Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dere trette av MLM? Orker dere et selskap til? Kanskje siste gode mulighet?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person



Heisan,

I Norge har vi de siste 2 år fått en oppgang i aktive mlm-selskaper, både tvilsomme og renhårige. Etter ”pyramide-alderen”  2000-ca.2005 ble det ganske stille noen år. Stort sett de vel etablerte innen health og wellness holdt hodet over vannet.

Aktiviteten har altså økt siste tiden og erfarne nettverkere har begynt å røre på seg igjen. Flere nye selskaper etablerer seg og satser i markedet, spesiellt innen kosttilskudd og velvære. Jeg signerte inn i et slikt kostholdsselskap for litt over 1,5 år siden som har noen helt uvanlige produkter. Tenkte i starten at kanskje var jeg litt hurtig med å gå inn i dette selskap. Jeg har studert en del andre selskaper i denne perioden og jeg vet med meg selv i dag at jeg gjorde rett i å velge dette selskap. Jeg er på tur til å lykkes denne gang. Alt på grunn av et kvalitetsprodukt og kompensasjonsplan på øverste hylle. Med det å lykkes mener jeg ikke kun dette år, men i framtiden også. Det er en herlig følelse som gir meg den nødvendige trygghet og komfort. 

Selskapet har et særskilt provisjonssystem som er dobbeltlinjært og samtidig binært. Et enkelt og rettferdig system for alle. 

Så om 4 uker åpner dette selskapet også i Danmark. 

Og selvsagt ønsker jeg meg forretningspartnere i Danmark.

Kanskje noen vil vite mer om dette selskap?

Send meg i så fall en mail gjennom Amino

 

Vennlig hilsen

Egil

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilles:

Aktiviteten har altså økt siste tiden og erfarne nettverkere har begynt å røre på seg igjen. Flere nye selskaper etablerer seg og satser i markedet, spesiellt innen kosttilskudd og velvære. Jeg signerte inn i et slikt kostholdsselskap for litt over 1,5 år siden som har noen helt uvanlige produkter. Tenkte i starten at kanskje var jeg litt hurtig med å gå inn i dette selskap. Jeg har studert en del andre selskaper i denne perioden og jeg vet med meg selv i dag at jeg gjorde rett i å velge dette selskap. Jeg er på tur til å lykkes denne gang. Alt på grunn av et kvalitetsprodukt og kompensasjonsplan på øverste hylle. Med det å lykkes mener jeg ikke kun dette år, men i framtiden også. Det er en herlig følelse som gir meg den nødvendige trygghet og komfort. 

Og selvsagt ønsker jeg meg forretningspartnere i Danmark.

Kanskje noen vil vite mer om dette selskap?

Hej Egil

Nu er det ikke mange måneder siden du var fortaler for WV, er du droppet ud af dette, eller mener du at du kan fokusere på 2 forskellige forretninger?

Jeg syntes det er lidt ærgerligt at det er samme "plade" der kommer fra mange nye.. Studeret mange selskaber og dette er det rigtige. Ja denne slags bemærkninger ryger hos mig ind under salgsgas, ligesom at høre på en telesælger...

Hvorfor ikke nævne firmaet når det er så nyt og du allerede har snakket lidt om produkter?

Mvh. Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Hvorfor ikke nævne firmaet når det er så nyt og du allerede har snakket lidt om produkter?

Når nu trådstarter er sådan "om sig" - så er der nok meget tvivl om hvorvidt de informationer der er i spil er rigtige - nu tænker jeg på "åbner i Danmark om 4 uger" - det kan sagtens være en melding der skabt af hans uplines/uplineteam - og slet ikke være tilfældet.

Skyder på der kan være tale om Synergy eller PM ;-)

Måske er der tale om Mazu... men Gilles har sikkert et mere præcist bud...

 

Lasse

 

PS!

Dog positivt at Gilles trods alt har kigget på et PRODUKTBASERET selskab ;-)

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Hvorfor ikke nævne firmaet når det er så nyt og du allerede har snakket lidt om produkter?

Når nu trådstarter er sådan "om sig" - så er der nok meget tvivl om hvorvidt de informationer der er i spil er rigtige - nu tænker jeg på "åbner i Danmark om 4 uger" - det kan sagtens være en melding der skabt af hans uplines/uplineteam - og slet ikke være tilfældet.

Skyder på der kan være tale om Synergy eller PM ;-)

Måske er der tale om Mazu... men Gilles har sikkert et mere præcist bud...

 

Lasse

 

PS!

Dog positivt at Gilles trods alt har kigget på et PRODUKTBASERET selskab ;-)

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Martin,

du kan kontakte meg via amino mail.

 

egil

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilles:

Hei Martin,

du kan kontakte meg via amino mail.

 

egil

Amino er et debatforum....  

Må vi ikke høre mere om hvorfor du har valgt Synergy? ;-)

- eller er der restriktioner på anvendelse af online medier til at reklamere for sig koncept...

 

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Egil

Hvis jeg havde ment at din info skulle være begrænset til mig, så ville jeg da i første omgang have sendt dig en privat besked. Men nu svarer jeg dit indlæg, og forventer da "at du taler" færdigt her...

Martin

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager at jeg gjrø ting litt keitet. Men det handler om ett og samme selskap, Synergy. I Synergy Europa arbeider vi med mlm som det ble gjort for 20 år siden, dvs. vi har ENDA ingen personlige sider å vise interessenter,Kun selskapets egne + noen personlige sider fra USA, men det kommer.  Kanskje noen mener vi er litt gammeldags (spesiellt de unge), men vi har produktene og kompensasjonsplanen helt på øverste hylle. - Og det er kjempeartig å arbeide på denne måten!

Jeg valgte å prøve Synergy først pga. påståtte egenskaper med produktene, siden har jeg godtatt at produktene holder det nivå som ble meg fortalt. Synergy sitt L-arginine produkt er det sentrale i porteføljen. Det er vitenskapelig bevist at L-arginine blir omdannet til Nitrogen Oxide i kroppens endotell-celler. Samtidigt blir L-citrulline omdannet til L-arginine i nyrene, noe som forsterker/forlenger effekten av NO i endotellene. - NO er kjempeviktig for å bevare fleksible og rene blodårer + meget annet.

Vitenskapelig bevist betyr bla. Nobel-prisen i medisin om L-arginine/NO 1998.

Etter mer 1,5 år erfaring vet jeg at dette fungere på kroppen slik vitenskapen har funnet ut.

Gilles

Fra Hamburg
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hi Gilles,

sorry i can't speak Danske but Swedish German and English. You have chosen the wright company, so have i. Some fact's, Synergy Worldwide started 1999 in Japan and have never left a country yet they enterd, are fully owned by NSP Nature's Sunshine Products who have some 40 patents worldwide, Synergy had 120% growth in 4 Quarter 2010, and have the best product's on the market, right used they can prevent and reverse the worst illnesses. So the biggest Team in Europe now have a Pre Launch site HERE and if you like to see what the product can do see HERE or HERE and HERE and HERE so this hopefully open your minds, about Synergy. 

Synergy ID 1278108

Best regards

Anders Malmsten

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Malmsten:

Hi Gilles,

Synergy ID 1278108

Best regards

Anders Malmsten

Hi Anders

I must say, in my mind it's a lack of courtesy to throw in your ID number.

The rest....no reason to comment on it..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)