Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er blevet tilbudt gratis søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Idag blev jeg ringet af af en virksomhed der tilbød mig gratis søgemaskineoptimering.

Her er tilbudet til mig (Sådan som jeg erindrer det):

  • 8 ugers gratis søgemaskineoptimering
  • Bliver lavet via en ekstra version af min hjemmeside (uden at det er dubble content)
  • Søgemaskineoptimeringen bliver lavet ud fra 4 søgeord jeg selv vælger
  • Efter de 8 uger koster det ca. 1500 pr. måned (sådan som jeg husker prisen), hvis jeg ikke opsiger aftalen inden (det skulle være let at opsige aftalen via mail m.m.)
  • Det er en garanti for at jeg omsætter mere end det beløb jeg betaler om måneden, hvis jeg binder mig til en aftaleefter de 8 uger.

Jeg vil jo gerne sælge endnu mere indkast-træning og flere foredrag, så det lød som et spændende tilbud...

Jeg sagde foreløbigt nej, da jeg skulle betale knap 1000 kr. hvis jeg skifter hjemmeside midt i forløbet... og jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside Big Smile

De ringer igen om en måned...

Hvad tænker I...Er det et godt tilbud?

...og er nogle af Jer blevet tilbudt noget lignende?

De bedste hilsner

Thomas Grønnemark

 

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hop ikke på den, Det lyder meget som dem der allerede har snydt en helt del personer indtil videre. prøv at søge på deres firmanavn her på amino eller på Google.

Tilbuddet er i sig selv godt nok, men hvis det er dem jeg tænker på, ja så bruger de ikke helt lovlige metoder til at opnå bedre placeringer, og en anden problematik er at de har fuld kontrol med det de laver forstået på den måde at ja hvis du opsiger din aftale, så fjerner de den ekstra version af din hjemmeside, og så er du jo lige vidt, og pengene du allerede har brugt er spildt.

SÅ nej den metode kan jeg ikke anbefale dig.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ - har ret.

Hvis jeg var dig så ville jeg lave det SEO selv - du kan jo bare nøjes med at skrive en lille artikel om dagen / eller hver anden dag med dine søgeord - personligt synes jeg selv det virker lidt kedeligt at lave sådan noget link-building ( måske du er af samme opfattelse ).

Men bruger man bare en lille smule tid på det engang i mellem, så løber det jo op i den sidste ende - forstår ikke helt dem kan bruge 8-10 på det om dagen, men vi er jo heldigvis forskellige.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Der er så mange ting galt i det tilbud at det er skræmmende :-)

Thomas Grønnemark:

  • 8 ugers gratis søgemaskineoptimering
  • Bliver lavet via en ekstra version af min hjemmeside (uden at det er dubble content)
  • Søgemaskineoptimeringen bliver lavet ud fra 4 søgeord jeg selv vælger
  • Efter de 8 uger koster det ca. 1500 pr. måned (sådan som jeg husker prisen), hvis jeg ikke opsiger aftalen inden (det skulle være let at opsige aftalen via mail m.m.)
  • Det er en garanti for at jeg omsætter mere end det beløb jeg betaler om måneden, hvis jeg binder mig til en aftaleefter de 8 uger.
  • - En ekstra version af dit website? Det lyder som cloaking og generelt noget man skal holde sig fra hvis man ikke ved hvad man laver og man skal da slet ikke få et firma til at lave det for sig, da de absolut ingen interesse har i hvordan dit firma bliver opfattet af andre fordi de laver cloaking,

    - Du kan selv vælge søgeorderne. Fint så synes jeg du skal vælge ord som sex, britney spears, lady gagga og justin bieber. Held og lykke med at få det til at passe ind i websitet. :) En ordentlig ekspert tager selvfølgelig udgangspunkt i som minimum at hjælpe med at rådgive hvilke ord der ville være bedst at fokusere på i forhold til din virksomhed og dit website. At du selv skal vælge er bare en bagdør for at firmaet kan sige at du valgte forkert hvis du klager over resultatet.

    - Løbende abonnementer hvor man selv aktivt skal opsige efter prøveperioden er noget fanden har skabt. Det er mægtig smart for virksomheden der automatisk har et krav overfor kunden hvis kunden lige glemmer at opsige. Det er utrolig elendig kundeservice og dækker som regel over et produkt der ikke er interessant nok til at kunden rent faktisk gider at tilvælge det selv, når han har prøvet det. Selv aviserne og børsen (Der især har været slem til den slags metoder) er begyndt at bruge det som et marketing stunt at man nu selv aktivt skalvælge om man vil fortsætte efter prøveperiodens udløb, fordi folk synes det andet er dårlig stil.

    - Hvordan kan de give en garanti for at du omsætter for mere end det beløb du betaler om måneden. Leverer de også tracking og 3. parts uvildig statistik over hvor meget deres arbejde konverterer til salg på dit site? Hvad er den forbedrede omsætning målt på, fordi det eneste de kan garantere er at de kan skabe trafik til dit site, men hvis dit site konverterer elendigt så vil det være umuligt at leve op til for dem. Dermed er der endnu en åbning for dem til at give dig skylden hvis deres arbejde ikke holder det de lover.

    En garanti er intet værd medmindre der er en underskrift og en bod i tilfælde af at de ikke overholder den og samtidig en uvildig 3. part til at monitorere leverancen. I det her tilfælde lyder det som sædvanlig salgsgas hvor det altid er billigt at sætte ordet garanti på, men rent juridisk set stiller det dig ikke bedre eller på anden måde garanterer dig noget som helst.

    Kort fortalt; Det lyder som et af de utallige SEO-firmaer der har hyret et telemarketingbureau hvor en sælger, der ikke aner hvad produktet er, ringer op fra et script og forsøger at sælge dig noget som et eller andet smart-i-en-fart mediefirma har fundet på at lave som produkt fordi de netop har ansat et par gutter der engang har læst en bog om SEO.

    Fair nok hvis der er tale om en plæneklipper eller et avisabonnement, men med SEO er der tale om et produkt der reelt kan ødelægge din virksomhed hvis gjort forkert, så jeg ville holde mig langt fra det.

    Mit bud er at du får mere forretning ved at bruge de 1500 kr pr måned ved at invitere potentielle kunder ud den første fredag i måneden og spise og drikke en øl/sportsvand over en hyggelig snak. :-)

    Fra Skive
    Tilmeldt 25. Aug 08
    Indlæg ialt: 952
    Fra  Throw-in Skrevet kl. 12:41
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Tak for Jeres info alle 3... Ja, det virkede som om der var noget uldent ved det Big Smile

    Jeg begynder at skrive en masse artikler istedet. Det er planen at jeg skal ha´ et nyheds- eller blog-afsnit på min nye hjemmeside.

    ... og det med hyggesnakken med potentielle kunder over en øl/sportsvand lyder som en noget bedre idé Cake

    Fra Chiang Mai
    Tilmeldt 31. Aug 09
    Indlæg ialt: 2220
    Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:43
    Hvor mange stjerner giver du? :

    God ide at begynde at skrive nogle gode artikler omkring din niche.

    Du er jo i forvejen efterhånden en "kendt herre", så mon ikke dine artikler helt automatisk laver lidt såkaldt "link bating" og automatisk linkbuilder for dig på denne måde? :)

    Go for it!

    Fra København
    Tilmeldt 26. Mar 05
    Indlæg ialt: 975
    Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:55
    Hvor mange stjerner giver du? :
    Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

    Thomas Grønnemark:

    ... og det med hyggesnakken med potentielle kunder over en øl/sportsvand lyder som en noget bedre idé Cake

    Det er faktisk utrolig hvor meget salg der kan komme ud af en pizza/sommersalat på en cafe med interessante mennesker. Ikke fordi man skal gøre det bare for at skaffe kunder, men fordi man rent faktisk har lyst til at mødes med folk, lære noget nyt og måske endda skabe en forretningsforbindelse der kan hjælpe en når lokummet brænder på. Noget der alt for ofte bliver glemt i travlheden med Websites, SEO, bannerreklamer og alskens automatiseret markedsføring købt ind hos upersonlige reklame-netværk, for at få så mange som mulig til at kigge på ens website i håbet om at der er et par købere imellem.

    Hvis du ikke har læst den endnu så kan jeg kun anbefale Tony Hseihs "Delivering Happiness". Der er en række afsnit hvor han kommer ind på netop det med at pleje relationer selv om det ikke er med salg for øje. Det kommer altid tilbage på et eller andet tidspunkt. Den har også en fantastisk historie om hvordan de plejer deres leverandører og der nærmest er kamp om at få lov til at betale regningen for middagen når de holder forretningsfrokoster. Den slags kan kun lade sig gøre hvis man stopper med at fokusere på kvantitet hele tiden i sin markedsføring og p.r., men fokuserer på kvalitet:

    http://www.amazon.co.uk/Delivering-Happiness-Profits-Purpose-Business/dp/0446585327/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1299757409&sr=8-1

    Historien om Zappos og hvordan de gør ting er nok en af de mest værdifulde lektioner enhver iværksætter burde tage. Ikke fordi de skal gøre som dem 100% (Det kan blive meget amerikansk til tider), men grundværdierne de står for er helt fantastiske og noget de fleste iværksættere i højere grad burde tænke over med deres foretning og virksomhedskultur, mens de stræber efter at blive ligesom alle de andre store virksomheder de ser op til, kedelige, firkantede og triste. :-)

    Den fåes også som lydbog:

    http://www.audible.com/pd/ref=sr_1_1?asin=B003O5FNTG&qid=1299757702&sr=1-1

     

    Fra Slagelse
    Tilmeldt 9. Oct 06
    Indlæg ialt: 2589
    Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:47
    Hvor mange stjerner giver du? :
    Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

    Det lyder som media direkt du er ved at lave en aftale med, som mange andre derinde vil jeg fraråde dig at bruge dem til noget som helst, brug heller penge på lidt onsite optimering og lav så meget selv du kan overskue, og betal så for det du ikke selv mener at have mod på, det er sikkert ikke dyrere end media direkt, men helt klart mere effektivt og fremtids sikkert.

     

    Tilmeldt 20. Apr 07
    Indlæg ialt: 16014
    30% af profil udfyldt
    Skrevet kl. 15:15
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Jeg tror også som andre skriver at du skal holde dig fra det firma.

     

    Du ligger allerede nr. 1 på indkasttræner og indkasttræning.

    Jeg synes du mangler på søgninger som:

    • bliv bedre til indkast
    • kast længere fodbold
    • indkast fodbold
    • forbedre indkast
    • lær at lave længere indkast
    • få indkast træning
    Fra Skive
    Tilmeldt 25. Aug 08
    Indlæg ialt: 952
    Fra  Throw-in Skrevet kl. 16:41
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Jeg har tænkt mig at lave en blog/artikel sektion på min nye hjemmeside med følgende temaer:

    • Indkast og Indkast-træning
    • Bobslæde (det er der en del der gerne vil vide mere om, når jeg holder foredrag)
    • Foredrag (de temaer jeg holder foredrag om...bl.a. arbejdsglæde, samarbejde og motivation)
    • og en X-kategori (hvor temaet kan være noget helt trejde)

    Jeg glæder mig som et lille barn til at begynde at skrive Big Smile

     

    Side 1 ud af 4 (31 indlæg)