Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS - 4 til 6 ugers behandlingstid! Kan det virkelig passe?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi er i fuld gang med at starte vores nye webshop, Blinkesko.dk op. Vi har i den forbindelse ansøgt om PBS betalingsmodul, således at vi kan acceptere Dankort samt diverse internationale kreditkort/debitkort.

Men til vores store overraskelse, har PBS informeret os om at vi først kan forvente at blive godkendt om 4-6 uger. Det virker bare som ufattelig lang processtid, og ikke just noget der hurtigt sparker en ny webshop-iværksætter i gang. Tongue Tied

Har I andre webshop-ejere været ude for det samme?

Selvom siden er online, er den langt fra klar til lancering. Men jeres umiddelbare feedback, vil blive værdsat. Wink

Bedste hilsner fra Suzanne Smile

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kunne evt. overveje Ewire. De har ingen årlige gebyrer, men tager så en lidt større procent del af beløbet.

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

4-6 uger er hurtigere end det har været (I skal jo trods alt lige kreditvurderes osv) og så længe i ikke er klar til lancering, er det vel ikke et problem?

Fin lille shop, men hvad gør i, når sko der blinker, ikke længere er på mode?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Buus:

Du kunne evt. overveje Ewire.

Ewire kan måske være et supplement, men kan på ingen måde erstatte betalingskort.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

4-6 uger er hurtigere end det har været (I skal jo trods alt lige kreditvurderes osv) og så længe i ikke er klar til lancering, er det vel ikke et problem?

Fin lille shop, men hvad gør i, når sko der blinker, ikke længere er på mode?

Blinkesko var på mode da jeg var et lille pjok for ca. 10 år siden - så umiddelbart går de aldrig rigtig af mode (under forudsætning af de er det nu ;-)).

Men selvfølgelig skal man være adaptive i forhold til markedsbevægelsen.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan er det desværre med PBS (nu NETS)... De får et seriøst problem hvis dankortet en gang bliver umoderne, sådan som de udnytter deres monopol...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Holm:
Sådan er det desværre med PBS (nu NETS)... De får et seriøst problem hvis dankortet en gang bliver umoderne, sådan som de udnytter deres monopol...

Jeg har store forventninger til, at der er flere alternativer på vej. Primært fordi der er gode penge i den slags.

Desværre er Danmark ret uinteressant for de store aktører, så vi skal nok håbe på noget generel konkurrence til betalingskortene.

Men jeg tror at NFC kan blive en mulighed. Det forudsætter dog at der produceres noget hardware brugerne har stående. Men det er det nærmeste jeg kommer på en umiddelbar konkurrent til Dankortet. Og NFC bliver stort uanset hvad :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Men jeg tror at NFC kan blive en mulighed. Det forudsætter dog at der produceres noget hardware brugerne har stående. Men det er det nærmeste jeg kommer på en umiddelbar konkurrent til Dankortet. Og NFC bliver stort uanset hvad :o)

Jeg tror ikke NCF bliver stort på nethandel, jeg tror derimod det bliver kæmpe stort til offline handel.

 

Til trådstarter: Jeg har også en ansøgning i gang ved PBS, den har indtil videre taget 5 uger.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre også den behandlingstid vores kunder oplever ved PBS.

Et fornuftigt, billigere og hurtigere alternativt vil være at benytte Euroline til de internationale kort. Vil du kunne tage i mod det rene Dankort, så er Nets/PBS den eneste mulighed, men en Dankort-aftale ved Nets kan kombineres med en aftale med Euroline.

Derudover er der en række andre fordele.

Du kan læse mere om det her: http://epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp

PrestaShop eksperter - Opsætning og hosting af Prestashop - PrestaHotel.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan såmænd godt komme ttil at vente i længere tid end det. Sørg for at tjekke op at de har alt, hvad de skal bruge ved at ringe ind til deres kundeservice og spørge.

kh.

Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)