Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Hjemmeside nede (Joomla!)

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Jeg kan snart ikke klare, at se den side stadig er nede... Send mig dit login, så skal jeg kigge på det uden beregning :)

jh@webname.dk

:)

Hej Jannik,

min livemail fortæller mig forøvrigt nedenstående:

Der er opstået en ukendt fejl.

Emne 'Re: jazz-festival.dk'
Serverfejl: 554
Svar fra server: 554 5.7.1 Message refused by FortiGuard-AntiSpam because it contains one or more banned URI's. http://www.webname.dk This email has been rejected. The email message was detected as spam.
Server: 'smtp.3.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC6F
Protokol: SMTP
Port: 25
Sikker (SSL): Nej

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars N:

Det er faktisk en rimelig nem lille operation - bare du lader være med at kigge en masse på SQL koden Huh?

Fremgangsmåden er sådan her: Log ind i phpMyAdmin og paste koden fra den øverste blok ("DROP TABLE if EXISTS... etc.) ind under "SQL" tabben i toppen af phpMyQAdmin.

Så spørger den om du vil droppe tabellen, og laver derefter en ny, tom jos_session tabel, hvis der svares JA.

Det løser ofte dit problem, med mindre altså hele databasen er gået kold Smile

Kan være jeg spørger dumt? kan jeg gøre dette, når der intet er?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, der er desværre intet at gøre så. Kun en backup kan redde dig ud, når det hele er væk Sad

Jeg ville helt sikkert rykke fat i One's support igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars N:

Jeg ville helt sikkert rykke fat i One's support igen.

Har jeg så også gjort i går før middag. Jeg skal vel ikke finde mig i det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:

Hmm.
Da joomla ikke er så glad for safe_mode on, kan det godt være du skal finde et sted hvor det er off.

Som jeg ser det, har maxiweb safe_mode on på alle deres webhoteller.

One har til orientering også kørt med det i flere måneder. Link

Mon ikke de fleste hostingudbydere gør det i dag?

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er langt fra alle som kører med safe_mode = off.

Nu ved jeg ikke hvad der har forudsaget af din DB er blevet slettet, men hvis det er et script som har ligget på webhotellet, så er det vel ikke One's problem?
Tænker bare så kunne du jo i bund og grund selv have kommet til at slette hele databasen.

Eller er det mig som tager fejl?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:
Jeg skal vel ikke finde mig i det?

Du/din kunde har vel accepteret vilkårene da webhotellet blev indkøbt. One.com har ikke noget ansvar - og det ville jeg heller ikke forvente til den pris. Jeg synes faktisk ikke det er for dårligt hvis fejlen ikke ligger hos dem.

Det kan lige så godt skyldes at Joomla installationen fx ikke har været opdateret og derfor er blevet hacket og lagt ned, eller at du/din kun ved et uheld er kommet til at slette databasen.

One.com har ikke nogen pligt til at hjælpe dig, så jeg ville tage det venlige fjæs frem når jeg henvender mig til dem med håb om at de vil se om de har en backup liggende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:

Nej det er langt fra alle som kører med safe_mode = off.

Nu ved jeg ikke hvad der har forudsaget af din DB er blevet slettet, men hvis det er et script som har ligget på webhotellet, så er det vel ikke One's problem?
Tænker bare så kunne du jo i bund og grund selv have kommet til at slette hele databasen.

Eller er det mig som tager fejl?

Kan jo tænkes. Men i og med, der intet er rettet på siden i flere måneder så skal tingene vel ikke pludselig forsvinde - eller...?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Brian Schou Larsen:
Jeg skal vel ikke finde mig i det?

Du/din kunde har vel accepteret vilkårene da webhotellet blev indkøbt. One.com har ikke noget ansvar - og det ville jeg heller ikke forvente til den pris. Jeg synes faktisk ikke det er for dårligt hvis fejlen ikke ligger hos dem.

Det kan lige så godt skyldes at Joomla installationen fx ikke har været opdateret og derfor er blevet hacket og lagt ned, eller at du/din kun ved et uheld er kommet til at slette databasen.

One.com har ikke nogen pligt til at hjælpe dig, så jeg ville tage det venlige fjæs frem når jeg henvender mig til dem med håb om at de vil se om de har en backup liggende.

Som sagt er der ikke rørt ved siden længe, så der er ingen "uheld".

Men du siger såmænd at alle skal være yderst tekniske ifm. at bruge webhotel ellers må man finde siog i at der forsvinder ting og der bare slettes tabeller i databaser uden man har rørt ved disse?

Vi er enige mht. den lave pris/kontra forventning, men jeg troede nu mere dette ifm. webhoteller drejede sig om service, hotline, hastighed, trafik, brugervenlighed o.lign. og ikke om man kan regne med, at der forsvinder indhold ...

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

One.com har flere tusind kunder på hvert webhotel. Hvis fejlen virkelig ligger hos one.com hvorfor skulle det så lige være DEN hjemmesiden og KUN den der er ramt?

(Det er selvfølgelig en antagelse, men mon ikke der havde været et ramaskrig i medierne hvis en af landets største discount hoteller flusher kundernes databaser?)

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)