Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse af forhåndskontrakt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at udvikle et nyt koncept, hvor jeg skal lave aftaler med bagere  i Danmark.

De skal betale 2500,- for at blive en del af konceptet, og jeg har været ude og snakke med flere forskellige bagere, de er meget interesseret i mit koncept. Dog skal det siges, at konceptet er ikke stærkt nok hvis der kun er 5 bagere med. Så jeg vil ikke begynde at kræve penge ind før jeg ved om jeg har 20 bagere med.

Jeg kunne godt tænke mig at udarbejde en eller anden form for en kontrakt, hvor de skriver under på at de er en del af konceptet, på de betingelser af, at der er 20 bagere med i Danmark inden opstart. Er der ikke 20 bagere med så, vil de ikke blive opkrævet noget.  

Det er både for at sikre dem, men også mig selv. På den måde, så smider de ikke penge i noget som, måske ikke bliver til noget hvis de kun er den eneste. Jeg vil også sikre mig, ved at jeg ved når der 20 bagere som har skrevet under, så er jeg sikret en startkapital.

Nu er mit spørgsmål bare, hvordan udarbejder jeg en sådan kontrakt? Ligger der nogle herinde som man måske kan omskrive eller hvordan skal jeg forholde mig? 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)