Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min CTR Rate er meget lav.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

 

Det her er et super forum. Jeg vil gøre det kort.

 

Jeg har et website med ca. 250 besøgende om dagen. Men min CTR er på 0.03 %. Så jeg leder efter måder hvor jeg kan optimere siden på. Men jeg kan ik rigtig finde noget information omkring det.

 

Så jeg mangler links/info til hvordan man optimere sine reklamer på websider?

 

Min side: http://poly-face.com

 

/Dennis

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

De er meget nemme at overse, så længe at de kun er i toppen. Hvis du virkeligt vil have flere, kan du indsætte nogle blokke imellem dine tekster. Det vil være hamrende irriterende - men det vil garanteret også skaffe flere kliks. 

Eventuelt, så er der en kæmpe blok i nedre venstre hjørne der ikke bruges. Der kunne du vel sagtens indsætte en blok?

(Forresten endte jeg faktisk med at klikke på én af dine reklamer. Wink )

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

En ting jeg har overvejet er ja, jeg kan godt sætte flere ind, men det vil betyde mange flere visninger af mine reklamer ik? dvs. min CTR bliver nok i større. Så jeg tænkte det kunne være noget med den måde jeg har sat mine reklamer op på. Måske skulle de integreres bedre til resten af siden eller noget i den stil.

 

Jeg føler lidt reklamer er en balance gang, hvor man helst ik skal have for mange reklamer. Men jeg har prøvet at lave en test hvor jeg har sat lidt flere reklamer ind på forsiden:

 

http://poly-face.com/test/

 

Jeg har os ændret designet lidt, men det er noget jeg har tænkt på et stykke tid. Så det behøver i ikke tage jer af.

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ville jeg gøre billederne på forsiden lidt større og linke dem til artiklen, så når man klikker på dem at man så kommer til artiklen... og ligge 6 artikler på forsiden istedet for 3... Vise lidt mindre tekst fra hver artikel og så trunkete teksten så hver tekst på forsiden er lige lang.

 

Og jeg har stadigt ikke fundet ud af hvad siden handler om efter ca. 20 sek. besøg... det ligner en side omkring noget 3d tegneprogram... men der står umiddelbart ingenting på forsiden...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Annoncen ligger af helvedes til indjteningsmæssigt, så simpelt er det.

Siden er meget overskuelig umiddelbart, og annoncer ødelægger selvfølgelig enhver hjemmesides "cleanness" hvis man kan sige det sådan, men hvis du vil optimere din side indtjeningsmæssigt, så skal der en annonce ind i teksten ved hver artikel.

Der kan du se hvordan det evt. kan gøres.. Den reklame der er øverst til højre i artiklen, er den der har bedst mulighed for at give nogle kroner.
Personligt acceptere jeg ikke at mine sider har en CTR på under 8%.

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Holm:

Tusind tak for din feedback :) Det er meget cool os lige at få af vide hvad man ellers kan ændre på designet. Jeg havde tænkt at have et stort billede der slider på forsiden, som viser ting der er "hotte". Jeg har testet det lidt i dag og synes det virker meget godt.

At man ik straks ved hvad siden handler om er self. ikke så godt. det skal jeg lige have kigget på.

 

Blogtips:

Hvad er fordelen ved det? Pt. er jeg ret glad for den måde google har sat det op på og at man kan connecte sin analytics med adsense.

 

Morten88:

Tusind tak for hjælpen. Jeg har prøvet at rykke rundt på de forskellige reklamer, men er stadig ikke helt tilfreds med det. Det billede du postede har helt sikkert hjulpet. Jeg glæder mig til at lægge det op og se om det hjælper :)

 

 

Det jeg har ændret på forsiden kan ses her:

http://poly-face.com/test/

Der er nogle af linksene der ik virker fordi det bare er en test. Men jeg vil meget gerne høre hvad i synes.

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se jeg nok har postet i den forkerte tråd, det er jeg ked af.

 

Udover det har jeg lavet en update, jeg vil meget gerne have feedback på den. Jeg har prøvet at gøre hvad i har foreslået. Så jeg regner med at teste det ud og se hvordan det går.

Siden kan ses på:

 

http://poly-face.com

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)