Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside design - DBA.dk?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg har gået længe med en idé, og synes nu det er på tide at gøre noget ved det. Jeg vil ikke afsløre idéen 100% her, men jeg vil gi jeg nok information til at i ved hvad det drejer sig om.

Jeg kunne godt tænkte mig at lave en hjemmeside alla DBA.dk, Trendsales.dk dog uden det designmæssige, men med nogle af de samme funktioner.

Spørgsmål:

Hvad koster at få designet & lavet en hjemmeside med søgefunktion, bruger opretelse, annonce oprettelse, "smskøb" af f.eks en forside plads. Også ellers bare en masse plads til billeder, og evt. CPR-validering fra folkregisteret. 

- Hvis i har nogle tilbud må i meget gerne kontakte mig. jeg ved godt prisen ikke kan blive 100% sikker, men bare en pris idé omkring hvad det koster.

Jeg prøver ikke at konkurrere med de store giganter, dette er helt unikt koncept. 

Håber det var tiltrækkelig nok information til nogle fornuftige svar & Tilbud

Forsat god søndag

dbh Oliver Winther

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nååe et budget på 100.000 burde vel kunne gøre det :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Som udgangspunkt vil jeg sige 100k+. Det er en smule svært at vurdere, men hvis du gerne vil have lavet et system med de samme funktioner som dba, skal du af med en bondegård. Jeg forstiller mig, at det vil tage omkring 500 timer at lave noget ligende, med en timepris på minimum 250 kr. (For danske webudvikler). Alternativet er jo at du kan betale et kinesisk eller indisk webbureau til at lave systemet, for blot 5 kr. i timen. :)

God vind med projektet!

 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom så meget andet kan man få en amatørløsning for et begrænset beløb (1-20.000kr). Problemet med den løsning er at den ikke har det "niveau" der skal til hvis det først bliver rigtig seriøst - hertil vil en pris være på ~100.000kr være meget billigt.

Jeg vil nu overlade tråden til dem som mener at en 5000kr løsning er glimrende og nok! ;-) 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Wington Le:

Hej Oliver,

Som udgangspunkt vil jeg sige 100k+. Det er en smule svært at vurdere, men hvis du gerne vil have lavet et system med de samme funktioner som dba, skal du af med en bondegård. Jeg forstiller mig, at det vil tage omkring 500 timer at lave noget ligende, med en timepris på minimum 250 kr. (For danske webudvikler). Alternativet er jo at du kan betale et kinesisk eller indisk webbureau til at lave systemet, for blot 5 kr. i timen. :)

God vind med projektet!

 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Hvor kan man egentlig få fat i de der dygtige kinesiske og indiske webbureauer/programmører?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

RJM:
Hvor kan man egentlig få fat i de der dygtige kinesiske og indiske webbureauer/programmører?

 

Prøv at søg lidt herinde, der var en der nævnte en side på et tidspunkt hvor du ligger en opgave ud, og så er der programmører fra hele verden der kan byde ind med løsninger, plus du kan se deres tidligere opgaver, hvor gode de er blevet rated til at være osv.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.designcrowd.com/

Her ligger du opgaven ud og designere kan byde på det. Det er som regel ikke så store opgaver der egner sig til siden, men det er jo et forsøg værd og kan give dig ide om prisen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindre end 100 kilo kan nok ikke gøre det i dk... En del af benarbejdet er også at optimere for søgemaskiner og opdatere indhold efter det... Så der er meget løbende arbejde i et godt site...

God vind med projektet...

Generatorer og nødstrømsanlæg www.genshop.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)