Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mens vi venter på Facebook Deals

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Mens vi i Danmark indtil videre er blevet snydt for Facebook Deals, er dette på vej frem i de store europæiske lande.

Har i overvejet at gøre brug af det når det kommer til landet? Jeg har tænkt mig at bruge det inden det kommer til landet og vil derfor oplyse kunder via en lille note på papir om dealen og hvordan man gør brug af den.
Er der i den forbindelse nogle der ved om der er nogen begrænsning på hvor mange gange man kan checke-in på en dag, en time osv.? Vi kan jo ikke have at en kunde misbruger det og checker ind 14 gange på en time og derved kan gøre brug af dealen flere gange. Hvordan kunne man komme det til livs?

Indtil Facebook Deals rammer Danmark, må vi bruge lidt alternative midler. Giv mig jeres tanker.

Dbh Lars

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes næsten at det var synd at den forsvandt så hurtigt fra forsiden. Er der ikke andre der tænker over denne problemstilling?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er Facebook Deals

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook har annoncerede deals i USA for et halvt år siden, og sucessen har været stor. Deals er endnu ikke kommet til Danmark, men kom 31. Januar 2011 til Canada, Frankrig, Tyskland, Italien, Spanien og Storbritanien.

 

Hvis vi kigger på eksempler fra USA kan vi godt regne med at Facebook deals bliver stort i Danmark. GAP forærede 10.000 blå cowboybukser væk til de første 10.000 kunder der tjekkede ind i deres butikker. H&M giver 20% rabat. McDonald's gav $1 pr. check in til the Ronald McDonald House Charities. Man kan med andre ord kun lade fantasien sætte grænser for hvad forretningsdrivende kan finde på at tilbyde når Facebook deals kommer til Danmark.

 

Facebook deals er ideelt for små lokale butikker, som ønsker at tiltrække nye kunder og påskynde deres trofaste.

 

Hvis du ønsker at læse mere om hvordan du gør krav på Facebook deals og hvordan det er bygget op, så besøg Facebooks egen side http://www.facebook.com/deals/claiming

 

 

Vi håber denne note var behjælpelig.

 

Venlig Hilsen

Deals i Danmark

 

P.s. Denne side er sat i verden for at finde de bedste Deals i Danmark gennem Facebook Places. "Synes godt om" siden og lad os dele vores erfaringer.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men har i tænkt på at bruge Facebook Deals når det kommer? Eller måske endda før?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Men har i tænkt på at bruge Facebook Deals når det kommer? Eller måske endda før?

Personligt kommer jeg til at bruge det i forbindelse med en koncert, men vi er nået til den problemstilling, hvor vi skal gardere os mod snyd. Hvordan ville i forholde jer til dobbelt (eller måske endda flere) check-ins på samme aften?

Eksempel: Modtag ProduktA, ved køb af første ProduktB i baren. Hvad kan man gøre for at personen ikke bare vise samme check-in flere gange. Eller måske checker ind flere gange og viser de forskellige check-ins?

Håber i er med på en god debat.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der er klar over om man kan oprette forbindelse til en VPN klient og få Facebook til at tro at man sidder i et andet land og så oprette en "Deal" derfra?

Fra Rødovre
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Har da tænkt på det - men har lidt ide til hvordan man langsomt kunne gøre det til til et aktiv. Jeg selv er grafiker (ikke web nørd), men kunne måske godt søge et samarbejde.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er Facebook Deals kommet til Danmark. Jeg har skrevet en kort artikel om det, læs den hvis det har jeres interesse: http://www.redapple.dk/gadget/327

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)