Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

/ i links

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg mindes at have læst om det før herinde, men kan ikke finde tråden: 

Er der forskel på, om man linker til:

www.mitdomæne.dk/

www.mitdomæne.dk

eller går linkværdien til domænet uanset hvad?

 

Og gør det samme sig gældende for artikler, som f.eks.:

www.mitdomæne.dk/artikel.html/

www.mitdomæne.dk/artikel.html

Kort sagt: Skal man være konsistent (her) eller har det ingen betydning for linkværdien?

Vh. Jesper

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfra hvad jeg har læst og ved om det, så skal du være konsistent, og anvende / til sidst hvis det er således dit website url er. Det kan du finde ud af ved at kopiere den direkte fra browserlinien. Et eksempel fra vores website er at forsiden svarer med en / til sidst, dvs. http://www.intramedia.dk/ og vores undersider er der ikke / på til sidst, dvs. fx: http://www.intramedia.dk/cms-system.aspx

Det må alt andet lige være bedre at linke til det "korrekte" link, altså som det fremgår i din adresse linie i din browser. Som jeg mindes at have læst/hørt Rosenstand udtale det er det noget med at det giver en lillebitte forskel, og den er vel værd at tage med, eftersom det er lige så let at gøre det præcis som det står i din browser adresselinie.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JesperG:

Hej alle,

Jeg mindes at have læst om det før herinde, men kan ikke finde tråden: 

Er der forskel på, om man linker til:

www.mitdomæne.dk/

www.mitdomæne.dk

eller går linkværdien til domænet uanset hvad?

 

Og gør det samme sig gældende for artikler, som f.eks.:

www.mitdomæne.dk/artikel.html/

www.mitdomæne.dk/artikel.html

Kort sagt: Skal man være konsistent (her) eller har det ingen betydning for linkværdien?

Vh. Jesper

Ja - du skal være konsistent og ja: Der er forskel.

Men pas lige på den du skriver her: www.mitdomæne.dk/artikel.html/

Du kan IKKE have et trailing slash efter dokumenttypen.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg  har læst et eller andet sted at man skulle sørge for at linkbuildingen ser så naturlig ud som muligt.

Når folk linker til sider rundt omkring synes jeg det er sjældent at de bruger skråstregen efter domænet, så vil det ikke bare indikere at der er tale om mere prof linkbuilding?

( men det er måske ikke i forbindelse med linkbuilding i skriver om)

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Problem:

Hvorfra er der muligheder for at linke til ens websites sider?

(Hvem vil linke til min anlægsgartnervirksomhed?)

Mvh MI

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:
Når folk linker til sider rundt omkring synes jeg det er sjældent at de bruger skråstregen efter domænet, så vil det ikke bare indikere at der er tale om mere prof linkbuilding?

Man bliver næppe "straffet" for at der bliver linket korrekt til ens website, det udviser jo bare at man på sit website har styr på sine URL's, da de fleste copy/paste når de linker.

Dernæst vil man nok også med tiden få en del naturlige links (forhåbentlig da), og der skal skam nok være nogen mærkelige links imellem :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi sal altså se at komme væk fra det der med at blive "straffet", hver gang der diskuteres, om det ene er bedre end det andet.

En straf fra f.eks. Google er en deranking eller en deindeksering. End of story.

Forkert brug af interne links (eller eksterne) som f.eks. den typiske og tåbelige, der er beskrevet her: Det forkerte link - giver ikke en "straf". Det giver bare en dårligere udnyttelse af potentialet.

Og rod i interne links i form af spredt brug af links til forsiden med og uden "/" udvander effekten. Det er ikke en straf - det er blot en dårlig udnyttelse af eksisterende potentiale.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Thomas, så lærte jeg også noget nyt idag !

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det du skriver, Thomas, at man på sit websites sider bør linke til forside (og evt også andre sider) ikke blot fordi man på sit website ønsker at dirigere folk de rin´gtige steder hen på ens site, men også "blot" for at hjælpe på SEO, google-ranking eller hvad det nu hedder.

?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Aquami:

Er det du skriver, Thomas, at man på sit websites sider bør linke til forside (og evt også andre sider) ikke blot fordi man på sit website ønsker at dirigere folk de rin´gtige steder hen på ens site, men også "blot" for at hjælpe på SEO, google-ranking eller hvad det nu hedder.

?

Ja klart.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)