Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg holde mig væk fra Danaweb?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

kan også være dyrt vis ønsker at udvide siden flere sprog mange undersider nyheds modul mv. kan prisen blive meget dyr,

vis f.eks. får 500 undersider på siden , så bliver prisen ekstrem dyr 100 sider ekstra koster 4995 kr , huske læs man får kun som standard 100 sider alt ekstra koster ekstra penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Koludabyg:

Andreas Linde:
Derfor har jeg meget held med at sælge lækre og billige hjemmesider igennem Linde-media! Jeg synes du skal tjekke vores produkter (advarsel vores dyreste hjemmeside koster 3495 kroner. Og det er et engangsbeløb :=) ). 


Det er helt klart et bedre tilbud end Danaweb...:)

Tak René, det synes jeg også! :=)

Jeg kunne ikke finde på at behandle mine kunder, som Danaweb behandler deres. At kræve 4000 kroner (som minimum) per år er fint -hvis kunden virkelig vil have rettelser ofte! Men hvis det er en statisk side, og den ikke skal opdateres, så er det en rigtig dårlig deal.

-------
Chano, du er meget velkommen til at kontakte mig på andreas@linde-media.dk, og tjekke min side linde-media. Jeg vil meget gerne høre mere om hvad du ønsker på din side! :=)

Og jeg er enig med mulstop.dk. Man skal altid tjekke firmaet grundigt, før man giver sig i kast med det - især når det er en så vigtig ting som en hjemmeside! Vores kunder er glade for vores ydelser, og de er blandt markedets bedste, så du må selvfølgelig gerne få en liste over tidligere kunder, så du kan kontakte dem (såfremt de er med på den :=) ). 


 

 

YesBeerYes FLOT tilbud fra LInde Media !!

Tag du bare i mod dette gode tilbud fra et lille firma end fra Danaweb og andre som f.eks. Skandia Web der i samme change.

Sæt dig ned og sig til dig selv jeg skal have lavet en hjemmeside der dækker mine behaov de næste 3 -5 år. Prøv du så og regne og ser hvad du har sparet hos Linde Media, itedet for at vælge Dana Web. Og ddet med gratis support fra Dana Web spring du bare dette over, er ikke en døjt værd for en "begynder"

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Andreas Linde:

Koludabyg:

Andreas Linde:
Derfor har jeg meget held med at sælge lækre og billige hjemmesider igennem Linde-media! Jeg synes du skal tjekke vores produkter (advarsel vores dyreste hjemmeside koster 3495 kroner. Og det er et engangsbeløb :=) ). 


Det er helt klart et bedre tilbud end Danaweb...:)

Tak René, det synes jeg også! :=)

Jeg kunne ikke finde på at behandle mine kunder, som Danaweb behandler deres. At kræve 4000 kroner (som minimum) per år er fint -hvis kunden virkelig vil have rettelser ofte! Men hvis det er en statisk side, og den ikke skal opdateres, så er det en rigtig dårlig deal.

-------
Chano, du er meget velkommen til at kontakte mig på andreas@linde-media.dk, og tjekke min side linde-media. Jeg vil meget gerne høre mere om hvad du ønsker på din side! :=)

Og jeg er enig med mulstop.dk. Man skal altid tjekke firmaet grundigt, før man giver sig i kast med det - især når det er en så vigtig ting som en hjemmeside! Vores kunder er glade for vores ydelser, og de er blandt markedets bedste, så du må selvfølgelig gerne få en liste over tidligere kunder, så du kan kontakte dem (såfremt de er med på den :=) ). 


 

 

YesBeerYes FLOT tilbud fra LInde Media !!

Tag du bare i mod dette gode tilbud fra et lille firma end fra Danaweb og andre som f.eks. Skandia Web der i samme change.

Sæt dig ned og sig til dig selv jeg skal have lavet en hjemmeside der dækker mine behaov de næste 3 -5 år. Prøv du så og regne og ser hvad du har sparet hos Linde Media, itedet for at vælge Dana Web. Og ddet med gratis support fra Dana Web spring du bare dette over, er ikke en døjt værd for en "begynder"

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tak skal du have Ib! 
Danaweb (og andre store firmaer) har desværre ofte meget dyre pakker. De er rigtig gode til at reklamere og få en masse kunder, og de fleste kunder ved jo ikke, at der findes billige og gode alternativer! Så det er fedt, at vi små kan støtte hinanden :=)

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Danaweb er fin nok, men den årlige afgift for at have en hjemmeside er rigtig høj, set i forhold til andre. Så lige nu er jeg ved at skifte. Skiftet plus afgift for et år er lavere end afgiften til danaweb for næste år.

VH
Bendt 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jo være fedt at overtage eksisterende side, med navn og eksisterende brugere, istedet for at skulle opbygge et identisk site der skal markedsføres m.v. fra bunden...

- og rigtig fedt ville det jo være samtidig at kunne flytte hosting til en anden bedre og billigere udbyder...

Men jeg kan jo ikke rigtig få begge dele...Sad

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:

Det ville jo være fedt at overtage eksisterende side, med navn og eksisterende brugere, istedet for at skulle opbygge et identisk site der skal markedsføres m.v. fra bunden...

- og rigtig fedt ville det jo være samtidig at kunne flytte hosting til en anden bedre og billigere udbyder...

Men jeg kan jo ikke rigtig få begge dele...Sad

Kan du få domænenavnet til at stå i dit navn? Så er der jo ikke nogle problemer. 

Da det er Danaweb, så regner jeg ikke med at der er nogle særligt avancerede funktioner så kan du altid starte med at være hos dem og ved siden af få lavet en kopi. Når kopien er færdig så kan du pege domænet over hos den nye udbyder og I kan flytte medlemmer eller hvad der er med over.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Kan du få domænenavnet til at stå i dit navn? Så er der jo ikke nogle problemer. 

Da det er Danaweb, så regner jeg ikke med at der er nogle særligt avancerede funktioner så kan du altid starte med at være hos dem og ved siden af få lavet en kopi. Når kopien er færdig så kan du pege domænet over hos den nye udbyder og I kan flytte medlemmer eller hvad der er med over.

Ja domænet kommer til at stå i mit navn!

Så det er selvfølgelig en mulighed i første omgang at fortsætte hos Danaweb, og så opbygge en ny løsning hos en anden udbyder.

Selve overgangen fra det ene system til det andet skal jo så bare skrues sammen sådan at jeg ikke mister sidens opbyggede "google juice"...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:
Selve overgangen fra det ene system til det andet skal jo så bare skrues sammen sådan at jeg ikke mister sidens opbyggede "google juice"...

Når/Hvis du gør det så skal du blot skrive at eksisterne adresser skal enten laves i det nye eller også skal der bruges en 301 redirect på dem til den nye side de matcher. Selve domænenavnet vil jo være det samme.

Så med en intellergent udvikler så kan du få en glidende overgang.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

2bb1:

Danaweb er fin nok, men den årlige afgift for at have en hjemmeside er rigtig høj, set i forhold til andre. Så lige nu er jeg ved at skifte. Skiftet plus afgift for et år er lavere end afgiften til danaweb for næste år.

VH
Bendt 

Hvem har du så valgt som fremtidig udbyder ? Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en betalingsgateway med i prisen fra Danaweb?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)