Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på tilbud om søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er folk der selv har gode placeringer på Google på ordet Søgemaskineoptimering og som ser ud til at have gode referencer, men hvor du skal passe meget på.... Så ja its a jungle out there.

Udover de sædvanlige som Rosenstand og DeMib. Vil jeg meget gerne anbefale :

KTJ Media ved Kim Teztlaff ( han ved mere end han giver udtryk for. Stik modsat af andres strategier )

Frank Hellerup Madsen : Upcoming megastar :-) Som jeg tror har så travlt pga af hans evner at man ikke ser ham så meget mere herinde. Find ham på twitter

Og Lars Bachmann : kender ham ikke helt så godt, men jeg ved han præsterer resultater

Upcoming Little Star : Emil Blucher

Og ja pas på derude. Stol ikke på referencer på siden. Et tip kan være at se på deres referencer, og så udtænk hvilke søgeord og sætninger denne reference gerne ville findes på, og se om SEO firmaet eller personen har leveret. Ellers så spørg herinde

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo mere viden , jo mere laver du selv .

Grundet viden er det ikke mere bare et links der skal laves og nogle enkle h1 og h2 overskrifter , så en der har lavet meget , skal der analyseres hvad er lavet , hvad kan laves

Du kan derved  gennemskue de dårlige og gode , grundet viden

De gode skal derved vis hjælpe dig lave en større rapport, hvad har de du lavet før , dette koster penge og da det ikke mere er næsten alt der mangles at laves nu.

viden er magt , den eneste meste kan hjælpe dig er dig selv , for uden viden , kan du kaste 10.000 vis kr ud på næsten værdiløse links mv. og dette er simplet hen for planløst , brug din tid og kræfter til at skaffe en masse viden .

vis endelige skal bruge hjælp så brug de dyreste , til at finde ud ad hvor problemerne ligger og der er de gode nævnte i tråden super gode , for et dårligt råd af de billige i time kan ende med at blive det dyreste råd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig med Jimmi her, har går man ikke galt i byen så at sige.

Rosenstand og Demib har jo vente tider de små nye ikke vil vente på, men de levere til gengæld så også SEO for pengene for deres kunder.

Rosenstand startede jo faktisk undertegnets interesse for SEO for ca. 2 år siden, men et par af hans blog indlæg, og har så suppleret med SEO biblen SEO 2.0 efterfølgende, og et abb. hos SEO Supporten begge leveret fra Demib.

Disse ville jeg da heller ikke have problemer med at benytte selv...

KTJ Media som er super hjælpsom herinde, og ved en hel del om SEO, og deler gerne ud til os alle når vi her på Amino skal bruge et godt råd.

Frank Hellerup Madsen - bliver nok en af de store SEOér herhjemme, ved han har rimeligt meget at se til, det er gået stærkt efter han er startet for sig selv, men det beviser jo også bare at her får man altså noget for pengene, endnu en super flink Amino jeg har STOR tiltro til.

Lars Bachmann har hjulpet rigtigt mange til gode resultater, og det er jo referencer vi alle kan forholde os til...:)

Emil Blucher - endnu en af dem jeg forventer kommer til at være en af de store spillere på SEO fronten i fremtiden, han viser virkelig at han brænder for det, og helt klart en gut vi kommer til at få meget glæde af her på Amino også, han har også hjulpet en del af os med fif til optimering af vores sider herinde.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Rosenstand og Demib har jo vente tider de små nye ikke vil vente på 

Hvem har bildt dig det ind?
Jeg må i hvert fald for min side sige, at det bestemt ikke er korrekt. Jeg og mit team på deMib.com plejer altid at kunne håndtere nye sager indenfor et par uger, med mindre det er ekstremt store sager.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, så må vi da have Mikkel med på listen over SEO folk vi alle herinde kan anbefale til små virksomheder også, jeg er slet ikke i tvivl om at uanset om det er Mikkel eller hans dygtige stab på Demib.com før valuta for pengene, har jeg jo selv fået tidligere via mit abb. hos SEOsupporten..

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Rosenstand og Demib har jo vente tider de små nye ikke vil vente på, men de levere til gengæld så også SEO for pengene for deres kunder.

Hos os er det sådan, at de virksomheder, der kræver at det er mig personligt, der udfører arbejdet - ja de må leve med noget ventetid. Men er det ikke et krav, er ventetiden ikke så slem endda. Og da vi også arbejder en del med reputation management, har vi selvfølgelig en buffer, der gør, at vi kan egere her og nu.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas Buus:

Hej..


Super godt indlæg for jeg, som så mange andre, synes SEO verdenen er meget uoverskuelig. Kan du/I evt. nævne nogle navne på professionelle og troværdige aminoer der rent faktisk er ekspert på SEO området? Jeg står snart og skal bruge hjælp på det område, så det kunne være rart med nogle man så kan vælge imellem :)


 


God weekend til alle



Hej Thomas
Jeg nævnede med vilje ikke nogen bestemt, men de SEO folk der skriver ekspert blogs og har mest karma med besvarelse af SEO spørgsmål, kan du roligt henvende dig til. Følg med i det relevantendebatforum, og se de bedste svar.
God fornøjelse
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjarne Ravn:

Efter min mening findes der ganske, ganske få SEO, AdWords og konverteringseksperter, og de par håndfulde eksperter finder du her på Amino. Der er ikke flere, selv om vi bare her i Danmark har behov for 100 gange flere.
Får du en henvendelse fra en webekspert, så check ham ud her på Amino. Er han ikke blandt de flittige bloggere eller ekspertblogger, der er flittige til at dele ud af deres viden, så glem ham.

Der er mange sande ord i det du siger, men ovenstående vil jeg ikke give dig ret i. Selvom der er mange dygtige SEO, AdWords og konverterings-folk på Amino, så sidder der altså også andre folk rundt omkring, der ikke har deres daglige gang her på portalen.

Tag en mand som Michael Aagaard, der qua sine tekstforfatterevner gør sig i både SEO og konverteringsoptimering. Der er vist ikke nogen, der vil påstå, at han ikke er dygtig til sit arbejde. Og så er der alle bureauerne, der har nogle store kompetencer siddende.

Nogle har jo så travlt og lever så godt af deres referencer, som du selv nævner, at de har fravalgt Amino som markedsføringskanal.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver selv at skabe mig et navn i SEO, fordi jeg har nogen sider som rangerer på 1. side af google, og jeg mener selv mine priser er konkurrencedygtige. Jeg ved godt, at jeg har mødt modstand herinde (på trods af, at jeg kun har været her én dag), men det er fordi mine metoder er en tand anderledes, end hvad der normalt udbydes, men det har i hvert fald virket for mig =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i husker ham der SEO manden Mirus eller såden noget? Det her minder om det same :-)

Det skal nok blivve sjov untagen for dem der hopper på det! 

 

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)