Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på tilbud om søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person
Der er en masse dejlige, friske iværksættere her på Amino og måske endnu flere, der kæmper en sej kamp for at få deres hjemmesider til at give noget afkast.

Tager man bare 10 helt tilfældige hjemmesider og kiggernlidt på deres tekster og koder, er der mindst 9,9 af dem, der har brug for seriøs hjælp.

Her er det så, at man modtager et helt uskyldigt opkald fra en søgemaskineekspert. Han, det er altid en han, kan bringe dig op som nr. Et side i Google, bare du lige lægger nogle kilo.
Da mange ved alt for lidt om, hvad der sælger på nettet, er de nemme at narre. De køber en eller anden løsning med noget tilfældig optimering, lidt AdWords eller hvad ved jeg. Helt uden effekt.
Fordi langt hovedparten af de henvendelser, jeg har modtaget om SEO arbejde i over ti år, har hurtigt kunne afsløres som værdiløst.
Efter min mening findes der ganske, ganske få SEO, AdWords og konverteringseksperter, og de par håndfulde eksperter finder du her på Amino. Der er ikke flere, selv om vi bare her i Danmark har behov for 100 gange flere.
Får du en henvendelse fra en webekspert, så check ham ud her på Amino. Er han ikke blandt de flittige bloggere eller ekspertblogger, der er flittige til at dele ud af deres viden, så glem ham.
Desværre har vores få eksperter så meget at lave, at de er vanskelige at få en aftale med. Men det kan ikke betale sig at engagere nogen, der tror, de er eksperter.

Jeg har fulgt markedet, siden det begyndte og tro mig, der er mange fuskere derude, der bare vil have dine penge.
Læs alle de gode indlæg. Invester i nogle af de gode bøger, der findes her på Amino. Lyt til de spændende podcasts. Det er guldkorn nok til en helt guldgrube. Den bedste erhvervsstøtte du kan få!

Take care out there

Bjarne
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er 'bare' mange som overvudere egne evner. Lad referencerne tale deres entydige sprog, og så har du en god rettesnor for hvem du skal vælge som leverandør.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, og der er da 8-10 rigtige gode SEO folk herinde, hvor jeg da vil mene at de 4-5 stykker af dem nok skulle kunne klemme et par Aminoér mere ind i kalenderen.

Men du har fuldstændig ret, det er vist kun et par % af dem der kalder sig SEO eksperter der kan leve op til det, og der kommer dagligt nye "SEO eksperter" til.

Heldigvis kender vi efterhånden godt hvilken SEO folk herinde der er værd at satse på hvis vi står og skal bruge hjælp til hjemmesiden, og jeg må da indrømme at min liste over troværdige SEO folk da er blevet udvidet her de sidste par måneder.

 

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ihvertfald meget vigtigt, at man undersøger de folk der ringer for at "hjælpe". 

 

Er de eksempelvis certificeret af Google og har de nogle gode referencer osv. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej..

Super godt indlæg for jeg, som så mange andre, synes SEO verdenen er meget uoverskuelig. Kan du/I evt. nævne nogle navne på professionelle og troværdige aminoer der rent faktisk er ekspert på SEO området? Jeg står snart og skal bruge hjælp på det område, så det kunne være rart med nogle man så kan vælge imellem :)

 

God weekend til alle

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville nok vælge ktj media hvis jeg stod som grøn på området, og skulle have leveret en billig og effektiv SEO løsning. Kender ham kun herfra, samt lidt sporadisk chat, men kan se han løbende har fået nye kunder (via hans facebook). Det må være et sundhedstegn i mine øjne, selvom man selvfølgelig ikke kan pille det ud som det eneste rigtige.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min fornemmelse er, at de fleste bare nogenlunde skarpe seo folk har rigeligt at se til.

Det virker en smule underligt på mig, at man vælger telefonnettet som kommunikationskanal, når man vil sælge synlighed på internettet.

Er det mon fordi, at man ikke selv er synlig?

Når det så er sagt, så sender selv ejerne af det største annoncenetværk på nettet, google, salgsbreve pr post - det tror jeg så er motiveret af, at de gerne vil ramme virksomheder, som endnu ikke har fået øjnene op for mulighederne online. Dem er der trods alt stadig mange af, også i lille dk.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt svar :)

 

Så som standard: Dem der ringer vælges fra..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For 2 år siden anede jeg ikke hvad SEO var -

Oprettede Marjoe.dk - købte et hæfte for kr. 149 omkring SEO, og syntes selv jeg er nået langt for det :-)))))))   Tror jeg.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var til arrangement med Thorborg i Frederikshavn, hvor han udtalte at 95% af dem der arbejder med SEO er slyngler. Det inspirerede mig til at skrive dette indlæg: undgå hajerne.

Generelt kan man sige:

  • bed om referencer
  • tjek sælger på nettet
  • få flere tilbud - hop ikke på den første telefonsælger, selvom det lyder fristende
Side 1 ud af 6 (53 indlæg)