Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Webshop løsning?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne starte en webshop, Og har derfor kigget lidt på de forskellige webshop løsninger, men det er ikke lykkedes mig, at finde præcis det jeg søger endnu. Jeg håber derfor at kunne trække lidt på jeres ekspertise.

Jeg har en dropshipping aftale med en dansk leverandør, og har evt. planer om at finde flere leverandører.

Jeg leder derfor efter en løsning der kan nedenstående:

Når der kommer en ordre ind, vil det være smart hvis programmet selv kan se, hvis alle varerne fra ordren er fra samme leverandør, sender den automatisk en ordre til leverandøren, uden mine salgpriser på. 

Evt. også sådan at hvis der er flere leverandører på samme ordre, at jeg kan krydse af (helst mulighed for automatik) de varer der kommer fra leverandør "X", derefter genererer programmet en ordre mail med kun de varer fra den leverandør, det samme gør den til leverandør "Y".  

Jeg vil også gerne have et system hvor der er mulighed for at vælge en dansk sprogpakke, samt et hvor jeg har mulighed for at tage de nødvendige data med mig igen, hvis jeg vælger at skifte udbyder en dag.

Den må også meget gerne kunne snakke sammen med et økonomiprogram, så det på den måde kunne lette bogføringen.

Håber at i kan hjælpe mig lidt på vej med gode råd og tips.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal du vidst have fat i noget fra Magento :-)

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville meget gerne undersøge Magento lidt nærmere, men synes deres demo er lidt ringe, da jeg ikke rigtig kan afprøve det ordentligt, da det resetter hele tiden, derfor kan jeg ikke rigtig  prøve at køre en ordre igennem, for at se hvilke funktioner der er, ved behandling af ordre.

Måske der er en der har en ordentlig Magento demo shop oppe at køre som jeg kan boldre mig lidt i.?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tv3:

Jeg ville meget gerne undersøge Magento lidt nærmere, men synes deres demo er lidt ringe, da jeg ikke rigtig kan afprøve det ordentligt, da det resetter hele tiden, derfor kan jeg ikke rigtig  prøve at køre en ordre igennem, for at se hvilke funktioner der er, ved behandling af ordre.

Måske der er en der har en ordentlig Magento demo shop oppe at køre som jeg kan boldre mig lidt i.?

Hej Tv3. Vi giver dig en gratis demo i 3 måneder på magentodemo.dk

Mere info om bestilling og opsætning finder du her wikigento: bestlling af magento demoshop

God vind med demoen :-)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det..

Nu har jeg prøvet at kigge lidt på Magento, synes dog stadig at den mangler de features som jeg efterspørger..

Jeg kan godt få den til at lave en shipment mail, bare ikke få den til at sende den til min leverandør (kun til kunden).. kan det lade sig gøre?

Jeg synes heller ikke jeg kan finde en funktion hvor den selv finder ud af hvem  leverandøren er til de forskellige ordre linier??

Hvad gør andre webshops der har dropshipping, sidder de og skriver en mail manuelt med de nødvendige informationer, til dropshipperen, eller hvad?  

 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tv3:

Tak for det..

Nu har jeg prøvet at kigge lidt på Magento, synes dog stadig at den mangler de features som jeg efterspørger..

Jeg kan godt få den til at lave en shipment mail, bare ikke få den til at sende den til min leverandør (kun til kunden).. kan det lade sig gøre?

Jeg synes heller ikke jeg kan finde en funktion hvor den selv finder ud af hvem  leverandøren er til de forskellige ordre linier??

Hvad gør andre webshops der har dropshipping, sidder de og skriver en mail manuelt med de nødvendige informationer, til dropshipperen, eller hvad?  

 

Hej Tv3.

Der findes en del moduler til magento som giver dig den funktionalitet. Vi ser en del som benytter fx. udropship

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Til magento findes et utal af applikationer, som kan løse dine behov. Har du brug for hjælp kan du tage et kig på vores hjemmeside www.eshopz.dk. Magento kan f.eks integreres til e-conomic som er et rigtig godt økonomisystem.

Mvh

Dannie Peters

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar Powehosting og Dannie..

Magento virker ret godt, med addon Udropship, der er dog stadig nogle funktioner jeg ikke lige kan finde frem til... men ellers virker det som den rigtige løsning.

Som i nok kan se er jeg ny i det med webshops, men jeg kunne godt tænke mig at få sat en op med de krav jeg har til de forskellige funktioner, men får jo nok brug for lidt prof hjælp. så hvis det er ok, vil jeg ringe til jer en af dagene, så jeg kan høre lidt om de forskellige løsninger i kan tilbyde? 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tv3:

Tak for jeres svar Powehosting og Dannie..

Magento virker ret godt, med addon Udropship, der er dog stadig nogle funktioner jeg ikke lige kan finde frem til... men ellers virker det som den rigtige løsning.

Som i nok kan se er jeg ny i det med webshops, men jeg kunne godt tænke mig at få sat en op med de krav jeg har til de forskellige funktioner, men får jo nok brug for lidt prof hjælp. så hvis det er ok, vil jeg ringe til jer en af dagene, så jeg kan høre lidt om de forskellige løsninger i kan tilbyde? 

Det er helt OK. Vi er på pinden hverdage 9-17. Tlf. 7222 4457

/Dennis

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)