer til veludført SEO-arbejde, så skift dit brugernavn og brug din viden til at hjælpe andre her på Amino. Hvis du har noget at byde på, vil du sikkert også opleve, at du får henvendelser - hvis ikke, ja, så skal du nok bare nøjes med at glæde dig over, at dine hjemmesider klarer sig godt på Google.

 

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har over 300 indlæg på et decideret SEO forum, og lige under 200 på et andet. SEO Kongen er bare fordi det er til at huske. Har allerede fået en henvendelse med ordre som følge. Håber en udtalelse efter arbejdet er udført vil styrke folks tro på mere effektive metoder.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syndes det kunne være interesant at hører hvad eksperter som demib og rosenstand sigger til det der tibydes fra SEO KONGEN?

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, at SEO Kongen klarer det helt fint selv, så den blander jeg mig udenom Wink

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo læse alle de andres kritik af mine metoder.. Men, det har nu virket for mig helt super =)

Hvis det er af nogen interesse kan jeg tilbyde en light pakke for 450DKK, bare for at give indblik i, hvad jeg laver, og for at se, at det jeg laver virkelig har en positiv effekt på hjemmesiders placering i google

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig så blander jeg mig ikke så meget i diskussionerne her, man risikere hurtigt at miste lidt mere end bare hatten, men mon ikke der findes nogen SEO folk derude som kan deres kram, som bare ikke synes amino er der hvor man henter alt sin street credit?

Der skal ikke herske nogen tvivl om at der findes mange fuskere derude, og jeg skal ikke kunne sige hvem der fusker og hvem der ikke gør. Jeg tror måske mere man skal bruge trådstarters udtaleser som en rettersnor frem for en facitliste.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Birkedal:

jeg syndes det kunne være interesant at hører hvad eksperter som demib og rosenstand sigger til det der tibydes fra SEO KONGEN?

Jeg har ikke noget behov for at blande mig alt det vrøvl hun har fyret af her de sidste par dage. Men sjældent har jeg hørt SÅ mange direkte fokerte informationer om SEO. Jeg håber virkelig ikke der er nogen der lytter på det.

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)