Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS - 4 til 6 ugers behandlingstid! Kan det virkelig passe?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:

Der er skam alternativer til PBS og vi ser at rigtig mange skifter til dem i øjeblikket. 

Hvis du vælger at indløsee VISA (inkl. Visa/Dankort) og Mastercard gennem Swedbank eller Euroline, er der mange penge at spare i forhold til PBS / Nets. Du modtager typisk også pengene efter 2 bankdage (mod 28 bankdage hos PBS / Nets). 

Fx. er Euroline gratis at komme i gang med (oprettelse og årsafgift = 0) og deres behandlingstid på ansøgninger er på kun 10 dage. Man kan læse mere om dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp

Har så sent som i går snakket med PBS der siger at de kun er nået til ansøgninger (og hold nu godt fast) - fra den 19. januar. 

Hiv endelig fat i mig, hvis I vil høre om hvordan I kommer i gang med dem eller hvis I vil have mere information. 

Hvor er det grotesk det tager så lang tid. Vi har lige nu to kunder der venter, og det ser ud til de kommer til at vente meget længe :(

Måske man skulle kigge lidt på Swedbank eller Euroline.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:

Der er skam alternativer til PBS og vi ser at rigtig mange skifter til dem i øjeblikket. 

Hvis du vælger at indløsee VISA (inkl. Visa/Dankort) og Mastercard gennem Swedbank eller Euroline, er der mange penge at spare i forhold til PBS / Nets. Du modtager typisk også pengene efter 2 bankdage (mod 28 bankdage hos PBS / Nets). 

Jeg sad lige og så lidt på det. Kan Swedbank og Euroline også håndtere dankort? (Ved godt at du har skrevet det, men jeg vil bare gerne være helt sikker)

Mvh

Hillesen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hillesen:

Jeg sad lige og så lidt på det. Kan Swedbank og Euroline også håndtere dankort? (Ved godt at du har skrevet det, men jeg vil bare gerne være helt sikker)

Nej, det er kun Nets (tidl. PBS) der kan håndtere dankort.

Hvis man går Nets lidt på klingen kan det lade sig gøre at skubbe en aftale i gennem på mindre end en uge, det gjorde vi ihvertfald med en kunde mellem jul og nytår.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hillesen:
Jeg sad lige og så lidt på det. Kan Swedbank og Euroline også håndtere dankort? (Ved godt at du har skrevet det, men jeg vil bare gerne være helt sikker)

De kan håndtere Visa/Dankort, der står for langt den største del af betalinger med danske kort. Tror det rene Dankort kun står for 5%. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)