Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Hjemmeside nede (Joomla!)

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

One.com har flere tusind kunder på hvert webhotel. Hvis fejlen virkelig ligger hos one.com hvorfor skulle det så lige være DEN hjemmesiden og KUN den der er ramt?

(Det er selvfølgelig en antagelse, men mon ikke der havde været et ramaskrig i medierne hvis en af landets største discount hoteller flusher kundernes databaser?)

Ja, der har du naturligvis en pointe. Men synes jo stadig det er mystisk... Og i særdeleshed ubrugbart. Jeg benytter ikke selv one mere, og har aldrig oplevet problemer som dette før (over 40 domæner i øvrigt).

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Ja, der har du naturligvis en pointe. Men synes jo stadig det er mystisk... Og i særdeleshed ubrugbart. Jeg benytter ikke selv one mere, og har aldrig oplevet problemer som dette før (over 40 domæner i øvrigt).

 

Nu vil jeg af naturlig årsager ikke ud i et forsvar af one.com, men ja, der kan altså være rigtigt mange årsager til fejl opstår, og det er self. lettest at give dem skylden for  fejlen, men det fjerner desværre også fokus på hvad der kan være sket.

At data pludselig kan forsvinde kan ske alle steder, prøv at se dette link, deres billigste webhotel koster fra 96.- om mdr.

https://www.dcmediahosting.com/support/driftstatus/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Hej Jannik,

min livemail fortæller mig forøvrigt nedenstående:

Der er opstået en ukendt fejl.

Emne 'Re: jazz-festival.dk'
Serverfejl: 554
Svar fra server: 554 5.7.1 Message refused by FortiGuard-AntiSpam because it contains one or more banned URI's. http://www.webname.dk This email has been rejected. The email message was detected as spam.
Server: 'smtp.3.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC6F
Protokol: SMTP
Port: 25
Sikker (SSL): Nej

Tak Brian - det er nu rapporteret ind til FortiGuard - som lover at kigge på det indenfor 24 timer. I hope! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har one faktisk være så flinke at finde en mysql-fil til mig. Er der en Amino, der måske vil være rigtig flink at hjælpe med hvorledes jeg så lige håndterer dette.

Måske der endda er en rigtig rar Amino, der her på en fredag, ligefrem vil gøre det for mig?Smile

På forhånd tak

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen:

Nu har one faktisk være så flinke at finde en mysql-fil til mig. Er der en Amino, der måske vil være rigtig flink at hjælpe med hvorledes jeg så lige håndterer dette.

Måske der endda er en rigtig rar Amino, der her på en fredag, ligefrem vil gøre det for mig?Smile

På forhånd tak

Smid en PM til mig med dit login til phpmyadmin, samt sql filen, så skal jeg klare det for dig Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens:

Brian Schou Larsen:

Nu har one faktisk være så flinke at finde en mysql-fil til mig. Er der en Amino, der måske vil være rigtig flink at hjælpe med hvorledes jeg så lige håndterer dette.

Måske der endda er en rigtig rar Amino, der her på en fredag, ligefrem vil gøre det for mig?Smile

På forhånd tak

Smid en PM til mig med dit login til phpmyadmin, samt sql filen, så skal jeg klare det for dig Smile

 

Super flot i ægte Amino-ånd.Yes

PM sendt

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Smid en PM til mig med dit login til phpmyadmin, samt sql filen, så skal jeg klare det for dig Smile

Hej
Du uploader SQL filen via din PHPmyadmin.

 

Sorry, jeg kan se at du har fået hjælp Embarrassed

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så er SQL filen uploadet - og siden ser ud til at køre igen Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens:

Så er SQL filen uploadet - og siden ser ud til at køre igen Smile

Det er simpelthen god Amino-ånd.Yes Mange tak for din hjælp. Håber at kunne hjælpe dig en dag

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)