Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for opsætning af Magento webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som fuldstændig grøn i emnet søger jeg et overslag på hvad det bør koste at få sat en webshop op hvis man selv leverer specifikationer omkring funktionalitet, selv leverer komplet design og wireframe og i øvrigt har omkring 10-15 sidetyper - som alle er standard webshop-funktionalitet så som produktoversigter, produktdetaljesider med billeder, login, søgefunktion osv osv.

Jeg har googlet og fundet priser der varierer mere end hvad jeg synes er rimeligt. Og mange steder er der kun priser på pakkeløsninger der at man køber sig til design.

Nogen bud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger fuldstændigt af funktionaliteten - på sammen måde som en lejlighed med 3-5 værelser også kan koste alt fra 300.000 kroner til 35.000.000 kroner.

Hvis forsiden består af statiske blokke/elementer, vil den ikke tage længe at programmere. Hvis den der i mod består af slideshows udtrukket dynamisk fra en speciel kategori, ryger der et par timers arbejde ekstra oveni.

Henvend dig til nogle af de bureauer du har set på, og få en pris der er baseret på en reel gennemgang af det arbejde, der skal laves.

Du skal være velkommen til at sende en PM med det materiale du har, så skal jeg gerne give et bud på omfanget.

 

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det du siger er at jeg skal specificere alle funktionaliteter helt i bund inden jeg kan få en pris?

I og med at jeg ikke kender alle mulighederne kan det jo være lidt svært. Men som udgangspunkt har jeg ikke brug for vildt meget lir.

Og hvis jeg i virkeligheden ikke vil have så meget lir, er Magento så den rigtige løsning? Der hvor funktionaliteten skal være i top er produktpræsentationen, der vil være fokus på billedpræsentation af produkterne, og derfor vil jeg gerne have en lækker funktionalitet til det. Og så vil jeg gerne have udviklingsmuligheder. Og det er netop potentialet der gør at jeg kigger på Magento. Men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg prøver at skyde spurve med kanoner.

Nogen tanker, eller skal jeg igen være mere specifik?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tjek billigmagento.dk eller find Kristoffer Hjerrild her inde. De har ret gode priser hvor du kan få stort set alle funktioner med...

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link, det tjekker jeg ud. Smid endelig flere links. Og jeg tager også gladeligt imod erfaringer både med leverandører og Magento.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået billigmagento til at lave en synes jeg selv rigtig god webshop med nogle gadgets. Du kan prøve at kontakte Kristoffer (som allerede er nævt) eller Frederik Grønholdt Petersen

Jeg har kun de varmeste anbefalinger her fra :)

Vh
Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

annikalaybourn:

Tak for link, det tjekker jeg ud. Smid endelig flere links. Og jeg tager også gladeligt imod erfaringer både med leverandører og Magento.

Selv :)

Måske det ville hjælpe at nævne hvilke leverandører du tænker på. Jeg har hørt en del godt omkring Magento, jeg er dog selv igang med at få oprettet en webshop der kommer til at ligge i Prestashop. Uden at være helt inde i det, så tror jeg ikke der er den store forskel på de to..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

annikalaybourn:

Så det du siger er at jeg skal specificere alle funktionaliteter helt i bund inden jeg kan få en pris?

Nej, bare at du skal sende dem det design som du har lavet. Udfra dine psd-filer kan de godt vurdere hvor lang tid det vil tage.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager 9.995,- for en komplet køreklar shop.

Men bemærk at denne pris ikke inkluderer at vi programmerer mere funktionalitet end der i forvejen findes i systemet Magento (som dog kan rigtig meget ud af boksen og har tusindvis af udvidelser).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annika,

 

Vi kan godt hjælpe dig med en magento shop, vi har arbejdet med det siden 2008, og har stor erfaring både med opsætning af shoppen, samt hvad der eller skal til for at have succes på nettet. Vi driver også selv webshops i hele norden. Ta et kig på vores hjemmeside, og kontakt os gerne for uforpligtende og gratis info om hvad der kan skabe succes for din butik.

 

Mvh

Dannie Peters

www.eshopz.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)