Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et mindre agenturfirma, hvor jeg søger en bogholder eller revisor som vil bogfører mine bilag.

Der er måske 10-20 bilag pr. måned i snit, så det vil ikke kræve ret meget arbejde. Er der nogle som kender en person som muligvis kunne have interesse i at tjene lidt penge samt har tiden ? Det skal helst være omkring vejle området.

Hvad skal det koste i timen ?

På forhånd tak.

Hilsen

Kim

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Afstand plejer normalt ikke at være et problem. Ting kan sendes, og resten ordnes pr. e-mail og telefon. Desuden kan man aftale at mødes en gang årligt (eller oftere), hvis dette ønskes, og lige få hilst på hinanden.

Du er velkommen til at se nærmere på min hjemmeside www.v-bf.dk og efterfølgelde kontakte mig, hvis du finder det interresant.

mvh
Michael

Fra Låsby
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Kagedeko Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg bor i nærheden af Silkeborg, men ser ikke afstanden som et problem.

Du kan se nærmere på www.godetal.dk og kontakte mig, hvis du vil have et tilbud. 

Mvh Lone.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Enig med Michael. Bogføring kan sagtens gøres på distancen. Faktisk har jeg specialiceret mig i dette, da jeg anvender revisoruddannede personer i udlandet til at bogføre for danske virksomheder.

Jeg driver 123Regnskab.dk, som er et dansk firma, og du har dansk kontaktperson (mig selv, sagde hunden).

Bogføring kan derfor udføres til kun 250 kr. ekskl. moms i timen.

Vi kan udføre momsafregning løbende for dig, hvis du ønsker dette.

Ved årsregnskabet får du leveret resultatopgørelse og balance, som er reguleret for de skatte- og momsfradrag, som du har mulighed for, så det er klar til at blive indtastet på selvangivelsen.

Jeg har en del kunder, som faktisk har endt med at tjene penge på vores arbejde, da de kan trække mere fra, end de havde regnet med, eller fordi vi har optimeret på deres skat.

Læs mere på hjemmesiden 123Regnskab.dk, og læs også gerne nogle af de mere end 1000 indlæg jeg har skrevet på Amino, ved at klikke på min profil.

NB. Jeg kan i øvrigt også anbefale Michael ovenfor. Han er en dygtig bogholder, har jeg set på de indlæg han skriver på Amino. Lone kender jeg ikke.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for de pæne ord. Kan bestemt sige i lige måde.

mvh
Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)