Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betingelser og handelsvikår

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvem jeg skal kontakt til at få udarbejdet Betingelser og handelsvilkår til en hjemmeside/webshop

Jeg har en kopi af de betingelser jeg skal have lavet men den skal omskrives og senere godkendes af min advokat.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Citconex. Jeg så lige dit indlæg og kunne nok godt være interesseret i at lave betingelserne for dig til en beskeden pris. Jeg har udarbejdet en del salgs- og leveringsbetingelser til diverse virksomheder. Så smid en PM hvis du er interesseret. Så kan vi finde ud af noget. 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Citconex,

Om du får nogen til at udarbejde salgs- og leveringsbetingelserne for dig først, for derefter at sende dem til advokat, eller om du får advokaten til at udarbejde dem på baggrund af de ønsker du har til indhold, vil for mig at se ikke spare dig for væsentlige advokatomkostninger, da advokatens arbejde burde være det samme - det ville det hvert fald være for mig! Jeg ved selvfølgelig ikke hvilke aftaler, du har indgået med din advokat, men i begge tilfælde skal der ske en gennemgang af betingelserne og kommentering herpå. Bare lidt at tænke over...

Mange hilsner

Pernille Ørskov, advokat

www.lundelmersandager.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)