Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræmmer Paypal kunderne væk?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blogger og yder konsulentbistand på www.projektledelsen.dk. Det klares med fakturaer, og så vidt så godt. Nu skal jeg imidlertid til at lave workshops og e-bøger, som jo så skal betales med det samme. Jeg overvejer kraftigt Paypal, da det umiddelbart virker dyrt at få et betalingsmodul med Visa osv, når jeg ikke har så mange varer i min "butik". Jeg vil meget gerne høre om andres erfaringer med Paypal.

Er det jeres erfaring, at kunder vælger en fra pga Paypal? (mine kunder vil hovedsagligt være mindre erhvervskunder)

Fungerer det godt i Wordpress og er det let at få til at virke (når man ikke er programmør!)?

Virtuelle blomster som tak for hjælpen!

På forhånd tak for hjælpen!

Lise

Fra Sorø
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Jeg skulle engang lave en bestilling, hvor Paypal var betalingsmåden og det var så bøvlet, at jeg bestilte varen et andet sted.

Mvh.

Tinamaria

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Du mister mange kunder ved kun at have en betalingsinstance.

Så du bliver nødt til at vurdere om du kan tjene det ekstra, for at tilbage betale regning for flere betalingskort.

Mener det koster 4500,- i oprettelse + 1000,- årligt for at få dankort/internationale kort (visa, mastercard).

Jeg mener selvfølgelig at du vælge løsningen med flest mulige betalingsmåder, men det er jo op til dig.

Hilsen Nicklas

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere handlet en del på eBay, hvor mange af sælgerne benytter PayPal. Det fungerer meget enkelt for køberne, når man først er oprettet. Men det er lang tid siden, jeg brugte det første gang, så jeg kan ikke huske, om det særlig vanskeligt at oprette en konto - men tror det ikke.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Nicklas skriver, så mener jeg bestemt det er værd at tænke over at få et modul med flere korttyper. I mine øjne virker det mere seriøst



Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer også an på hvor troværdig at den pågældende hjemmeside virker, jeg har handlet med paypal flere gange og synes endelig at det virker ganske fint..

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Der er ikke noget i vejen med Paypal som sådan. Det er en fin måde at betale på og de der har en konto vil som regel gerne benytte den. Problemet er mere at det nok er ganske få danskere der har en Paypal konto.

Jeg har ikke noget "hårde" tal for hvor mange det er. Men jeg holder fra tid til anden et indlæg for folk på iværksætter-kurser om Internet- og web-begreber, og her snakker jeg også om online betaling. Her spørger jeg altid hvor mange af dem der har en Paypal-konto. Det er typisk kun et par stykker på et hold på 15-20 personer. Og der er faktisk en del der slet ikke ved hvad en "Paypal-konto" er ...

Så mit bud er at du klart vil miste omsætning hvis du kun har Paypal i din butik. Men da din website er på dansk har du vel heller ikke brug for andet end Dankort. Det har langt de fleste. Det koster kun 250 kr i oprettelse.

Om du kan integrere en betalingsløsning i dit website uden at være programmør vil jeg måske tvivle lidt på. Der skal i hvert fald nok en lidt teknisk kyndig person til at få tingene sat rigtigt op, men det er heller ikke raket-videnskab.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,

 

Man kan jo sagtens betale med visa delen på dankort via paypal, og 92% af alle dankort har jo visa på og når der også kan bruges mastercard dækker du jo alle her hjemme.

Husk du skal bruge lidt kræfter på at få hævet limit på din paypal konto hvis du laver en...

M

 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar. Det forholder sig åbenbart som jeg nok havde en anelse om, at man risikerer at eventuelle kunder står af, fordi de ikke kender eller orker at sætte sig ind i, hvad PayPal er. Ideen med et traditionelt setup med kun Dankort, kunne nok være en god start, fordi man jo så altid hen af vejen kunne udvide med flere betalingskort, hvis det skulle blive aktuelt.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal tilbyder flere løsninger, og en af dem indebærer også at kunne tage imod kreditkort på ens egen side, men så skal man være en amerikansk registreret virksomhed.

I USA er Paypal kongen, derfor findes der også mange shops som kun kører med paypal. Men det er nok ikke så smart herhjemme ;)

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)