Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde investorer ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Istedet for bare at gå ned i banken og tigge, så er der vel andre måder at skaffe penge til opstart på ?

 

Jeg oprettede et firma for 2 år siden, og har lavet mit produkt.

Nu skal jeg have det produceret og solgt, og jeg har ikke en krone :)

 

Det er indenfor medie/musik/film/bøger.

Hvem køber aktier i sådanne firmaer ?        så er det jo nok dem jeg skal snakke med.

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din egen investering i projektet? Der er ikke mange investorer der vil gå ind i noget hvor du som iværksætter ikke selv har påtaget dig en del af risikoen ved at skyde det ind du har. Det er iøvrigt heller ikke at tigge hos bankerne, hvis du virkelig er overbevidst om at din idé vil kunne blive udført til en succes så vil du hellere end gerne låne hos bankerne, fordi du så ikke afgiver ejerandele..

Det var ikke min hensigt at være negativ, men prøv også at se det fra modpartens side..

Lifaco - personlig rådgiver og revisor for selvstændige og iværksættere

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes investorer, som vil investere i dit firma, men inden du snakker med dem, så skal du (erfaringsmæssigt) bruge 4-6 måneder på at lave en stærk forretningplan, med alt hvad der dertil hører.

Hvis din forretningsplan, samt underliggende forretning har et tilstrækkeligt potentiale, så vil det også interessere investorer. Det er korrekt, at forskellige typer forretninger tiltrækker forskellige typer investorer. Din forretningplan vil blandt andet rendyrke, hvilken type forretning du skal lave, for at realisere din idé bedst muligt.

Dbh. Aleksander 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)