Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg holde mig væk fra Danaweb?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået mulighed for at købe en hjemmeside med et færdigudviklet og afprøvet koncept, som trods nødvendig tilretning, optimering, udvikling m.v., er et attraktivt alternativ for mig i forhold til at få udviklet et lignende system fra bunden selv...

Hjemmesiden er hostet hos og udviklet af Danaweb...
- dvs. at den ikke umiddelbart kan flyttes, da den er opbygget i deres eget CMS system...

Jeg kan her på Amino læse om flere der har haft uheldige oplevelser med Danaweb - og det gør mig selvfølgelig lidt bekymret...

Var jeg i en situation hvor jeg skulle finde en partner til at udvikle og hoste et sådan system til mig,
ville jeg formentlig ikke vælge Danaweb på baggrund af hvad jeg har læst og hørt, men som jeg ser det har jeg ikke anden mulighed end at fortsætte samarbejdet med dem, hvis jeg vælger at overtage hjemmesiden... (?)

Skal jeg være bekymret for at indgå samarbejde med Danaweb?

Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på i.f.b.m. evt. overtagelse af hjemmesiden ifht. Danaweb?

På forhånd tak for inputs!

 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 5 person

Hej,

Jeg vil sige du skal købe en hjemmeside hos FX. MLHosting.dk og så købe en til og lave den webshop for dig. Man kan lave flotte webshops i PrestaShop osv. Det er også maget billiger.

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave en webshop hvis det er.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tjah...både ja og nej...

Hvis du er indstillet på lang binding, men til gengæld synes de lige har det produkt som du har ønsket dig hele livet og også ønsker fremadrettet er det vel fint nok. Men ellers er det jo bare at søge firmaet på Google og Amino og bruge lidt tid på at læse.

Jeg har fået nogle kunder fra Danaweb som var meget utilfredse med firmaet og især prisen, men omvendt må man jo også erkende, at de er en af det største udbydere på markedet, så naturligvis har de også tilfredse kunder.

Men ellers kunne du jo også evt. liste dine forventninger/krav op til din kommende hjemmeside her, og så se om nolge af alle os websnedkere der tumler rundt her på Amino måske kan overraske dig med et godt tilbud? Eller i det mindste noget du kan bruge til sammenligning.

Brian

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

web956:

Hej,

Jeg vil sige du skal købe en hjemmeside hos FX. MLHosting.dk og så købe en til og lave den webshop for dig. Man kan lave flotte webshops i PrestaShop osv. Det er også maget billiger.

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave en webshop hvis det er.

Hej Mike

Bliver du aldrig træt af at lave nye profiler?

Til trådstarter:

Har du overvejet at hente tilbud ind på en tilsvarende løsning lavet i et andet system? Hvis du fx får det lavet i et Open Source system er det måske dyrere i første omgang, men du er fri for månedlige/årlige licenser. Hvor lang tid vil der gå før "besparelsen" ville være tjent hjem?

Med et open source system er du også fri til at skifte udbyder hvis det passer dig.

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person
web956:

 

Hej,

Jeg vil sige du skal købe en hjemmeside hos FX. MLHosting.dk og så købe en til og lave den webshop for dig. Man kan lave flotte webshops i PrestaShop osv. Det er også maget billiger.

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave en webshop hvis det er.

 

 

Hej Mike

Bliver du aldrig træt af at lave nye profiler?

Til trådstarter:

Har du overvejet at hente tilbud ind på en tilsvarende løsning lavet i et andet system? Hvis du fx får det lavet i et Open Source system er det måske dyrere i første omgang, men du er fri for månedlige/årlige licenser. Hvor lang tid vil der gå før "besparelsen" ville være tjent hjem?

Med et open source system er du også fri til at skifte udbyder hvis det passer dig.

________________________________________________________________

Hvad er dit problem med andre folk der laver hjemmesider osv. Som du måske også selv laver?.

Er det fordi du ikke kan klare andre der laver måske dit arbejde og beder?. Hedder jeg Mike?, Hmm du ved ikke hvad jeg hedder?. Hmm

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danaweb er enormt dyre. Det koster ofte 4000 per år.
Derfor lyder det ikke som en kæmpe udgift, at man skal betale 4000 for en hjemmeside, men når det er per år, så er det jo meget dyrt i længden. Derfor har jeg meget held med at sælge lækre og billige hjemmesider igennem Linde-media! Jeg synes du skal tjekke vores produkter (advarsel vores dyreste hjemmeside koster 3495 kroner. Og det er et engangsbeløb :=) ). 

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal vælge danaweb eller et andet lignende firma, hvis du har stor behov for ændringer, opdateringer m.m. Her er din support inkluderet i prisen og du kan derfor ændre tingene som du har lyst.

Hvis du blot skal have en hjemmeside og det skal være det samme i de næste 5 år, så vælg en engangs betaling.

Dog skal du være opmærksom på, at der findes en del webdesignere som sælger en "billig hjemmeside" og derfor kan være svære, at få til og lave tingene færdig, da prisen simpelthen er for billig. De opgiver midt i processen også er både din tid og måske penge spildt.

Jeg kan anbefale dig, at indhente referencer og få ALT skrevet ned, inden firmaet går igang. Brug din sunde fornuft :-)

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Derfor har jeg meget held med at sælge lækre og billige hjemmesider igennem Linde-media! Jeg synes du skal tjekke vores produkter (advarsel vores dyreste hjemmeside koster 3495 kroner. Og det er et engangsbeløb :=) ). 


Det er helt klart et bedre tilbud end Danaweb...:)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inputs!

Jeg vil helt sikkert indhente tilbud fra en eller flere af jer websnedkere her på Amino på en løsning i et Open Source system - hvis jeg vælger at få lavet en løsning fra bunden selv!

Men det der er min overvejelse lige pt. er at vælge om det er dét jeg skal gøre, eller om jeg skal gribe denne mulighed for at overtage en som sagt færdigudviklet og kørende hjemmeside (2 år gammel) - med et rimeligt antal besøgende og en beskeden omsætning...

Siden vil jeg tilpasse / optimere ifht. til mine ønsker, men den er i store træk ok, og er altså derfor et attraktivt alternativ til selv at få lavet noget fra bunden. 

Konceptet er stort set det samme som jeg selv har haft i tankerne - det er ikke en webshop, men en formidlingsside som skaber kontakt imellem forbruger og leverandør indenfor specifik branche.

Leverandørerne betaler for at have deres profil på siden, og der følger et par håndfulde betalene leverandører med ved et evt. køb af hjemmesiden...

Men som sagt er siden hostet hos og udviklet af Danaweb, og dermed er et fremtidigt samarbejde med dem jo nødvendigt hvis jeg vælger at overtage siden - så derfor denne tråd for at prøve at danne mig et bredre indtryk af dem, idet jeg har fundet en del negativ omtale i andre tråde på Amino... 

 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Andreas Linde:
Derfor har jeg meget held med at sælge lækre og billige hjemmesider igennem Linde-media! Jeg synes du skal tjekke vores produkter (advarsel vores dyreste hjemmeside koster 3495 kroner. Og det er et engangsbeløb :=) ). 


Det er helt klart et bedre tilbud end Danaweb...:)

Tak René, det synes jeg også! :=)

Jeg kunne ikke finde på at behandle mine kunder, som Danaweb behandler deres. At kræve 4000 kroner (som minimum) per år er fint -hvis kunden virkelig vil have rettelser ofte! Men hvis det er en statisk side, og den ikke skal opdateres, så er det en rigtig dårlig deal.

-------
Chano, du er meget velkommen til at kontakte mig på andreas@linde-media.dk, og tjekke min side linde-media. Jeg vil meget gerne høre mere om hvad du ønsker på din side! :=)

Og jeg er enig med mulstop.dk. Man skal altid tjekke firmaet grundigt, før man giver sig i kast med det - især når det er en så vigtig ting som en hjemmeside! Vores kunder er glade for vores ydelser, og de er blandt markedets bedste, så du må selvfølgelig gerne få en liste over tidligere kunder, så du kan kontakte dem (såfremt de er med på den :=) ). 


 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)