Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der falsk Pay-pal i omløb ????

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme her :-) Og jeg har aldrig været i nærheden af at bruge paypal..

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har modtaget noget der minder om det samme blot " fra VISA".

det ser ud til at være med udgangspunkt i et fransk visakort da banken er fransk. 

Jeg aner ikke hvad de taler om men den virker troværdig, så pas på.

mvh sören

 

 

Crédit Agricole                                                                       Crédit Agricole


Hej gæst hos VISA-kort,

Dit kreditkort er blevet suspenderet, fordi vi bemærket et problem med det.
Vi afgør, at nogen kan bruge dit kort uden din tilladelse.

Til din beskyttelse, har vi suspenderet dit kreditkort. For at løfte denne Ophæng:
Klik her og følg proceduren angiver at opdatere dit kreditkort.rd. 

Bemærk: Hvis ikke afsluttet inden 1. marts 2011, vil vi være tvunget til at indstille din Kreditkort indfiniment, fordi det kan bruges til svigagtige

Tak for dit samarbejde i denne sag.
Støtte service til kunderne.


Copyright © 1999-2011 Verifed Ved Visa - MasterCard Secure. Alle rettigheder forbeholdes

 

Fra x
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er desværre blevet røvrendt for 500 euroSad

har altid tænkt, det må være nogle dumme mennesker der falder for sådan slags snyderi, men de fik mig sku. Tongue Tied

er der nogen der har en ide om hvad der er af muligheder når transaktionen har fundet sted via western union? -kan min bank gøre noget ved det, eller western union?

føler mig som en tåbe!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald starte med at forhøre dig hos banken, men gennem western union, bliver pengene afhentet af en person, men ikke denne skal kunne identificere sig på en måde, men tror ikke det er muligt at hive penge tilbage som ved en overførsel, men burde din bank kunne informere dig om.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at sælge min bil.

Og jeg blev kontakte pr sms og pr email fra en Hr. Ronald Smith.

Han accepterede mit tilbud med det samme og "satte" 36.000,- DKK ind på min paypal konto. Men så fik jeg lige svar at jeg skulle betale 10.000,- DKK til et fragt firma via Western Union, som Ronald Smith også havde overført til mig.

Jeg kunne bare ikke se pengene på min paypal konto, og jeg modtager stadig emails fra PAYPAL, selvom det ikke er dem. Samme flotte emails som vis det faktisk var dem. Og emailen ser således ud: Service@intl.paypal.com faktisk fuldstændig ens med deres rigtige. Men det er ikke dem, for de beder aldrig om at overfører penge til et fragt firma eller benytte Western union.

Derudover tilbage holder de ikke penge.

I starten tænkte jeg lige, nice one.. Det gik sku hurtigt med bilen.. Men så alligevel ikke .. Og pas på .. For alle de mails der bliver sendt, er top PROF mails :)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid se på afsenderadressen, om det faktisk er en mail fra paypal (så ender den på paypal.com og ikke forskellige andre versioner som paypals.com eller lignende).

 

Eksemplet med, at penge ikke er dukket op på kontoen er ikke Paypals skyld. Det skyldes svindlere, som blot benytter (den rigtige) Paypal, men undlader at overføre pengene.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)