Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Bredbånds-udbyder og løsning skal man vælge?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Vi har lejet nogle super fine istandsatte lokaler til vores virksomhed lidt uden for Herfølge, hvor vi skal til og igang med at ettablerer vores kontor, produktion mv.

Vi er dog dybt afhængig af en internetforbindelse, og helst med en smule hastighed på.

Der har ikke tidl. været oprettet kobberforbindelse til bygninger, og der er slet ikke fiber i området. Desværre viser en målling foretaget af Telenor at vi nok kun ville kunne trække en sølle 4Mbit forbindelse, pga. afstanden til centralen :-(

Men hvad med de mobile løsninger? Er disse OK, og er det overhovedet et seriøst alternativ?

Hvilke hastigheder kan man opnå med disse?

 

Forslag, anbefalinger mv. til løsningsmodeller modtages gerne, da jeg er lidt i vildrede i denne jungle.

Pris og hastighed er vigtige faktorer for os - Og så er vi endda lidt under tidspres, da vi gerne skulle være 100% køreklare til senest 1. april.

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Set i lyset af hvor travlt i faktisk har, og hvor dårlig kobberet i nabolaget er, så prøv at tage et kig på Skyline - http://www.skylineerhverv.dk/

Det kører på Wimax standarden, altså trådløst. Jeg kender flere der bruger det rent erhvervsmæssigt, og der har ikke været nogen problemer

 

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alex,

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på min bredbåndsside over de forskellige bredbånd priser & udbydere i Danmark.

Den ligger på bredband-priser.dk.

Håber du kan bruge den.

/Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

digibyte:
Det kører på Wimax standarden, altså trådløst. Jeg kender flere der bruger det rent erhvervsmæssigt, og der har ikke været nogen problemer

Jeg vil også anbefale at tage en snak med Skyline. Hvis der er dækning i det område, er du ret hurtigt oppe og køre, og til en fornuftig pris. Og de kan levere op til 400/400 Mbit

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

digibyte:

Hej,

Set i lyset af hvor travlt i faktisk har, og hvor dårlig kobberet i nabolaget er, så prøv at tage et kig på Skyline - http://www.skylineerhverv.dk/

Det kører på Wimax standarden, altså trådløst. Jeg kender flere der bruger det rent erhvervsmæssigt, og der har ikke været nogen problemer

  

 

Hejsa - Jeg har haft kontakt til Skyline, som iøvrigt har utrolig lang respondtid, da de var mere end 14 dage om at fortælle mig at de IKKE dækkede i området :-(

 

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

digibyte:
Det kører på Wimax standarden, altså trådløst. Jeg kender flere der bruger det rent erhvervsmæssigt, og der har ikke været nogen problemer

Jeg vil også anbefale at tage en snak med Skyline. Hvis der er dækning i det område, er du ret hurtigt oppe og køre, og til en fornuftig pris. Og de kan levere op til 400/400 Mbit

 

 

Hejsa !

 

Det var også min egen første indskydelse, men Skyline dækker desværre ikke i området ifølge deres egen kundeservice.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var uheldigt, den lå ellers lige til højrebenet
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Når internethastigheden er så viktig hvorfor har i så skaffet lokaler i et område med dålig forbindelse? 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt med Skyline. Det virkede ikke - og ditto med supporten der aldrig svarede.

Dernæst flyttede jeg til Oister.dk. Det kører bare. Det er 4Mbit og virker rigtigt godt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt levere en stabil forbindelse til jer, vi skal ud og se på de konkrette muligheder. Men det vi typisk kunne gøre var at sætte en FWA løsning (Fixed Wireless Access) op som kunne være i drift fra 1. April med typisk 50MBit.

Herefter begynde indgravningen til en fiber som så vil kunne være klar 2-3 måneder efter. Jeg skal vide mere før jeg kan give priser, men typisk kan løsningen med midlertidig trødlås forbindelse etableres uden ekstraomkostninger i opstartsperioden.

Skriv gerne til mig på mmc@specialhosting.dk, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)