Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS - 4 til 6 ugers behandlingstid! Kan det virkelig passe?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

De er som regl meget længe om det. Vi ventede 5 uger efter at have rykket dem 3 gange.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit webbureau har en fast kontakt hos PBS, så få dem til at ringe derind og tjekke at alt er iorden. Med lidt held kan det fremskynde processen, og om ikke andet kan det sikre at det ikke bliver forsinket mere end højst nødvendigt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan det desværre og realistisk er det nærmere de 6 uger end de 4 ud fra det vi ser for tiden. 

Deres begrundelse for denne ekstrem lange behandlingstid, siger de selv, er at de er fusioneret med det norske pendant til dem og at de nu er ved at få lavet et nordisk "Teller", der skal fungerer på samme måde i hhv. Danmark, Norge og Sverige. Det betyder at de rykker folk rundt og skifter til nye systemer og arbejdsgange. 

Vi må bare håbe at dette gør dem mindre "tunge" at danse med i fremtiden. 

Jeg håber at du snart høre fra dem og bliver godkendt.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snakkede med PBS i dag, og de er noget til ansøgninger sendt d. 17/1-2011
Så personligt er jeg langt nede i køen :(

 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar.

Tjaeh, det ser vist ud til at de 4-6 uger er normalt. Og måske endda længere tid, hvis de finder ting der ikke er i orden på hjemmesiden.

M.h.t. moden, så er blinkesko, som Denni også nævner, en dille der vender tilbage i ny og næ igennem de sidste mange år. Vi er klar over at det er et smalt marked, men et sted skulle vi starte Smile

Endnu engang tak!

Bedste hilsner fra Suzanne

Blinkesko.dk

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

Thomas Buus:

Du kunne evt. overveje Ewire.

Ewire kan måske være et supplement, men kan på ingen måde erstatte betalingskort.

 

Det mener jeg nu godt det kan. I starten af 2. kvartal (siger de) kommer de med deres egen betalingsgateway, som ikke koster ekstra. Så undgår kunden at oprette sig hos Ewire. Her kommer man til at kunne betale med de fleste betalingskort.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg venter også, dog kun på 3. uge, så der er åbenbart et stykke vej endnu.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige ansøgt i dag. Der var en mulighed for ekspress behandling, men vi tog den ikke så jeg har ikke lige detaljerne her.

Vi skal åbne en fysisk butik, så måske er der forskel.

Mvh

Hillesen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er skam alternativer til PBS og vi ser at rigtig mange skifter til dem i øjeblikket. 

Hvis du vælger at indløsee VISA (inkl. Visa/Dankort) og Mastercard gennem Swedbank eller Euroline, er der mange penge at spare i forhold til PBS / Nets. Du modtager typisk også pengene efter 2 bankdage (mod 28 bankdage hos PBS / Nets). 

Fx. er Euroline gratis at komme i gang med (oprettelse og årsafgift = 0) og deres behandlingstid på ansøgninger er på kun 10 dage. Man kan læse mere om dem her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp

Har så sent som i går snakket med PBS der siger at de kun er nået til ansøgninger (og hold nu godt fast) - fra den 19. januar. 

Hiv endelig fat i mig, hvis I vil høre om hvordan I kommer i gang med dem eller hvis I vil have mere information. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for dit tip, men æv, det skulle vi godt nok lige have vidst for et par uger siden. Så havde vi da både sparet tid og penge, kan jeg se. Sad

Mvh Suzanne

 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)